Biltema moottoripyöräosat

KaMk
Paikkakunta:
019-
Liittynyt:
15.5.2006 16:23

ViestiKirjoittanut KaMk » 3.3.2008 22:48

-vainio- kirjoitti:
KaMk kirjoitti:Joo sori, en oo Moottoripyöräilijä, mutta asiaan.
Mitäkohän tää "Toimitusmyyntiä verkkokaupassa" merkitsee.
Olen suomenruotsalainen niin ei oikee tajuu näitä vaikeita sanoja/lauseita.
Tämä siis bilteman sivuilla kun katsoin ohjaustankoja ja kiinnikkeitä.
Tarkottaako että ei saa netistä tilattua että pitää käydä siellä hakemassa.

Niin ja kysyin täällä kun täältä ehkä jopa saisi vastauksen, eikä mitään "hitto käy siel kysyy hurri".

Uskoisin tuon tarkoittavan, että ostat sen tuotteen verkkokaupassa ja ne toimittavat sen sinulle postilla/matkahuollolla.
Itse oon katellut tuota fat baria, joka kyllä varmasti kestäisi kaatuilematta?

Niin mutta kun sitä ei saa ostoskoriin :S
Siksi ihmettelin sitä että mitäs ne meinaa

E: tai sitten minulla on vikaa selaimessa?
Myynti/vaihto http://www.motot.net/talli/71376
McW
Liittynyt:
4.3.2008 14:20

ViestiKirjoittanut McW » 4.3.2008 16:31

KaMk kirjoitti:Niin mutta kun sitä ei saa ostoskoriin :S
Siksi ihmettelin sitä että mitäs ne meinaa

E: tai sitten minulla on vikaa selaimessa?

Muistaakseni tuo tarkoitti sitä, ettei tuotetta ole varastossa tällä hetkellä (kun viet hiiren tuon kuvakkeen päälle, tulee teksti "Ei varastossa"). Tuossakin voi olla vanha tieto, Jyväskylässä ainakin oli jo molempia tankoja hyllyssä (viikko tai kaksi sitten oli vasta toista).

Oli nuo offroad-nosturit ehtinyt jo kaikki mennä, ennenkuin ehdin katsomaan, kuulemma ensi viikolla saavat lisää.

Ainakin nuo offroad-lasit vaikuttivat hyvältä, ei logoa ainakaan missään näkyvissä. Sateenkaaren värinen peililasi toki saattaa jakaa mielipiteet... ;)
Sergey Eläkeläinen
Pyörä:
CX500,DT125R,Fude
Paikkakunta:
Åland
Liittynyt:
9.7.2005 3:03

ViestiKirjoittanut Sergey » 4.3.2008 18:44

Sami kirjoitti:
sape kirjoitti:Tarvitseekos noiden led-vilkkujen kanssa räpätä mitään muuta kuin piuhat kiinni ja vilkkumaan?
Siispä vastukset vilkkujen jatkoksi tai rele vaihtoon.

Ko. rele löytyy myös biltemasta :)
"One should have German car, chinese scooter, Finnish house and Russian wife"
suzna
Liittynyt:
10.6.2007 19:04

ViestiKirjoittanut suzna » 4.3.2008 21:25

Yllätyin itse miten hyviltä noi kamata vaikuttivat, eivät ole sitä kuuluissa biltema- paskaa. Itse ostin tankinsuojan joka maksoi alle 5e ja yleensä ne maksaa 15e tai enemmän.
Sergey Eläkeläinen
Pyörä:
CX500,DT125R,Fude
Paikkakunta:
Åland
Liittynyt:
9.7.2005 3:03

ViestiKirjoittanut Sergey » 5.3.2008 0:47

suzna kirjoitti:Yllätyin itse miten hyviltä noi kamata vaikuttivat, eivät ole sitä kuuluissa biltema- paskaa.

En oo ikinä saanut sieltä sitä "paskaa", mutta enpä olekaan ostanut esim. 3,90¤ kiintoavainsarjaa vaan maksoin siitä 16,90 ;)
"One should have German car, chinese scooter, Finnish house and Russian wife"
Johnnie
Liittynyt:
5.5.2005 21:51

ViestiKirjoittanut Johnnie » 5.3.2008 1:08

Samat sanat, minulle on jäänyt aina hyvä kuva Bilteman tuotteista, eikä se Biltema-tekstikään ole pahemmin haitannut. Lähin Biltema on tosin 250 km päässä, joten en pysty niin usein asioimaan kuin paikalliset, mutta 10 postitilausta olen tehnyt ja joka kerta kun jollakin Biltema-paikkakunnalla olen käynyt, olen myös ison ostoslistan kanssa liikkeeseen suunnistanut. Postikulut kun ovat 2 - 35 kg paketille harmillisen suuret 12,90 ¤.

Varaosien suhteen en juuri Biltemaa käytä, kuten en muitakaan varaosaliikkeitä, ihan sama onko Biltema, Osaset, AD vai Motonet. Mutta kaiken muun tavaran kohdalla Biltema kiinnostaa, joten todella tervetullut oli tämä mp-tarvikkeiden lisäyskin.

Jos tulisi tässä lähiviikkojen aikana lähdettyä reissuun, niin voisi käydä paria tuotetta katsomassa.

Kieltämättä tuo "Toimitusmyyntinä verkkokaupasta" on hämäävä termi, kun ostoskoriin ei voi tuotetta lisätä. Bilteman toimitusehdoista löytyy tuosta toimitusmyynnistä seuraava kohta: "Kuvastossamme on tuotteita, joiden suosio saattaa ylittää ennakoinnin, tavarantoimittaja ei pysty toimittamaan tuotteitaan sovittuna ajankohtana tai uutuustuote ei läpäise BILTEMAn laatuvaatimuksia. Osa tuotteista toimitetaan toimitusmyyntinä (toimitusaika n. 2 viikkoa)..."

mf-690 kirjoitti:ei minulle ole mitään lehtistä kotiin tullut!

