Pyörän hankinta keväällä

Nelariozzy00
Liittynyt:
11.12.2016 0:17
Pyörän hankinta keväällä

ViestiKirjoittanut Nelariozzy00 » 24.9.2021 12:28

Moi. Oon vihdoin ajanut A2 kortin ja keväällä pyörän hankinta edessä. Opiskelijabudjetilla mennään, ja vaihtoehdoiksi on ilmennyt tutkittuani Suzuki DR 1990 vuoden molemmin puolin, ja taas uudempana KTM:n Duke 390. Kertokaas kokemuksia, kumpi olisi parempi mulle? Ajo olisi paljon maantietä, mutta soratielläkin tulisi poikettua. Tohtorissa viehättää halpa hinta ja luotettavuus, mutta miten varaosat? Dukessa olisi taas ABS:t joista olen kuullut vain hyvää. Turvallisuus kiinnostaa. Mutta onko Dukessa edessä mörköjä? Ajo siis tulisi olemaan työmatkaa ja kyllä sinne kesään olisi tarkoitus Norjan reissukin ujuttaa. Onko jompikumpi vaihtoehto mulle ihan selkeä? Pahoittelut jo etukäteen ympäripyöreästä ja selkeästä kysymyksestä, mutta kun kokemusta on lähinnä krossipyöristä niin nämä ovat vaikeita päätöksiä. Minulla pysyy jakoavain kädessä, mutta Duken kanssa todennäköisesti olisin aika käsi. Ikiliikkujia voisivat molemmat pyörät olla säännöllisellä huollolla, joka on minulle tärkeää. Luotettavuus.
Husky510
Pyörä:
Husqvarna SM510R 2010
Liittynyt:
21.7.2008 11:29
Re: Pyörän hankinta keväällä

ViestiKirjoittanut Husky510 » 25.9.2021 20:44

Ei oo mitää kokemusta, mutta noista vaihtoehdoista tuo duke 390, tietysti tuo DR olis sillain hyvä peli myös. Mutta se on jo niin vanha ja miten osien saatavuus jne.

Et paras neuvo olisi että käy koeajolla ja kattele miten osia saa jne ja sitten kun on saanut koeajettua, että kumpi herettää tunteita ja fiiliksiä, kun tuo ktm 390 on varmasti luotettave peli, ellei osta sitten sellaiselta joka vähät välittänyt sen kunnosta/huolloista.
Husqvarna videoita
Liity Husqvarna SM450/510R fb ryhmään