KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 18.12.2010 18:36

Sommerilta Saksasta on saanut, nykyää eri nimel, taitaa olla ktmteamwest tai joku vastaava.

Tai sitte vaa iha rbsc:lta tai Keitaalta, jos kotimaasta haluaa.
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
jone_P
Pyörä:
LC4
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
6.9.2005 17:51

ViestiKirjoittanut jone_P » 19.1.2011 16:10

Sattuisko joku tietämään MSP3 / 1 -nokan speksejä?

Lähetin tuonne KtmTeamWestille viestiä ja suosittelivat tuota nokkaa, jos haluaa lisää tehoa lähinnä keskialueelle. Kysyin kuinka paljon siinä on asteita ja nostoa, mutta ei tule vastausta.
Gusse
Pyörä:
640 LC4
Liittynyt:
20.1.2008 23:38

ViestiKirjoittanut Gusse » 20.1.2011 19:16

Terrrrve,

Tuli tuolla netissä vastaan 25tkm ajettu 400cc LC4, vuosimallia 2004. LC4 on tunnetusti suht. kestävä ja luotettava kone, mutta mites tommonen 25tkm ajettu? Mitä pitäisi kysyä myyjältä huolloista? Venttiilien säätö ja muut tietenkin, mutta muita huoltoja mitä tuon verran ajetulle olisi ainakin pitänyt jo tehdä. Hinta on sopiva jopa mun lompakolle, n. 3500e.
Mopokuvia galleriassa
zipman26
Liittynyt:
17.1.2010 20:18

ViestiKirjoittanut zipman26 » 30.1.2011 17:50

Saako käynnistyspolkimen akselissa olla välystä... pyörä 06 525 sx kotari
Crakken
Liittynyt:
25.3.2008 16:25
KTM SMC 690

ViestiKirjoittanut Crakken » 12.2.2011 1:30

Morjens.

Odotettu isopikku A taskussa, ajattelin hankkia tollasen ktm smc 690 vehkeen

Sellasta lähtisin kyselee paremmin tietäviltä, että millaset huoltovälit tossa on? Männänvaihdot,öljynvaihdot tms

Ja onnistuuko matka ajo? (Ja nyt puhun kestävyydestä, en mukavuudesta tms)

Kiitoksia jos joku vaivautuu
apriliaboy
Pyörä:
Ktm smc 625
Liittynyt:
21.4.2003 21:08

ViestiKirjoittanut apriliaboy » 20.2.2011 13:37

Tervehdys vain, tuli kans hommattua tommonen 625 smc, viimeksi n.6vuotta sitten ajellu kevarilla ja nyt piti päästä taas vähän pyörän makuun ja tommonen smoto herätti suurta kiinnostusta vaikka kyykky toisena vaihtoehtona olikin.

Mutta itse asiaan, onkos porukka pitänyt koneessa tota motorexin öljyä mitä ohjekirja suosittelee? Vai onko jotain parempaa.
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 21.2.2011 3:56

aika sama mitä lc4 koneeseen laittaa, kunhan viskositeetti on oikea. 15w on aika optimi tuon kokoiselle sylinteripinta-alalle ja kierrosalueelle. omakohtaisesti käyttänyt pääsääntöisesti motulia ja delvakkejakin olen kokeillut, molemmista positiivisia kokemuksia. seuraava kesä mennään todennäköisesti hondan öljyillä.
apriliaboy
Pyörä:
Ktm smc 625
Liittynyt:
21.4.2003 21:08

ViestiKirjoittanut apriliaboy » 25.2.2011 23:03

Selvä homma, varmaan motulit tulee laiteltua.

Huomasin tossa kun käyttelin tyhjäkäynnillä pyörää ja pikkasen kaasuttelin, niin sammuttamisen jälkeen toisesta änkkäristä nousee vähän aikaa savua ja haisee hieman oudolle, en tiedä sitten onko itse vaimentimeen menny jotain pas*** ja sielä käryää, koska luulisi sen nyt kummastakin tulevan jos öljyä polttaa ja ei se kyllä palaneelle öjlylle haise.

