Yamaha YZF-R6 vm. 1999-2008

Liittynyt:
27.2.2008 22:38
Yamaha YZF-R6 vm. 1999-2008

ViestiKirjoittanut aviator83 » 1.3.2008 10:33

Terve,

minkälaisia käyttäjäkokemuksia tästä porukasta löytyy kyseisestä pyörästä? Plussat, miinukset, onko jotain tiettyjä paikkoja(esim. laakereiden välyksiä yms.) joihin pitäisi kiinnittää erityistä huomiota yms.

-kiitokset jo etukäteen-
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58

ViestiKirjoittanut JP_89 » 1.3.2008 22:37

-
Viimeksi muokannut JP_89 päivämäärä 12.10.2012 1:49, muokattu yhteensä 1 kerran
Pyörä:
CBR125 -07
Paikkakunta:
Muhos
Liittynyt:
10.6.2006 0:39

ViestiKirjoittanut mstr » 22.5.2008 16:43

Tota tota... Taas joutuu nostamaan yhden vanhemman topikin pintaan, mutta ei kehtaa uuttakaan tehdä.

Minkä mittasia on Mototin R6-kuskit? Itellä pituutta n. 165 ja joutuu vähän kattelemaan, että minkälaista prätkää sitä yltää ajamaan.
Paikkakunta:
mänttä
Liittynyt:
10.4.2004 21:29

ViestiKirjoittanut Grim_Reaper » 22.5.2008 17:05

mstr kirjoitti:Tota tota... Taas joutuu nostamaan yhden vanhemman topikin pintaan, mutta ei kehtaa uuttakaan tehdä.

Minkä mittasia on Mototin R6-kuskit? Itellä pituutta n. 165 ja joutuu vähän kattelemaan, että minkälaista prätkää sitä yltää ajamaan.

itselläni oli 00 r6 ja oon 186 pitkä pysty ajaan kyl iha hyvin mut kyl lyhyempiki voi paljo olla nykyään on 1000 suzuki ja mutsikin sil on pari lenkkiä ajellu ja on noin 170+ pitkä ja ylttyy molempien kengän kärjet maahan mut ei kunnol. ei ainakaa mitää sen erikoisen pahaa oo r6:sta sanottavaa muutaku 00 vuoden mallii asti ne on viel kaasari mallia niin on vähän nykivää menoo kun ajaa tasakaasulla.
Hyvää kesää ja ajelu hetkiä.....
Pyörä:
CBR125 -07
Paikkakunta:
Muhos
Liittynyt:
10.6.2006 0:39

ViestiKirjoittanut mstr » 22.5.2008 22:53

Grim_Reaper kirjoitti:
mstr kirjoitti:Tota tota... Taas joutuu nostamaan yhden vanhemman topikin pintaan, mutta ei kehtaa uuttakaan tehdä.

Minkä mittasia on Mototin R6-kuskit? Itellä pituutta n. 165 ja joutuu vähän kattelemaan, että minkälaista prätkää sitä yltää ajamaan.

itselläni oli 00 r6 ja oon 186 pitkä pysty ajaan kyl iha hyvin mut kyl lyhyempiki voi paljo olla nykyään on 1000 suzuki ja mutsikin sil on pari lenkkiä ajellu ja on noin 170+ pitkä ja ylttyy molempien kengän kärjet maahan mut ei kunnol. ei ainakaa mitää sen erikoisen pahaa oo r6:sta sanottavaa muutaku 00 vuoden mallii asti ne on viel kaasari mallia niin on vähän nykivää menoo kun ajaa tasakaasulla.


Jees. Kovasti tekis mieli vaan kyykkyä laittaa tuon piikkisen cbr:n jälkeen. Tahtoo vaan olla hieman esteenä tää persjalkasuus.
Pyörä:
R6R
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
4.3.2005 17:34

ViestiKirjoittanut Issor » 23.5.2008 0:25

http://www.dragrace.fi/catalog/product_ ... a18549fc60

Voisko tossa olla apua sun ongelmaan? Eikä niin kallis kuin tehtaan omat, jos tähän edes on. (?)
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 1.8.2008 17:47

Grim_Reaper kirjoitti:ei ainakaa mitää sen erikoisen pahaa oo r6:sta sanottavaa muutaku 00 vuoden mallii asti ne on viel kaasari mallia niin on vähän nykivää menoo kun ajaa tasakaasulla.
Siis 2000 eteenpäin olevat kutoset on kaikki ruiskukoneella?

