KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut Jarez » 13.6.2011 17:07

Jos jollakin tarvetta vaimentimelle lc4:seen, niin yv:tä tai soittoa tulemaan.

Sorry mainostus, mutta ajattelin että täältä saattaisi kiinnostuneita löytyä.

http://www.motot.net/talli/osat/id22908/
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
giltsuhack
Pyörä:
Gilera RCR '10, Typhoon '95, 2 Pappista, 5 Exporttii, 1 Speed, 1 Mobyletti, 1 Suzuki S, ja pari muut
Paikkakunta:
Lohja city
Liittynyt:
10.6.2010 22:48
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut giltsuhack » 26.6.2011 23:42

Paljos tollane lc640 menee? Väittivät että menee 150km/h kolmos vaihteel. Ja et takapyörält lähtee 80hv? Ei mitään perää?
Giltsu: Arrow, 90 p-suutin, 12/52.
n. 90km/h
Häntti
Pyörä:
ktm 640lc4 prestige
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
20.8.2005 19:31
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut Häntti » 27.6.2011 17:53

minkäs kokost suutinta ootte käyttänyt putkiston ja ilmaputsar kotelon modeilla mikunin kaasaris?

jaaa mitäs öljynsuodattimia olette pistäneet? ihan mallin kanssa jos sais tietää, kun paikallinen liike sano että siihen käypi joko tämä tai tämä tai tämä. ja ei kehtais sen takkii sit kovin kauaa pyörää seisottamaan kun olikin väärät suotimet.
nuppi_
Pyörä:
KTM lc4 640
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
15.3.2008 17:35
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut nuppi_ » 29.6.2011 22:50

Häntti kirjoitti:minkäs kokost suutinta ootte käyttänyt putkiston ja ilmaputsar kotelon modeilla mikunin kaasaris?

jaaa mitäs öljynsuodattimia olette pistäneet? ihan mallin kanssa jos sais tietää, kun paikallinen liike sano että siihen käypi joko tämä tai tämä tai tämä. ja ei kehtais sen takkii sit kovin kauaa pyörää seisottamaan kun olikin väärät suotimet.


Kaasarin säätöihin löytää aika hyvin ohjeita tuolta: kurapyöräwiki

Ja mitä suodattimiin tulee niin lc4:ssa on kaksi suodatinta, peltisuodatin pyörän etuosassa aivan alhaalla muovisuojan/pohjapanssarin takana ja sitten toinen suodatin itse koneessa. Oikealla puolella eturattaan alapuolella on poski kolmella pultilla kiinni johon liittyy kaks öljyletkua ja tässä suojuksessa lulee "oil filter"
Että ko. suodattimen suojaposken näkee pitää ottaa eturattaan suojamuovi pois.

Eka filtteri on mallia peltisuodatin Championilla ainakin F303 ja jälkinmäinen pieni paperisuodatin Champion X320, löytää iha googlesta kuvat mimmosia on.
galleria
Häntti
Pyörä:
ktm 640lc4 prestige
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
20.8.2005 19:31
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut Häntti » 30.6.2011 20:52

nuppi_ kirjoitti:
Häntti kirjoitti:minkäs kokost suutinta ootte käyttänyt putkiston ja ilmaputsar kotelon modeilla mikunin kaasaris?

jaaa mitäs öljynsuodattimia olette pistäneet? ihan mallin kanssa jos sais tietää, kun paikallinen liike sano että siihen käypi joko tämä tai tämä tai tämä. ja ei kehtais sen takkii sit kovin kauaa pyörää seisottamaan kun olikin väärät suotimet.


Kaasarin säätöihin löytää aika hyvin ohjeita tuolta: kurapyöräwiki

Ja mitä suodattimiin tulee niin lc4:ssa on kaksi suodatinta, peltisuodatin pyörän etuosassa aivan alhaalla muovisuojan/pohjapanssarin takana ja sitten toinen suodatin itse koneessa. Oikealla puolella eturattaan alapuolella on poski kolmella pultilla kiinni johon liittyy kaks öljyletkua ja tässä suojuksessa lulee "oil filter"
Että ko. suodattimen suojaposken näkee pitää ottaa eturattaan suojamuovi pois.

Eka filtteri on mallia peltisuodatin Championilla ainakin F303 ja jälkinmäinen pieni paperisuodatin Champion X320, löytää iha googlesta kuvat mimmosia on.


joo nuo suodattimen mallit oli vain hakusessa. kiitän
Tede'
Pyörä:
KTM EXC 400
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
17.12.2009 22:49
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut Tede' » 4.7.2011 19:40

pitäis saada tietää ku laittaa vilkkuu päälle ni ihan kummalle vilkulle vaa ni palaa kokoajan etuvilkut mut ei takavilkut ollenkaa. mikäs olis? ajattelin relettä tai jotain johtojen kosketusta?
MBK X-limit nyt myynnis kyselkää.... Eipäs ookkaa enää :D
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 12.7.2011 10:37

giltsuhack kirjoitti:Paljos tollane lc640 menee? Väittivät että menee 150km/h kolmos vaihteel. Ja et takapyörält lähtee 80hv? Ei mitään perää?


Huoh. Pitääkö näihin edes vastata? Toivottavasti en ruoki trollia.

Kulkupuolesta. Kyllähän se ottaa ainakin sinne 180km/h asti vauhtia, mutta ei se oo enää mukavaa smotolla. Nopeet pyörät on erilaji. Ja sillä ei oo mitään merkitystä meneekö 150 kolmosella vai nelosella vai ykkösellä..

