ktm 450, 525

DeLeTeD
Pyörä:
250 SX
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
19.4.2005 15:48
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut DeLeTeD » 2.6.2012 10:06

Niinhän nuo lähtee ei paljon lukoillakaan ole väliä, ellei sitten johonkin kiinteään saa lukittua.. Hitto mulla olisi täydellinen pyörävarasto kyllä alakerrassa, meinaat, että moottoripyörän saisi sinne laittaa ilman valituksia? Ei ole missään laissakielletty?
Omnic
Pyörä:
ZX-10R
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
3.3.2004 22:47
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Omnic » 2.6.2012 16:44

Kannattaa isännöitsijältä kysyä ensiksi, koska kyllä siellä bensa haisee sen jälkeen :D
Arki sulle liian vaativaa,soitat talkkarin lamppua vaihtamaan,
sun isäs sun autos takaa, pyyhkijän sulat viet huollossa vaihtaa.
TimoZeus
Pyörä:
1190
Paikkakunta:
Lahti > Nastola > Ruuhijärvi
Liittynyt:
19.5.2006 16:23
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut TimoZeus » 2.6.2012 16:59

Ei ole ainakaan omat nelarifillarit haisseet bensalle, piikki haisi ( tuoksui ) vähän. ;)
Omnic
Pyörä:
ZX-10R
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
3.3.2004 22:47
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Omnic » 2.6.2012 20:34

Meinaakko, että jos on tiiviissä huoneessa (pyöräkellari) ja tankissa on bensaa, ettei muka haise :lol:
Arki sulle liian vaativaa,soitat talkkarin lamppua vaihtamaan,
sun isäs sun autos takaa, pyyhkijän sulat viet huollossa vaihtaa.
TimoZeus
Pyörä:
1190
Paikkakunta:
Lahti > Nastola > Ruuhijärvi
Liittynyt:
19.5.2006 16:23
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut TimoZeus » 3.6.2012 9:40

En tiedä sitten onko oma hajuaisti vain turtunut bensanhajulle, mutta mielestäni 2-tahdin jälkeen tämmöisen nelarin bensanhaju on kyllä erittäin pientä / olematonta. Talli on kyllä ehkä hieman perus autotallia ja pyörävarastoa isompi, että sekin saattaa vaikuttaa. :)
suurpasko
Liittynyt:
22.7.2011 12:22
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut suurpasko » 3.6.2012 12:15

Mites nää huollot näihin menee? Milloin mäntä ja milloin koko remppa? Joo tiedetää että se on kysytty monta kertaa mut tätä topikkia on sentää 53 sivua ;)
juhijeejee
Pyörä:
KTM EXC 125 2011
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
27.4.2012 19:43
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut juhijeejee » 3.6.2012 13:03

Miten pitkään uskaltaa ajella säätämättä venttiilejä? Mitä oireita tulee kun pitäisi säätää venttiilit? :eek:
http://www.youtube.com/user/juhijeejee/videos Videoita!
DeLeTeD
Pyörä:
250 SX
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
19.4.2005 15:48
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut DeLeTeD » 4.6.2012 10:17

suurpasko
Ite taisin lukea koko threadin läpi kun ostin pyörän, suosittelen sullekin, 53 sivua on aika vähän. Jos edes alle kymmenen sivua viitsit selata taaksepäin niin löydät vastauksen


juhijee, vaikea sanoa kun et kertonut, että minkä vuotinen pyöräsi on. Uskaltaa ajaa 10-50tuntia riippuen pyöräsi vuosimallista. Oireita on ainakin normaalia kovempi paukkuminen, muuta en osaa oikein sanoa kun itellä ainakaan riitä rahkeet kokeilemaan. Kallistaleikkiä.
juhijeejee
Pyörä:
KTM EXC 125 2011
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
27.4.2012 19:43
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut juhijeejee » 4.6.2012 14:31

DeLeTeD kirjoitti:
suurpasko
Ite taisin lukea koko threadin läpi kun ostin pyörän, suosittelen sullekin, 53 sivua on aika vähän. Jos edes alle kymmenen sivua viitsit selata taaksepäin niin löydät vastauksen


juhijee, vaikea sanoa kun et kertonut, että minkä vuotinen pyöräsi on. Uskaltaa ajaa 10-50tuntia riippuen pyöräsi vuosimallista. Oireita on ainakin normaalia kovempi paukkuminen, muuta en osaa oikein sanoa kun itellä ainakaan riitä rahkeet kokeilemaan. Kallistaleikkiä.

