Yamaha wr 450f

Onee
Pyörä:
wr450f
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.9.2006 21:20

ViestiKirjoittanut Onee » 5.4.2010 22:06

Tulipahan haettua omakin wr450f tossa pari päivää sitten. Aikas makeelta peliltä tuntuu :P . Pyörällä on ajettu 4200 km eli about 80 h ?Jos ajattelee noin 50 km/h keskinopeudella. Missäköhän vaiheessa kannattaa alkaa miettimään männän vaihtoa ja muuta isompaa remppaa?

Ajattelin et jos laittaisin tohon virtalukon niin mankin virtalukon saisi varmaan laitettua helposti. Mites muut, ootteko käyttänä virtalukkoa vai muita keinoja pyörän käynnistämisen estämiseksi?

Seuraavaksi olisi edessä pyörän kuristaminen 25 kW:in.
mmake^
Pyörä:
Hankinnan alla
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
24.2.2009 22:41

ViestiKirjoittanut mmake^ » 23.4.2010 19:52

Hei mitens noissa on toi kilpien hankkiminen tohon WR426F 2001-malliin? Tarviiko muutaku vilkut ja peilit iskee kiinni ja vaihtaa kadulle laillinen putki ?? Ja niin tietysti vero? Onko kellään kokemuksia, kun kattelin nettimotosta noita weeroja kun pitäis hankkia sellanen mutta noita 2000-luvun pyöriä ei löydy kun sieltä 5000e-> Ja sitten onko näillä käytännössä mitä eroja WR450 ja WR450F-pyörillä kun muutamat mp-liikkeet ovat myynti-ilmoituksiinsa laittaneet että mahdoton saada kilpiin?? Jos joku tietäväinen viitsisi valaista asiaa kun tosiaan meinasin ostaa vähän halvemman weeran, mutta kukaan ei tunnu tietävän saako omia pyöriään rekisteriin? :eek:
^risto^
Pyörä:
Yamaha yzf 250 & monkeyt -82
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
18.2.2006 19:01

ViestiKirjoittanut ^risto^ » 15.5.2010 13:17

Nyt on yamaha wr 450 ostettu :) Mikähän vuosimallin katteet käy toho -04 ku paikallisessa yamaha-centterissä eivät osanneet wrstä muuta sanoa , kun että löytyy jonkun uuden mallin katteita???
Onee
Pyörä:
wr450f
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.9.2006 21:20

ViestiKirjoittanut Onee » 10.6.2010 22:08

Eikös ton öljytilaavuuden pitäisi olla 1.1 L uuden suodattimen kanssa?
^risto^
Pyörä:
Yamaha yzf 250 & monkeyt -82
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
18.2.2006 19:01

ViestiKirjoittanut ^risto^ » 13.6.2010 8:39

kyllähän se ohjeiden mukaan se 1.1l on
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 13.6.2010 10:45

Uus öljysuodatin imee sitä öljyä tietysti jonki verran. Ainaki kotariin menee uusien suodattimien (siinä o 2) kanssa joku 0,5-1 dl enemmän öljyä. Ja sitä suodatintahan ei kannata sinne kuivana laittaa. Kotarissa sinne öljynsuodatinkoteloon lorautetaaan puolilleen öljyä ja sitten uudet suodattimet sinne ja katsotaan vielä, että öljy peittää ne. Sitten kannet kiinni ja loput öljyt koneeseen.
Onee
Pyörä:
wr450f
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
21.9.2006 21:20

ViestiKirjoittanut Onee » 13.6.2010 13:05

Eli pyörä kyljelleen, öljyä sinne koteloon ja jos on tarpeeksi niin kansi kiinni ja täytetään moottori muuten normaalisti? Joku 1.2 l tonne koneeseen meni, kai se öljynsuodatin sen desin sitten imas.
^risto^
Pyörä:
Yamaha yzf 250 & monkeyt -82
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
18.2.2006 19:01

