ktm 450, 525

randomrider
Pyörä:
KTM exc 525 supermopo
Paikkakunta:
järvenpää
Liittynyt:
24.2.2006 16:08

ViestiKirjoittanut randomrider » 21.4.2010 16:16

Miksi 525exc:ssä ei ole flektiä vakiona? Ootteko laittanu jostain toisesta pyörästä. Ite aattelin purkuosasta ostaa jonku ku kotkan oma maksaa ~100€. Tuli huomattua että sitä tarttee ku ajaa enskaa..
Some fuc*ing RandomRider
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 21.4.2010 23:37

Ootekko vaihdellu niitä öljyproppujen sihtejä ollenkaan? Mikäköhän vikana kun cirklee reenatessa alko kytkin "narahtaan" aina kun lähti liikkeelle?
Brói
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Vanda
Liittynyt:
27.3.2006 18:03

ViestiKirjoittanut Brói » 21.4.2010 23:58

osaako joku tietoinen sanoa että meneekö husabergiin kotarin enskavanteet niinku bolt-on?
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 22.4.2010 7:04

BerZ kirjoitti:Ootekko vaihdellu niitä öljyproppujen sihtejä ollenkaan? Mikäköhän vikana kun cirklee reenatessa alko kytkin "narahtaan" aina kun lähti liikkeelle?
Eikai niitä vaihtaa tarvii, jos ne on ehjät. Ite ainakin oon aina öljynvaihdon yhteydessä ne paineilmalla puhallellu puhtaiks vain.
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 22.4.2010 16:27

Paljoha keulaan menee öölberiä?
Ee-tu
Pyörä:
525 exc
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
14.12.2005 17:28

ViestiKirjoittanut Ee-tu » 22.4.2010 18:53

Ketjut ja rattaa lähtee vaihtoon ja tänhetkiset välit 14/45 niin aattelin lyhentää, mutta 13/50 varmaan liian ronski ?
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 22.4.2010 18:57

Ee-tu kirjoitti:Ketjut ja rattaa lähtee vaihtoon ja tänhetkiset välit 14/45 niin aattelin lyhentää, mutta 13/50 varmaan liian ronski ?
Itellä oli motoilla 13/48 ja hitusen liian lyhkänen. Nyt laitoin kiinni 13/45, mutta pääsen testaamaan vasta, kun saan uuvet stefat keulaan. :| Luulen, että aika sopiva noilla.
Ee-tu
Pyörä:
525 exc
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
14.12.2005 17:28

ViestiKirjoittanut Ee-tu » 26.4.2010 10:05

Riku Rassi kirjoitti:
Ee-tu kirjoitti:Ketjut ja rattaa lähtee vaihtoon ja tänhetkiset välit 14/45 niin aattelin lyhentää, mutta 13/50 varmaan liian ronski ?
Itellä oli motoilla 13/48 ja hitusen liian lyhkänen. Nyt laitoin kiinni 13/45, mutta pääsen testaamaan vasta, kun saan uuvet stefat keulaan. :| Luulen, että aika sopiva noilla.


Kerro ihmeessä kun pääset testaamaan ;)
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 26.4.2010 13:58

Joo pitänee kertoilla, mutta kyllä noilla 13/48 väleilläkin tietysti pystyy ajamaan. Jotain 115 km/h ajoin noilla ja tuntu, että jossai abaut 130km/h:n tuntumassa ois tullu rajotin vastaan, jos oisin vielä laittanu kaasua. Eli hyvät räppäilyvälit, jos semmosia haluaa. Vaihteita saa tosin pykältää hirmusta tahtia kiihdyttäessä. :D Mutta kunhan saan keularempan valmiiks, niin testaan nuo 13/45 välit.
Ee-tu
Pyörä:
525 exc
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
14.12.2005 17:28

ViestiKirjoittanut Ee-tu » 26.4.2010 15:30

Riku Rassi kirjoitti:Joo pitänee kertoilla, mutta kyllä noilla 13/48 väleilläkin tietysti pystyy ajamaan. Jotain 115 km/h ajoin noilla ja tuntu, että jossai abaut 130km/h:n tuntumassa ois tullu rajotin vastaan, jos oisin vielä laittanu kaasua. Eli hyvät räppäilyvälit, jos semmosia haluaa. Vaihteita saa tosin pykältää hirmusta tahtia kiihdyttäessä. :D Mutta kunhan saan keularempan valmiiks, niin testaan nuo 13/45 välit.

jotain räppäilyvälejä hain, mutta huiput olis hauska pitää jossain 140 ;)
kisaliukuri
Pyörä:
KTM 450 exc
Paikkakunta:
JNS
Liittynyt:
8.11.2009 15:15
ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut kisaliukuri » 2.5.2010 21:12

Elikäs. Olen harkitsemassa ktm 450 tai hussee 510 mutta en tiiä kumman ottasin? Voisitteko kertoa millaiset huoltovälit on ktm:ssä? Ja paljon irtoaa tehoa?
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 2.5.2010 21:39

cycler kirjoitti:Elikäs. Olen harkitsemassa ktm 450 tai hussee 510 mutta en tiiä kumman ottasin? Voisitteko kertoa millaiset huoltovälit on ktm:ssä? Ja paljon irtoaa tehoa?

Samat huoltovälit on ku hussessa.
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 3.5.2010 13:24

Ee-tu kirjoitti:
Riku Rassi kirjoitti:Joo pitänee kertoilla, mutta kyllä noilla 13/48 väleilläkin tietysti pystyy ajamaan. Jotain 115 km/h ajoin noilla ja tuntu, että jossai abaut 130km/h:n tuntumassa ois tullu rajotin vastaan, jos oisin vielä laittanu kaasua. Eli hyvät räppäilyvälit, jos semmosia haluaa. Vaihteita saa tosin pykältää hirmusta tahtia kiihdyttäessä. :D Mutta kunhan saan keularempan valmiiks, niin testaan nuo 13/45 välit.

jotain räppäilyvälejä hain, mutta huiput olis hauska pitää jossain 140 ;)

Nyt on tullut pyörittyä noilla välityksillä ja eilen kiihytin vähän päälle 120 km/h vauhtiin ja ei vielä pahasti ollu kierroksia. Huiput varmaan on tuolla 140 km/h tienoilla. Ei uskaltanu laittaa enempää vauhtia, kun ainakin täällä päin ollut paljon ratsioita. :| Nuo jätän omaan pyörään kiinni, hyvät välit myös keulimiseen.

Paljos porukalla kuluttaa nämä? Itellä kaupunkipyörittelyssä hitusen alle 5l/100km, ei pahasti minusta. :)
H3ntun3n
Pyörä:
Nissan Skyline
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
26.11.2007 23:09

ViestiKirjoittanut H3ntun3n » 4.5.2010 10:21

Jossain 5l kiepeillä tuo pyörii, en oo tarkkaa kattonu, mut sitä luokkaa
randomrider
Pyörä:
KTM exc 525 supermopo
Paikkakunta:
järvenpää
Liittynyt:
24.2.2006 16:08

ViestiKirjoittanut randomrider » 4.5.2010 17:35

mitäs porukat on vaihellu siinä 200h paikkeilla? kanki, runkolaakerit yms?
Some fuc*ing RandomRider