No kaverin puolesta kyselin, pyörä 2010 mallia.
http://www.youtube.com/user/juhijeejee/videos Videoita!
Messico
Pyörä:
husq 450SMR
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.11.2006 15:28
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Messico » 5.6.2012 13:44

juhijeejee kirjoitti:Miten pitkään uskaltaa ajella säätämättä venttiilejä? Mitä oireita tulee kun pitäisi säätää venttiilit? :eek:


Sittenkun mopo ei lähde enää kunnolla käymään. Ainakin 08-11 malleissa nuo venttiilit ei muuta pahemmin välyyttään, 230 tunnissa piti vasta hieman hienosäätää - muttei mitään radikaalia.
Vutsvu
Pyörä:
Suzuki TS50XK -99
Liittynyt:
18.12.2008 0:08
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Vutsvu » 6.6.2012 22:32

Onko tollasella nelipuolikkaalla mukava ajaa n. 300 kilometriä yhtäsoittoa ja seuraavana päivänä takaisin? Varmaan öljynvaihto heti kun pääsee kotiin? :P Ja sitten vielä että meneekö tollanen kuinka nopeasti kaupaksi jos tulisi yllättävä tarve myydä?
Jalvine
Pyörä:
Ktm
Paikkakunta:
Tre
Liittynyt:
29.8.2006 10:25
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Jalvine » 6.6.2012 22:52

Tuli sitten ostettua kotari myös ja heti pikku ropleemaa. Pyörä 450 exc-f 2004

Eli osaako joku sanallisesti kertoa miten tuommosen tulisi käydä? :D Oon käsittäny että sillon jos ei putkeen pauku ollenkaa nii käynti olis loistava, mutta onko semmonen edes käytännössä mahdollista? Sitä vaan ku itellä paukkuu hitusen putkeen, tosin moottori jarrulla...

Ja sitten valot sano sopparin irti. Toimi kun lähdin ajamaan -> ei toiminut enää kun saavuin takasin tallille. Osaako joku paikantaa vikaa? Onko pyörässä jonkun sortin sulaketta tai jännitteen säädintä? Akussa vika ei ole kun ostin juuri uuden. Selvennyksenä vielä että, etu ja takavalo ei toimi siis enää, vilkkuja ei ole....
www.nettimoto.com/809596
DeLeTeD
Pyörä:
250 SX
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
19.4.2005 15:48
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut DeLeTeD » 7.6.2012 3:13

Vutsvu kirjoitti:Onko tollasella nelipuolikkaalla mukava ajaa n. 300 kilometriä yhtäsoittoa ja seuraavana päivänä takaisin? Varmaan öljynvaihto heti kun pääsee kotiin? :P Ja sitten vielä että meneekö tollanen kuinka nopeasti kaupaksi jos tulisi yllättävä tarve myydä?
En ite voisi ainakaan kuvitellaakkaan, että ajaisin noin pitkän matkan tuolla, ehkä smotokypärällä ja semi muna-asennolla voisi mennä, ellei reitti sitten ole jotain maaseutu maantietä, tuskinpa silläkään kyllä. Hirveä ilmanvastus ajo-asennossa. Ehkä kerran kesässä. Kyllä pyörä varmaan sen kestää hyvin ja öljyn vaihto ennen ja jälkeen niin hyvin pärjää, ilmansuodatin myös puhtaaksi.
Jalvine kirjoitti:Tuli sitten ostettua kotari myös ja heti pikku ropleemaa. Pyörä 450 exc-f 2004

Eli osaako joku sanallisesti kertoa miten tuommosen tulisi käydä? :D Oon käsittäny että sillon jos ei putkeen pauku ollenkaa nii käynti olis loistava, mutta onko semmonen edes käytännössä mahdollista? Sitä vaan ku itellä paukkuu hitusen putkeen, tosin moottori jarrulla...

Ja sitten valot sano sopparin irti. Toimi kun lähdin ajamaan -> ei toiminut enää kun saavuin takasin tallille. Osaako joku paikantaa vikaa? Onko pyörässä jonkun sortin sulaketta tai jännitteen säädintä? Akussa vika ei ole kun ostin juuri uuden. Selvennyksenä vielä että, etu ja takavalo ei toimi siis enää, vilkkuja ei ole....
En usko, että paukkumatonta pyörää on olemassakaan. Ihan normaalia juuri tuo, kun moottorijarrulla paukkuu. Varmaan juu sulake mennyt, pitäisi varmaan ohje-kirjasta löytyä sijainti, jossain penkin alla kuvittelisin, en kyllä tiedä tuosta 04 mallista..
Epoksi
Pyörä:
TT600R
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.1.2005 8:06
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Epoksi » 7.6.2012 10:40

Vutsvu kirjoitti:Onko tollasella nelipuolikkaalla mukava ajaa n. 300 kilometriä yhtäsoittoa ja seuraavana päivänä takaisin?

Makuasia sano musti.. Pyöriihän täällä yks hullu joka Sipoosta ajoi 125cc kemexillä kalajoelle ja takas viikonlopun aikana rinkka selässä :P (Tomppade)
ProxXeck
Pyörä:
ZX-6R -05
Paikkakunta:
Sodankylä
Liittynyt:
28.2.2006 20:06
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut ProxXeck » 7.6.2012 11:00

Mikä "vika" etupumpuissa/pumpussa kun jarruttaa niin painuu keula nytkähtämällä alas eikä nouse jarrusta päästäessä, vaan jopa 15sec päästä kun lähtenyt ajamaan pamahtaa pumput suoriksi? (Automatic wheelie system).