KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

Oli
Pyörä:
Ktm 640 Lc-4
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
17.3.2007 21:20

ViestiKirjoittanut Oli » 27.9.2009 12:27

Juu muistelisin joskus lukeneeni, että tuohon 640 lc-4:een saisi kotarin alkuperäisen kuristussarjan 4€. Niin tuleeko siinä jotkut paperit mukana vai pitääkö pyörä käydä penkittämässä sen kanssa?

Ja kuinka paljon enemmän tuollaista 450 tai 525 exc:tä pitää huoltaa verrattuna 640 lc-4:een?
Galleria
DT OSAA MYYNNISSÄ, KATSO ILMOITUKSET!
EemilH
Liittynyt:
9.4.2007 11:06

ViestiKirjoittanut EemilH » 1.10.2009 10:51

Miltäs firmoilta 625 SMC sais putkistoja? Akra on joo mut hintaa kun pikkasen liikaa..
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 1.10.2009 15:55

leovince tekee ainakin tältä muistelemalta lc4 putkia.
QoAaLi-
Pyörä:
Ktm 660 smc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
10.5.2004 20:10

ViestiKirjoittanut QoAaLi- » 3.10.2009 18:23

melkeenpä suosittelisin sitä onkos se ny sxc pönttö vai mikä ihan kottaraisen oma. Melkeempä kisakuskitki tykkää et se on paras.
nopeat syövät, hitaat eivät...
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 4.10.2009 1:30

puhuttiin varmaankin käyrästöstä, vakio lc4 on aika tukkoinen.
Urppo
Pyörä:
KTM 625smc
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
5.11.2006 17:46

ViestiKirjoittanut Urppo » 1.11.2009 21:30

Käydään hakemmassa mulle tollanen smc625 kotari parin viikon päästä. Pyörä on täysin vakio eli ilmeiseti kaasuttimen luistinkannessa on se rajoitin. Ja olis tarkotus ajella mökillä pari päivää, ennen kuin teen suurempia muutoksia, eli kysynkin nyt että voiko rajoittimen poistaa ilman muita muutoksia? Kaasuttimen säätöihin tuskin tarvitsee koskea?
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 2.11.2009 14:19

25kw rajottimestako sä nyt höpäjät, ei siinä muuten mitään kummoisempaa ole. ellei AIS järjestelmää lasketa, mikä ei itsessään paljoa kurista.
Gyrver
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
22.11.2003 17:59

ViestiKirjoittanut Gyrver » 3.11.2009 23:35

meinasin vakioputkistoa vähän ehostaa, mitenhän se välivaimennin vaikuttaa virtaavuuteen. Onkohan vaimentimen tilalle olemassa valmiita väliputkia vai joudunko pistämään rälläkän soimaan 8)
Slaver#9
Pyörä:
Honda Fireblade
Liittynyt:
18.7.2007 1:31

ViestiKirjoittanut Slaver#9 » 4.11.2009 17:18

Tuli hankkia nyt tuommonen Lc4 400sc mallin KTM -98 vm , pyörä nyt sm ei ole mutta sama mylly.
Että mimmosia öljyjä ootte käyttänä kesäl/talvella?
Jotain puhui entinen omistaja että pitäsi käyttää mineraaleja ympärivuoden kytkimen takia?
Onko tosiaan 620lc4 vakio tehot vain 48hp? itsellä nimittäin samat tehot vakiossa 400cc?
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 4.11.2009 19:51

Onkos tämmösessä '05 450cc:ssä kuinka pitkä matka seuraavaan isompaan huoltoon?

