Edit, siis data o sama sillä perusteella että sama boottiongelma on edelleen.
hartikaineneivaanosaaajaa kirjoitti:Intin jälkeen olisi ensimmäisen isomman pyörän hankinta edessä. Olen itse harkinnut 80-luvun 900-1000kuutioisia japanilaisia urheilupyöriä, mutta toisaalta 750cc sportteissa olisi laajempi valinnanvara. Hinta saisi jäädä alle 3000e.
Häviääkö tuo 750cc pyörä pahasti litraiselle väännössä? Tehoa on jo varmasti 600cc pärrässä tarpeeksi, mutta ison koneen vääntö ja todennäköisesti parempi kestävyys kiinnostavat.
Mitä suosittelisitte? Olen miettinyt mm. Kawasaki GPz 900r:ää ja muita samantyyppisiä pyöriä. Tarkoituksena olisi saada vahva matkapyörä, jossa olisi myös jonkinverran ajo-ominaisuuksia. Räppäämiseen en pyörää tarvitse ja pikkurempat & huoltotoimenpiteet pystyn itse tekemään.
hartikaineneivaanosaaajaa kirjoitti:Intin jälkeen olisi ensimmäisen isomman pyörän hankinta edessä. Olen itse harkinnut 80-luvun 900-1000kuutioisia japanilaisia urheilupyöriä
Poko kirjoitti:Jaahas pepper. Se sun king tonninen jää siin menos tolle munkin räppänälle radallakin. Kiihdytyksessäkää en usko et 240km/h asti et kovin kauas kerkee. Mut meinaahan tolla tiellä jalkoihin jäädä kun kolmosen saa sisää nii on vauhtia vasta +200... Ei vaa, kyl se tonninen tottakai on nopein koska eniten tehoa. Ja mukavin/hauskin ajaa koska on sitä potkua mitä käyttää.
pepper2 kirjoitti:Eihän tässä ollut siittä kysymys et kuinka ne lähtee 0-300 tai rata ominaisuuksista, en olis siinä tapauksessa edes suositellut 1000cbr tai vastaavaa...Kyllä se maantiellä on ala-vääntö millä mennään eikä vinguttamalla niitä kierroksia ja maantiellähän on vain eduksi se pyörän paino kun ei ole niin herkkä tuulille yms...
-IceBurn- kirjoitti:Jees, eli olen hankkimasssa ensimmäistä isompaa pyörää ja olen iskenyt silmäni Yamaha XVS 650 Drag Stariin, mutta ongelmana on, että saan ajaa vasta väliluokan pyörää. Drag Starista löytyy näet 29kW sallitun 25kW sijasta, joten kuristettavaksi pitää pyörä viedä. Jos siis palstoilla on joku, jolla olisi jonkinlainen tieto kuristamishintojen suuruusluokista, olisi ihan mukava kuulla aiheesta. Oma veikkaukseni on, että selviäisin kympeillä, kun tehoissa on höylättävää vain se 4kW
Toiseksi, mitä kaikkea kannattaa kysellä pyörän myyjältä? Mitkä ovat ne tärkeimmät pointit, mitä pyörästä ostettaessa pitää tietää?