ViestiKirjoittanut ^risto^ » 13.6.2010 13:59

Joo kyllä sinne mullaki meni enemmän ku se 1.1 ,l mutta sitten vaan öljytikusta seuraa millon on riittävästi.
-Tuksu-
Pyörä:
Pari mankia ja 600 CBR pc25
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.12.2007 0:34

ViestiKirjoittanut -Tuksu- » 14.6.2010 17:21

saako täällä pölistä nelisatkuista? itelläni hakusessa myöskin wr, tosin tuo 400 ja 99vm.
kuulosta aika kisaenskaselta nuo teidän huoltovälituomiot? mites noista wermuista erotan ne katulaiskat ja millases huoltovälit niissä on?
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 14.6.2010 21:03

"Katuweeroja" taitaa olla pelkästää nämä wr250r, wr250x ja piikki wr:t. Kisamallisissa weeroissa taitaa olla aina tuo f tuolla perässä esim. wr250f tai wr400f tai wr450f.
-Tuksu-
Pyörä:
Pari mankia ja 600 CBR pc25
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.12.2007 0:34

ViestiKirjoittanut -Tuksu- » 14.6.2010 22:38

justjust.. noh osaisko joku linkittää jotain huoltotaulukkoja tuosta nelisatkusta? osais sit ennakoida sitä paskaa kun tuon saan talliin :D
Jepuz
Pyörä:
Aprilia SMXV450 VDB replica, Aprilia MXV450
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
10.7.2005 23:40

ViestiKirjoittanut Jepuz » 18.6.2010 15:26

-Tuksu- kirjoitti:justjust.. noh osaisko joku linkittää jotain huoltotaulukkoja tuosta nelisatkusta? osais sit ennakoida sitä paskaa kun tuon saan talliin :D


Ne on perjaatteessa samat kun 450:ssa. Ja huoltovälit eivät ole pätevät kadulle missään kisavessassa, niin ajon rasituksesta/öljyistä riippuvaa.
Itse olen vaihtanu 500km välein öölit ja suodattimen. Ajona ollut katuajoa, stunttailua ja radalla supermotoa. Ja nelisataseen ööliä menee se 1,6-1,7l.
Sladissa sisään, paareilla ulos.. #210 Allrightin miittien kotisivu!
-Tuksu-
Pyörä:
Pari mankia ja 600 CBR pc25
Paikkakunta:
Huittinen
Liittynyt:
8.12.2007 0:34

ViestiKirjoittanut -Tuksu- » 19.6.2010 3:10

oolrait :S pakkohan se on hankkia, itselle tulossa myös random enskaratailua 10% kadulla 30% stunt 60% mutta kai tuollainen 10tk ajettu aika rankomista kestää kun männän vaihtais ja venttiilihosumista ja öljyjä + suodattimia sit sen jälkeen vaan.
Gusse
Pyörä:
640 LC4
Liittynyt:
20.1.2008 23:38

ViestiKirjoittanut Gusse » 16.8.2010 12:13

Morjens,

Tälläsen Jammun hankintaa olen miettinyt ensi keväänä. Näähän on niitä kisakireitä malleja, niin osaako joku sanoa kuinka paljon menee ylläpitokustannuksiin rahaa vuodessa, jos kilometrejä tulisi mittariin n. 5000km/kausi. Lähinnä perus katuajoon pyörä olisi tulossa, mutta myös metsässä ja hiekkateillä tulee rällättyä.

EDIT/ Osaako joku sanoa miksi 06-vuoden jälkeen ei tälläisiä saa kilpiin? En varmasti pystyisi edes niin uutta ostamaan, koska budjetti ei anna periksi. Mutta mielenkiinnosta kysyn.
Mopokuvia galleriassa
00sci
Pyörä:
525
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.8.2006 16:29

ViestiKirjoittanut 00sci » 16.8.2010 15:00

Päästörajoitukset varmaan isoin ongelma.
1 pyörä/kesä