"- Katsastettu molemmille vanteille
- Kuvassa näkyvät oasat sisältyy hintaan
- Akrapovicin vaimennin
- Racing t-pala
- Ammattilaisen shimmaamat iskarit
- Huollettu säännöllisesti
- 12 kw rek.otteessa
- ajettu 6926 km
- SX Kampura ja tasapaino akseli vaihdettu n. 2500km kohdalla
- käyttötunnit 215 h
- Ollut enimmäkseen harraste enska käytössä
- Motissa on RST venat joten välykset pysyy kohillaan, kampuran välykset ok n.8 mm, runkolaakerit vaihdettu kampuran vaihdon yhteydessä ja on viellä kunnossa."
Loud Pipes Save Lives.
Slaver#9
Pyörä:
Honda Fireblade
Liittynyt:
18.7.2007 1:31

ViestiKirjoittanut Slaver#9 » 5.11.2009 19:06

Jos kellään on LC4 mallisen KTM:n -98vm pehmeetä penkkiä nii ostan jos ilmotatte.
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 5.11.2009 23:04

Slaver#9 kirjoitti:Tuli hankkia nyt tuommonen Lc4 400sc mallin KTM -98 vm , pyörä nyt sm ei ole mutta sama mylly.
Että mimmosia öljyjä ootte käyttänä kesäl/talvella?
Jotain puhui entinen omistaja että pitäsi käyttää mineraaleja ympärivuoden kytkimen takia?
Onko tosiaan 620lc4 vakio tehot vain 48hp? itsellä nimittäin samat tehot vakiossa 400cc?
hah, jos saat siitä 400cc edes 40hp irti niin on jo hyvin.

uudempi 640lc4 tuottaa vakiona ehkä jotain 55hp
Slaver#9
Pyörä:
Honda Fireblade
Liittynyt:
18.7.2007 1:31

ViestiKirjoittanut Slaver#9 » 6.11.2009 16:45

snuarrow kirjoitti:
Slaver#9 kirjoitti:Tuli hankkia nyt tuommonen Lc4 400sc mallin KTM -98 vm , pyörä nyt sm ei ole mutta sama mylly.
Että mimmosia öljyjä ootte käyttänä kesäl/talvella?
Jotain puhui entinen omistaja että pitäsi käyttää mineraaleja ympärivuoden kytkimen takia?
Onko tosiaan 620lc4 vakio tehot vain 48hp? itsellä nimittäin samat tehot vakiossa 400cc?
hah, jos saat siitä 400cc edes 40hp irti niin on jo hyvin.

uudempi 640lc4 tuottaa vakiona ehkä jotain 55hp


vakiona 30,7kw=42hv paperit + entinen omistaja putkea laitellu , aika lailla samoissa pitäs olla.
penkkiinpä tuo menee kohta näkeepä sitten. Tarkoitin tuota -99 - 02 , lc4 kuulemma olisi vakiot 48.
Slaver#9
Pyörä:
Honda Fireblade
Liittynyt:
18.7.2007 1:31

ViestiKirjoittanut Slaver#9 » 6.11.2009 17:12

EemilH kirjoitti:Miltäs firmoilta 625 SMC sais putkistoja? Akra on joo mut hintaa kun pikkasen liikaa..


http://www.ktmworld.com/list_category_i ... egoryId=77 tuolla näyttäisi olevan joitain putkistoja
Oli
Pyörä:
Ktm 640 Lc-4
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
17.3.2007 21:20

ViestiKirjoittanut Oli » 22.11.2009 13:53

Tarkoitus olisi laittaa 00 vuoden 640 lc4:ään supermotot. Käytettynä ja halvalla olisi tarkoitus löytää. :) Varmaan joltain piikkipojalta ostettava kun niillä noita näyttää olevan eniten myynnissä. Eli kysymys kuuluukin onko lc4:ssa erilaiset navat kuin samanikäisissä exc:ssä? Noissa useimmissa myytävä olevissa taitaa kylläkin olla uudemmat navat tai sitten talonin navat, mutta jos navat ovat samat exc:ssä ja lc4:ssa niin nehän pitäisi saada istumaan?

Tarvitsenko mitään muuta kuin vanteet napoineen? Esim. jarrulevyn vai kelpaako tuo alkuperäinen? Mitenhän navan vaihtuessa saa tuon mittarinpyörittäjän sopimaan? Alkuperäinen mittari olisi kiva säilyttää. :D
Galleria
DT OSAA MYYNNISSÄ, KATSO ILMOITUKSET!