Ja tehoista.. Perus 640:n KONEtehot pyörii siinä 55-60 paikkeilla. Virittämällä enemmän..
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
aleksilaa
Pyörä:
Aprilia rx 125, Husqvarna sm 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
5.7.2010 18:22
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut aleksilaa » 12.7.2011 17:20

Mitenkä luotettava tämä LC4 moottori on, että kuinka kauan tälläisella voi ajella melko huoletta?
Entä onko tuolla 690 Dukella(25kw) mukava ajaa myös pidempiä matkoja? Onko myös mahdollisesti jotain tyyppivikoja?
Joitain hyviä/ huonoja puolia? Kun saattaa olla että tulee tälläinen jossain vaiheessa hankittua(?)
:)
supermoto31
Liittynyt:
7.9.2006 18:19
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut supermoto31 » 16.7.2011 17:26

aleksilaa kirjoitti:Mitenkä luotettava tämä LC4 moottori on, että kuinka kauan tälläisella voi ajella melko huoletta?
Entä onko tuolla 690 Dukella(25kw) mukava ajaa myös pidempiä matkoja? Onko myös mahdollisesti jotain tyyppivikoja?
Joitain hyviä/ huonoja puolia? Kun saattaa olla että tulee tälläinen jossain vaiheessa hankittua(?)
:)

Paljon luotettavampi kuin kotarin 510 koneet
Häntti
Pyörä:
ktm 640lc4 prestige
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
20.8.2005 19:31
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut Häntti » 19.7.2011 16:14

elikkäs kyseessä on -03 640lc4. mitkäs nesteet tossa kytkimessa pyörii ja miten niitä saisi lisättyä? kun ei näyttäis olevan samat mitkä moottorissa vai onko näin? ja lähinnä nyt se mitä siellä on, miten lisätään ja paljon siellä pitäis olla? ja kyseessä siis nestekytkimellä varustettu malli. ja kyse tavarasta joka näkyy kytkin kopan tarkistussilmästä.
Ligettah
Liittynyt:
25.12.2007 2:02
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut Ligettah » 19.7.2011 22:28

Ideoita mistä alkaa vikaa etsimään... Annoin leipää jonkin aikaa ja sitten parkkiin, parkissa n.20min ja kun koitti lähteä ei poljin liikahda mihinkään. Aivan jumissa! KTM LC4 620SC -00.
JP_89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut JP_89 » 19.7.2011 22:56

Häntti kirjoitti:elikkäs kyseessä on -03 640lc4. mitkäs nesteet tossa kytkimessa pyörii ja miten niitä saisi lisättyä? kun ei näyttäis olevan samat mitkä moottorissa vai onko näin? ja lähinnä nyt se mitä siellä on, miten lisätään ja paljon siellä pitäis olla? ja kyseessä siis nestekytkimellä varustettu malli. ja kyse tavarasta joka näkyy kytkin kopan tarkistussilmästä.

En LC4:sta tiedä mutta voisin uskoa että sieltä näkyy ihan vain moottoriöljy. Nestekytkin tarkoittaa yleensä ihan vain hydraulijärjestelmää kytkinvaijerin paikalla
kurapäristelijä
Liittynyt:
31.3.2011 16:52
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut kurapäristelijä » 20.7.2011 19:42

Ligettah kirjoitti:Ideoita mistä alkaa vikaa etsimään... Annoin leipää jonkin aikaa ja sitten parkkiin, parkissa n.20min ja kun koitti lähteä ei poljin liikahda mihinkään. Aivan jumissa! KTM LC4 620SC -00.
Tavallisin vika on kaasarin tulviminen ja sitämyöten pytyn täyttyminen. Jos ei manuaalista puolipuristinta ole niin pakko ottaa tulppa pois (sekä vaihtaa kaasarin venttiilin o-rengas).
Häntti
Pyörä:
ktm 640lc4 prestige
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
20.8.2005 19:31
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut Häntti » 21.7.2011 17:26

JP_89 kirjoitti:
Häntti kirjoitti:elikkäs kyseessä on -03 640lc4. mitkäs nesteet tossa kytkimessa pyörii ja miten niitä saisi lisättyä? kun ei näyttäis olevan samat mitkä moottorissa vai onko näin? ja lähinnä nyt se mitä siellä on, miten lisätään ja paljon siellä pitäis olla? ja kyseessä siis nestekytkimellä varustettu malli. ja kyse tavarasta joka näkyy kytkin kopan tarkistussilmästä.

En LC4:sta tiedä mutta voisin uskoa että sieltä näkyy ihan vain moottoriöljy. Nestekytkin tarkoittaa yleensä ihan vain hydraulijärjestelmää kytkinvaijerin paikalla

jooo näin jo asia selvisikin kun jaksoi supermotojunkiesta etsiä tarpeeksi kauan niin asiahan on juurikin noin niinkuin sanoit.
Häntti
Pyörä:
ktm 640lc4 prestige
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
20.8.2005 19:31
Re: KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

ViestiKirjoittanut Häntti » 22.7.2011 16:57

asiasta kolmanteen onko kukaan laittanut öljynpainen mittaria pyörään ikinä? kiinnostais laittaa mut ois mukava kuullla vinkkejä mihin väliin sen anturin laittais tai olisiko jo valmista paikkaa.