Myös pienen käytön jälkeen kuuluu vesikierrosta pientä "porinaa" kannattaako tästä huolestua?
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 26.2.2011 11:09

sivuäänet ja hajut on ominaisuuksia näissä tiettyyn rajaan asti, liian skeptiseksi ei kannata mennä. sen kyllä kuulee kun joku on oikeasti hajoamassa.
Gusse
Pyörä:
640 LC4
Liittynyt:
20.1.2008 23:38

ViestiKirjoittanut Gusse » 8.3.2011 18:36

Onko kellään myynnissä LC4-enskavanteita? Minkä pyörien vanteet siihen ylipäätään sopii?
Mopokuvia galleriassa
Hylky
Pyörä:
KTM SMC 660 '04 - Ten7 Pro CNC X
Liittynyt:
9.3.2011 17:17

ViestiKirjoittanut Hylky » 9.3.2011 17:35

Terve!
Olis ittelläni (ensinmäisen tieliikenne vehkeen) mahdolliset pyöräkaupat edessä, mutta homma on seuraava: pyörä on SMC 625 2004 jolla ajettu 1300km, niin aivan tuhankolmestaa kilometriä(sisäänajettu) :) mutta kone pistetty hiluiks viritystä varten, ja ostettu valmiiksi n.7000€ edestä viripalikkaa jos jonkinmoista, mutta edelliseltä omistajalta loppunu mielenkiinto ja jättäny kasaamatta koko pyörän... Pyörä tosiaan on seisonu sisällä koskemattomana, mutta palasina... Ja nytten olen aikonut ostaa tämän kyseisen raukan hyvään kotiin, mutta kysymys kuuluukin, että kannattaako mun sitten tunkea noi viripalikat kiinni ja juosta konttorille, ku sinne joudun varmaa menemään ku pyörä on seisonu tosin sieltä 2004 asti tähän hetkeen? vai vanhan palikat kiinne ja konttorille ja tämän jälkeen viripalikat kiinne? Meinaa mitä tossa luin muutama sivu taaksepäin, niin sielä puhuttiin että näitä SMC 625 ei olis kuulemma saatavilla rekisteriin yli sen 25kw? päästöt tai jotain mättää? vai saanko vehkeen suoraan täystehoseks, eli viripalikat kiinni ja konttoriin? Myyjä sanoo, että tolla koskemattomalla viripalikkakasalla saa melkee 80hp irti tosta lc4:sta, on kuulemma uudet sisustat koneeseen, kireempää nokkaa, iskaria, kisakykää, paremmat jarrut, putket siis aivan mieletön määrä uutta viriosaa..

Niin, eli miten kannattaa edetä ton pyörän rekisteröinnin kanssa, tai siis rekisterissähän se on, mutta onhan se otettu pois käytöstä toki ku seissy sieltä 2004 tallinkulmassa pölyssä tähän päivään saakka? Eli papruhommat taitanee mennä kokonaan alusta?
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 10.3.2011 21:08

^käy ensin kysymässä pelkkien paperien kanssa, että saako kyseistä vehjettä vielä rekisteröityä. mikäli saa, lyöt nippuun osien kanssa ja käyt näyttämässä leimalla, vakioputki kannattaa tosin olla.

koneen sisällöstä harva katsastusinssi ymmärtää mitään, ainut mikä merkkaa on se mikä näkyy ulospäin.
Hylky
Pyörä:
KTM SMC 660 '04 - Ten7 Pro CNC X
Liittynyt:
9.3.2011 17:17

ViestiKirjoittanut Hylky » 11.3.2011 7:46

snuarrow kirjoitti:^käy ensin kysymässä pelkkien paperien kanssa, että saako kyseistä vehjettä vielä rekisteröityä.


EDIT: pyörä olikin kokoajan tieliikenteessä...
Viimeksi muokannut Hylky päivämäärä 17.3.2011 19:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 11.3.2011 15:25

Gusse kirjoitti:Onko kellään myynnissä LC4-enskavanteita? Minkä pyörien vanteet siihen ylipäätään sopii?


Ihan perus EXC:n vanteet menee, ei tarvi alkaa kikkaileen erikokosia laakereita eikä mitää. Itte ostin toho SXC:hen EXC:n vanteet 2.enskavanteiks.
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
Hylky
Pyörä:
KTM SMC 660 '04 - Ten7 Pro CNC X
Liittynyt:
9.3.2011 17:17

ViestiKirjoittanut Hylky » 17.3.2011 19:20

Kellään hajua mistä löytyisi KTM 660 smc '04:seen krossityylistä takalokaria, mikä sattuis sopimaan melkeen "heittämällä" kiinni? Meinaa toi perus takalokari+valoyhdistelmä on niin hirvitys, että meinaa joutua ajamaan paperipussi päässä... Meneeko esim EXC lokarit?

Ja sitten semmonen vielä, että löytyyko muutenkaan mitään erilaista katesarjaa mikä/mitkä istuvan ei niin kauheella väännöllä kiinni? sivukilpeä,valoa jne?