KTM 660 SMC/LC4 Supermoto/Duke/EXC Supermoto ym...

QoAaLi-
Pyörä:
Ktm 660 smc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
10.5.2004 20:10

ViestiKirjoittanut QoAaLi- » 10.8.2009 16:24

Tosiaan nää nelarit on vähän pimennossa ja olen pahoillani, että olen tietämätön. En tiennyt että pyörässä voi olla molemmat, joten avatessani venttiilikoneistoa katsoin vaan käsin toimivaa puolipuristinta.
nopeat syövät, hitaat eivät...
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 10.8.2009 18:28

ja nyt palataankin sitten asian ytimeen, eli toimiiko se?
QoAaLi-
Pyörä:
Ktm 660 smc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
10.5.2004 20:10

ViestiKirjoittanut QoAaLi- » 10.8.2009 21:15

Ei tosiaan. Tai siis edelleenkin puolipuristimen kanssa käynnistelen. Todennäköisesti automaattisessa puolipuristimessani on siis jotain vikaa, koska ajaminen ja käynti on aivan normaalia. Puristukset tuntuivat kovemmilta ensimmäisen venttiilin säädön jälkeen ja tuntui kuin en ikäänkuin olisi jaksanut polkaista käyntiin. Nyt tuolla vartin tekniikalla polkeminen keveni hieman, mutta silti ilman puolipuristimen vipua saisin kuunnella vain satunnaista putkessa räjähtelyä.

En ole siis ehtinyt vielä millään tavalla perehtyä nyt asiaan kun on ollut auton kanssa ongelmia ja sen leimalle saaminen vie nyt aikaa sen verran, että mopo on jäänyt hieman taka alalle. Eli tosiasiassa en teen parempaa diaknoosia sitten kun olen saanut mopoa taas hieman avattua ja tekniikkaan tutustuttua.
nopeat syövät, hitaat eivät...
Ek1
Pyörä:
R1
Liittynyt:
9.5.2002 14:59

ViestiKirjoittanut Ek1 » 12.8.2009 18:20

snuarrow kirjoitti:eikös se laissa lue ihan että vasta yli 50cm nostosta alkaa lisenssit päästä aseman hyllylle? ja eihän tollanen sitä korkeemmalle nousekkaan...

:D No ei ihan taida lukea. Takarenkaan noususta jarrutuksissakin on korttia pois otettu..
Jos minulle kohdalle osuu sakkoa siitä että takarengas nousi maasta niin riitautan kyllä samantein sen asian.. Tehokasta jarruttamista kun on melko mahdoton suorittaa ilman että takarengas irtoaa maasta.
Black
echo
Liittynyt:
12.11.2006 19:17

ViestiKirjoittanut echo » 12.8.2009 18:25

Keulimisesta tai renkaan nousemisesta ei ole omaa lakipykäläänsä, vaan kyseessä on liikenteen vaarantaminen tai törkeä sellainen tapauskohtaisesti, mitään yksiselitteisiä senttejä ei ole vaan konstaapelit käyttävät harkintaa, mutta ei ne minkäänlaista keulimista hyvällä katso

Kyllähän näillä isoilla motoillakin helposti nousee takanakit maasta ja saakin nousta jos kyseessä on äkkinäinen jarrutus tms.
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 18.8.2009 22:06

.a:-).
Viimeksi muokannut jussi666 päivämäärä 21.9.2009 12:18, muokattu yhteensä 1 kerran
FoXi
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
13.5.2003 17:43

ViestiKirjoittanut FoXi » 19.8.2009 14:53

Katos koaali ne venojen välykset, jos sulla on vähänkin liikaa väliä ni ei me puolipuristin päälle.
Tomppaaa
Pyörä:
ei oo
Paikkakunta:
emmä kerro
Liittynyt:
22.12.2006 19:05

ViestiKirjoittanut Tomppaaa » 20.8.2009 0:08

onko mahdollista saada tollanen KTM SMC 690 alle 25kw papereissa?
OSTAKAA KTM ORKKIS ÄNKKÄ http://www.motot.net/talli/osat/id4995
QoAaLi-
Pyörä:
Ktm 660 smc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
10.5.2004 20:10

ViestiKirjoittanut QoAaLi- » 20.8.2009 11:24

Joo mut siis hauskintahan tossa mun puolipuristimen toiminnassa oli se etten koskenukaan pakovenojen säätöihin... eli säädin vaan imuventtiilit ja puolipuristin alko kenkkuilemaan. Nyt sit säädin myös pako puolen ja lähtee kerrasta ilman tota käsiPP:tä. Oon tullu siihen tuloksee et myös kotareilla on luonne. Ajossa se luonne on hyvä, mut vielä ku tossa huollossa pääsen yks mielisyyteen tän kanssa ni on kyllä mahtava kumppani. Kyllä kotari on vaan mahtava matkakumppani.

Eli nyt siis kaikki skulaa ja kaikki on ilosia.
nopeat syövät, hitaat eivät...
QoAaLi-
Pyörä:
Ktm 660 smc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
10.5.2004 20:10

ViestiKirjoittanut QoAaLi- » 25.8.2009 11:33

Mikäs on eu-direktiivien mukanen öljyn määrä noihin etupumppuihin?
nopeat syövät, hitaat eivät...
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 26.8.2009 10:29

Eiköhän täällä voi puhua myös noista vanhemmista, 90 luvun lc4:sta :)

Sellainen tuli mieleen kun on puhetta että nois isommis enskois kuten kotareis on vaikeuksia kickstartin kans? Onko siis vaikea polkaista käymään vai tarviiko vain oppia oikea potkaisutyyli?
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 28.8.2009 10:41

Mites tota "locating screwiä" käytetään yläkuolokohdan hakemiseen?
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 30.8.2009 18:51

samuli91 kirjoitti:Eiköhän täällä voi puhua myös noista vanhemmista, 90 luvun lc4:sta :)

Sellainen tuli mieleen kun on puhetta että nois isommis enskois kuten kotareis on vaikeuksia kickstartin kans? Onko siis vaikea polkaista käymään vai tarviiko vain oppia oikea potkaisutyyli?


Kyllä se pari kertaa kestää, että opit polkemaan vasemmalta puolelta isoo yks mukista nelaria.. Päivän ku poljet, nii sitte se alkaa luonnistuu jo ;)
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
QoAaLi-
Pyörä:
Ktm 660 smc
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
10.5.2004 20:10

ViestiKirjoittanut QoAaLi- » 30.8.2009 22:48

en oo kyllä kertaakaa vielä polkassu vasemmalla jalalla käyntii... aina mopon vierestä oikeella.
nopeat syövät, hitaat eivät...
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 30.8.2009 23:11

vasemmalta puolelta vs vasemmalla jalalla, ei ole sama asia ;)