Kawasaki z750

Roub
Pyörä:
Gillu
Paikkakunta:
Tampere City
Liittynyt:
4.1.2009 19:29

ViestiKirjoittanut Roub » 28.8.2009 16:21

Kuinkahan kova olisi suolainen hinta? Jotain tyyliin ~300€? :|
Moottoripyöräilyä koskevat lait:
”Kaikki kiva on kiellettyä.”
~Tieliikennelain 2 §:n 2. momentti
echo
Liittynyt:
12.11.2006 19:17

ViestiKirjoittanut echo » 28.8.2009 16:26

Maahantuojan (Sumeko) varaosamyymälä:

puh. 030 650 5510

soita tonne ja kysy, se on tänään auki 18 asti joten soita vaikka heti
AAte
Pyörä:
KTM690SMCR -17
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.8.2007 14:34

ViestiKirjoittanut AAte » 29.8.2009 20:13

Itekki oon katellu tätä pärrää ens kesäksi. Bike:n arvostelu meinas vähä, että takajouset ja paino on aika pahasti huonoja puolia. Mihin ne sitte lopulta vaikuttaa tossa pyörässä?
Kevarilla Kanarian valtavissa vuoristoissa!
http://www.motot.net/blog/AAte/kanarian ... b-454.html
L-ri
Pyörä:
Ei ole.
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
4.8.2008 15:54

ViestiKirjoittanut L-ri » 7.9.2009 22:39

Millai onko näissä zetoissa jotain tyyppivikoja kuten et sähköt levii, pumppujen stefat vuotais jne? ja onko vanhemmat mallit parempii ko uudet vai onko kaikki yht hyvii hyvin pidettynä?
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 9.9.2009 12:42

L-ri kirjoitti:Millai onko näissä zetoissa jotain tyyppivikoja kuten et sähköt levii, pumppujen stefat vuotais jne? ja onko vanhemmat mallit parempii ko uudet vai onko kaikki yht hyvii hyvin pidettynä?


Vanhemmissa on enemmän luonnetta, ko kone tykkää kiekua siellä korkeilla kierroksilla.. Itsellä ei 28tkm aikana ainakaan ollut mitään vikaa havaittavissa, kaikki toimi niinkuin pitikin..

ja AAte: Jos on persjalkainen tuulen raiskaama vinkuheinä, kuten Bikessä testaajat yleensä, niin paino voi jollaintavalla tuntua epämiellyttävältä.. Normaalin ihmisen alla pyörä on kuitenkin kevyt ajaa.. Toki se 200kg jossain tuntuu, muttei millääntavalla pitäisi sitä huonona puolena.. Takajousi on vakiona ihan riittävä yksin ajettaessa ja matkustajankin kanssa ihan mukava.. Matkustajan kanssa perä tosin "pomppii" hieman enemmän.. Eli töyssyn jälkeen jää vielä "pomppimaan.." Tottumiskysymys..
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 10.9.2009 11:13

zeta on pudjettiratkaisu ja se näkyy joka puolella pyörää, kaikessa on säästetty. se alusta riittää kyllä ihan hyvin jos ei ole aikaisempaa kokemusta moottoripyöristä, mutta tulee ihmeteltyä kovasti että kuinka sellaisella uskalsi ajaa niin kovaa kun siirtyy todennäköisesti jatkossa peleihin missä tärkeissä paikoissa ei ole tingitty.
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 10.9.2009 13:23

snuarrow kirjoitti:zeta on pudjettiratkaisu ja se näkyy joka puolella pyörää, kaikessa on säästetty. se alusta riittää kyllä ihan hyvin jos ei ole aikaisempaa kokemusta moottoripyöristä, mutta tulee ihmeteltyä kovasti että kuinka sellaisella uskalsi ajaa niin kovaa kun siirtyy todennäköisesti jatkossa peleihin missä tärkeissä paikoissa ei ole tingitty.


Aivan totta.. Mutta toisaalta ton hinnan ansiosta pyörästä on tullut todella suosittu, josta sitten taas seuraa se, että erilaisia aftermarket-osia on olemassa todella paljon.. Pyörää voi parantaa melkoisesti, jos rahaa löytyy.. Mut niinku sanottu, niin ekaksi isoksi pyöräksi toi on aikast hyvä vaihtoehto..
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
L-ri
Pyörä:
Ei ole.
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
4.8.2008 15:54

ViestiKirjoittanut L-ri » 10.9.2009 17:09

snuarrow kirjoitti:zeta on pudjettiratkaisu ja se näkyy joka puolella pyörää, kaikessa on säästetty. se alusta riittää kyllä ihan hyvin jos ei ole aikaisempaa kokemusta moottoripyöristä, mutta tulee ihmeteltyä kovasti että kuinka sellaisella uskalsi ajaa niin kovaa kun siirtyy todennäköisesti jatkossa peleihin missä tärkeissä paikoissa ei ole tingitty.