Toimitusaika varmaan vaihtelee eri puolella Suomea, täällä noita jaettiin ilman osoitetta pari viikkoa sitten. Lisäksi postimyynnistä viime aikoina tilanneet saavat erikseen osoitelapulliset kuvastot, eli esim. itselle tulee usein kaksi kuvastoa. Kuvaston sivussa lukee hinta 3,50 ¤, mutta eipä tuo taida maksaa mitään jos tilaa vaikka heidän nettisivuiltaan, löytyy kohdasta Asiakaspalvelu -> Kuvastotilaus. Itse pidän tuosta paperiversiosta huomattavasti enemmän kuin nettiversiosta, Bilteman kuvasto on kuulunut yli 10 vuoden ajan luetuimpiin lehtiini. :)
Asian & American cars / bikes only.
Sergey Eläkeläinen
Pyörä:
CX500,DT125R,Fude
Paikkakunta:
Åland
Liittynyt:
9.7.2005 3:03

ViestiKirjoittanut Sergey » 7.3.2008 2:11

Onko ne laukut nämä?

Kuva
Kuva

Uskomatonta että tohon hintaan voi saada myös lasikuitukypäriä, eli 60¤ :D On vieläpä tupla Dee kiinitys.

Kuva
"One should have German car, chinese scooter, Finnish house and Russian wife"
Gleb
Pyörä:
CBR 600F
Liittynyt:
19.8.2007 22:56

ViestiKirjoittanut Gleb » 7.3.2008 15:28

Luottaisinko mahdollisesti henkeni Biltema kypärään... Jaa-a... tätä sopii pohtia...60e... :D
Hyvä tapa on rasvata ketjut aina tankkauksen yhteydessä.
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 7.3.2008 16:47

pitää käydä koeajamassa bilteman kypäriä. Olisi omassa vaihto tarpeen. Jos on tarpeeksi hiljainen, niin varmaan ostankin.
Kangas
Paikkakunta:
Virrat
Liittynyt:
15.12.2005 10:32

ViestiKirjoittanut Kangas » 7.3.2008 17:37

Gleb kirjoitti:Luottaisinko mahdollisesti henkeni Biltema kypärään... Jaa-a... tätä sopii pohtia...60e... :D
Eiköhän se saman asian aja kuin joku 100-150e merkki kypärä.
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 7.3.2008 18:59

100-150e merkkikypärä sopii suurinpiirtein kaapin päälle pölyttymään? Bilteman kypärästäkin saa varmasti hyvän säilytyskorin...

Omaa tai kyytiläisen henkeä en itse noin pienellä summalla vakuuttaisi.
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
Sergey Eläkeläinen
Pyörä:
CX500,DT125R,Fude
Paikkakunta:
Åland
Liittynyt:
9.7.2005 3:03

ViestiKirjoittanut Sergey » 7.3.2008 19:14

Tosta ei kyllä varakypärä parane!
"One should have German car, chinese scooter, Finnish house and Russian wife"
Pommi-
Pyörä:
998
Liittynyt:
17.1.2007 0:04

ViestiKirjoittanut Pommi- » 7.3.2008 19:29

Itse en halua edes kuvitella tuon Bilteman kypärän melutasoa, myöskin turvallisuus on vähän niin ja näin. Ei tuo päässä varmaan kaupungissa vielä tulppia tarvitse, mutta kun siirrytään moottoritiellä ajettaviin vauhteihin ja siitä ylös päin niin voi olla mukavat oltavat tuo bilteman kypärä päässä.
Raptor 660R
Johnnie
Liittynyt:
5.5.2005 21:51

ViestiKirjoittanut Johnnie » 7.3.2008 19:40

Jospa ei tätä threadiä pilattaisi hinta equals turvallisuus -bullshitillä, siihen löytyy omakin keskustelunsa.

Korvatulppia olisi joka tapauksessa käytettävä, vaikka toisille vauriot tulevat hitaammin kuin toisille. Toistaiseksi tiedossa olevista kypäristä ainoastaan Schuberth S1 on juuri ja juuri korville turvallisen rajoissa. Toki silti olisi itse kypäränkin oltava mahdollisimman hiljainen mielellään, koska (huonojen) tulppien kanssakaan ei liian hiljaista ole.

Normaalihinnaksi tämä on toki poikkeuksellisen halpa, mutta mainittakoon, että pieniä eriä on ainakin saksanmaalta saanut tarjouksessa aiemminkin 50 - 100 euron hintaan, monensadan euron kuitupottia siis.

Itse en katukypärää tällä hetkellä tarvitse, mutta Bilteman crossipotan voisin hyvinkin ostaa, jos vain päähän istuu. Metsäkäyttöön, vaihtoehtona 15 vuotta vanha muovikypärä tai lippalakki. Postimyynnistä en taida uskaltaa kuitenkaan tilata, kun edellinenkin sokkona ostettu kypärä osoittautui väärän malliseksi omaan kaaliin.
Asian & American cars / bikes only.
Sum
Pyörä:
Manki
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
10.2.2007 20:25

ViestiKirjoittanut Sum » 7.3.2008 20:15

Eiköhän ne kypärät oo kaikki valmistettu sillä lailla että ne suojelevat henkiä, sen yhden törmäyksen. Tietenkin toiset paremmin kuin toiset, mutta ei kai niitä saisi myydä jos niitä ei olisi turvalliseksi todistettu ;)

PS: Eksyin taas väärälle puolelle :F