Olen ensiviikon alussa menossa katsomaan '02 R6:sta ensimmäiseksi isoksi mopoksi ja kiinnostaisi millainen pyörä on kaupunki ajossa? Miten pyörä on kuristettavissa 25KW papereihin, tuleeko kalliiksi? Millaisiin vakuutusmaksuihin kannattaa varautua?
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58

ViestiKirjoittanut JP_89 » 1.8.2008 19:32

-
Viimeksi muokannut JP_89 päivämäärä 12.10.2012 1:49, muokattu yhteensä 1 kerran
Pyörä:
10 R
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
21.3.2005 16:19

ViestiKirjoittanut Ceriffi » 4.8.2008 1:06

mstr kirjoitti:Tota tota... Taas joutuu nostamaan yhden vanhemman topikin pintaan, mutta ei kehtaa uuttakaan tehdä.

Minkä mittasia on Mototin R6-kuskit? Itellä pituutta n. 165 ja joutuu vähän kattelemaan, että minkälaista prätkää sitä yltää ajamaan.

Eikös nää kyykkypyörät yleensä ottaen ole aika matalia? :roll: Käsittääkseni ellei nyt aivan persejalka ole niin kunhan vartta on kutakuinkin se 160 senttiä niin pystyy ajamaan sporttia kuin sporttia. Sehän riittää kun toisen jalan saa suht tukevasti maahan kun pyörä on pystyssä. Mukavuutta toki lisää jos valoissa seistessä yltää ne molemmat kintut tukevasti tantereeseen, mutta ei sitä mopoa jalat maassa ajeta :)
Eläkeläinen
Pyörä:
610 SM
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Memphis » 4.8.2008 12:07

On sitä tullu nähtyä lyhyitä naisia isojen sporttipyörien päällä. Liikennevaloissa just ylsi varvistelemalla maahan, mutta ei se näyttäny menoa haittaavan.
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
18.7.2005 22:07

ViestiKirjoittanut Boss-90 » 12.8.2008 9:38

Vuosimallin puolestä tämä menee periaatteessa ohi aiheen, mutta pistetään tänne nyt kuitenkin. Ensi kevääksi ajattelin jonkunnäköistä 600:sta kyykkyä hommailla. Hintahaarukka yltää tuonne about 8000€, muttei välttämättä suurempaan ensipyörään haluaisi ihan tuollaisia summia pistää. Katselin että -03 YZF-R kutosia saisi kohtuulliseen hintaan (n.5000€), eikä mittarilukematkaan hivo taivaita. -03 ärriinhän tuli ruiskut, joten tekniikka muuttui hieman. Löytyykös ko. pyörästä jotain tyyppivikoja, tai yleensäkin kokemuksia? Mites tuollainen 600:nen kyykky sopii henkilölle jolla pituutta löytyy n.185cm?
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 12.8.2008 9:50

Boss-90 kirjoitti:Vuosimallin puolestä tämä menee periaatteessa ohi aiheen, mutta pistetään tänne nyt kuitenkin. Ensi kevääksi ajattelin jonkunnäköistä 600:sta kyykkyä hommailla. Hintahaarukka yltää tuonne about 8000€, muttei välttämättä suurempaan ensipyörään haluaisi ihan tuollaisia summia pistää. Katselin että -03 YZF-R kutosia saisi kohtuulliseen hintaan (n.5000€), eikä mittarilukematkaan hivo taivaita. -03 ärriinhän tuli ruiskut, joten tekniikka muuttui hieman. Löytyykös ko. pyörästä jotain tyyppivikoja, tai yleensäkin kokemuksia? Mites tuollainen 600:nen kyykky sopii henkilölle jolla pituutta löytyy n.185cm?


Tuskin noin halvalla saat!Taitaa keskimäärin 1t-2t saada laittaa lisää tuohon 5 tonniin.
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
18.7.2005 22:07

ViestiKirjoittanut Boss-90 » 12.8.2008 9:58

^Kyllä sen 6000-7000€ nyt siitä voi maksaa, mutta tekniikkaa kyselin, en hintaa.
Pyörä:
Z750<3
Liittynyt:
7.7.2005 22:56

ViestiKirjoittanut AnttiA » 30.8.2008 14:49

Onkos esim 40tkm ajettu R6 jo nähnyt parhaat päivänsä, vai onko motti kuinka kestävä? :)
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 31.8.2008 3:54

Ei todellakaan. Tuohan on juuri sisäänajettu. Remonttia kannattaa miettiä sitten kun lasissa on kolminumeroisia tuhat lukemia, ja turha sittenkään jos vaan soi vielä kunnolla.

Ei nää onneks mitään kertakäyttökoneita ole. Oma Zx6r oli 48tkm kohdalla sopivasti sisäänajettu, sillon tehoja oli reilu 3kW enemmän kuin mitä vastaavassa uutena :roll: Nykyinen gixerikin taitaa kohta olla sisäänajettu, kun 40tkm alkaa hiipiä mittariin.