no itellä nyt husse ni kyl se zeta varmaa parempi on ja luotettavampi ni kelpaa iha hyvi ekaks 'isoks' pyöräks :)

E: luin tuolta 'omat pyörät' osiosta, nii ihmiset sano et täs on paskt jarrut ja paska alusta ni onko ne todellakin huonoja vai jotai mielipiteitä? :s
_RippE_
Pyörä:
Kawasaki ZZR 1400 -07
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.5.2005 23:48

ViestiKirjoittanut _RippE_ » 13.10.2009 10:51

Ite ajellu nyt kaks kesää uudemmalla zetalla, eikä ikinä ollut ongelmaa pysähtymisen kanssa. Mutkatiellä kovempaa ajettaessa vaikuttaa alusta hieman ehkä levottomammalta kun nykysellä, mut ei mitään ongelmaa. Mukava pyörä.
Edit: Jos jotain kiinnostaa ostaa moinen -08, nii kattelee kuvia galleriasta ja kyselemään.
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 16.10.2009 11:17

L-ri kirjoitti:E: luin tuolta 'omat pyörät' osiosta, nii ihmiset sano et täs on paskt jarrut ja paska alusta ni onko ne todellakin huonoja vai jotai mielipiteitä? :s


Tässä on "riittävät" jarrut ja "riittävä" alusta.. Niinku oon muutamaan otteeseen sanonutkin, ni aloittelijalle/ensimmäisen ison pyörän ostajalle täysin riittävät ominaisuudet.. Hyvät ominaisuudet, jollei ole parempaa ajanut..
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
Mad_Croc92
Pyörä:
Honda CBR
Paikkakunta:
Pukkila
Liittynyt:
24.8.2008 13:53

ViestiKirjoittanut Mad_Croc92 » 8.11.2009 19:55

Olen ajatellut zetaa ostaa juuri ensimmäiseksi isoksi pyöräksi. Budjetti vaan on tiukilla niin kiinnostaisi kuinka paljon ajettua uskaltaa ostaa? Missä kilometrimäärissä alkaa kalliit huollot/huollot, joita ei itse voi tehdä? Ja 25kw pitäis katsastaa.
Varoitus! Teho voi aiheuttaa riippuvuutta
harrimies
Pyörä:
Zetah7½
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
20.4.2007 10:36

ViestiKirjoittanut harrimies » 17.11.2009 18:09

Itse hommailin pikku-zetan tuossa syksyllä ja kerkesin ajaa pari tonnia kuukauden aikana. Ostohetkellä oli n. 25 000 km ajettu -04 Zeta, eikä omana aikana ole ollut mitään valittamista tai vikoja. Ainakin 24 tkm kohdilla oli kawassa huoltokirjassa isompi huolto sisältäen kaikki välykset, säädöt yms.
Kohtuullisen näppärä ja ketterä ajella kaupungissa ja omasta mielestä kulkee turhankin kovaa nakupyöräks. Itsellä olisi tarkoitus vaihtaa ratastusta hieman.. Tehot riittää ihan mukavasti, aina voisi olla lisääkin, mutta ei tuolla nyt ihan jalkoihinkaan jää.
Moottorin lämpötilan seilaus ensin ihmetytti, maantiellä saattaa olla 60 C ja kaupungissa liikennevaloissa nousee sinne 101 asteeseen, jolloin flekti alkaa toimii. Kaikin puolin olen hyvin tyytyväinen pyörään ja voin suositella kyllä!
Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi
soup
Pyörä:
Aprilia AF1 & YZ 125
Paikkakunta:
Laukaa
Liittynyt:
2.12.2005 20:31

ViestiKirjoittanut soup » 8.12.2009 20:42

Osaako joku sanoa onko väliä jos bensapumpun ja ruiskun väliin laittaa bensansuodattimen?
anis
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
16.3.2003 18:29

ViestiKirjoittanut anis » 15.1.2010 3:32

Itseäni kiinnostaisi myös ratastus, joten jos jollakin on kokemusta niin voisiko jakaa sen meille? Minkälaista satsia laitoit, mistä hommasit jne?
Z iskee kuin märkä sukka!
Ek1
Pyörä:
R1
Liittynyt:
9.5.2002 14:59

ViestiKirjoittanut Ek1 » 16.1.2010 17:19

http://www.gearingcommander.com/
Tolla pystyy aika hyvin ite laskemaan päättelemään.

http://www.motorradteile-hamburg.de/
Toi on suhteellisen halpa paikka, jos Saksa taittuu. Jos ei taitu niin vastaavat kuulemma myös englanniksi hyvin.

Ebay.co.uk : sta saattaa löytää vielä halvemmalla kuin edellisestä, riippuen vähän punnan kurssista... Sakemannit ovat huonoja tinkaamaan, britit jo vähän parempia, jenkit osaavat jo oikeasti käydä kauppaa. Jenkkilästä vaan saattaa lyödä tullit päälle.
Black