ktm 450, 525

jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 27.7.2009 20:07

Ja kaikissa kotkissa pitää päästää etuiskareista ilmoja pihalle siitä ruuvista iskarin ylä-osassa. Itse kuulin tämän vasta tänään kun puhuin huoltomiehen kanssa.. Ei varmaan stefa vuoda enää kun ei oo älyttämiä paineita siellä :roll:
Kiiiski
Pyörä:
bobber
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2007 22:53

ViestiKirjoittanut Kiiiski » 3.8.2009 22:51

noniin, ens kesällä tällänen olis sitten tarkotus hankkia. varmaankin 525/530 koska eikös noi 450 oo vähän kireempiä, enemmä siis räplättävää mitä mä oon ainaki kuullu? sitten huolloista eli öljyt kuinka usein, 500km? ja suodattimet joka toisella vaihtokerralla ja ilmanputsari aina kun on likainen. sitten toi bensan kulutus, paljos tää hörppii muuten satasel verrattun vaikka tohon piikkisee?
henkka100
Pyörä:
KTM 450 EXC -06
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
28.8.2007 20:40

ViestiKirjoittanut henkka100 » 4.8.2009 1:40

Ite oon ajellu tolla 450 kutakuinkin 5l/100km keskikulutuksella, aika bensapihi se on jossei ajele kaasu tapissa koko ajan.
xibit
Pyörä:
husaberg fs650
Liittynyt:
10.1.2007 18:19

ViestiKirjoittanut xibit » 6.8.2009 18:34

tarvis nopeeta vastausta. onko näissä kotarin nelkuissa periaattessa sama alakerta? kannessa vaan pienemmät venttiilit ku isommissa ja laatikon välitykset erilaiset? ku ois kiikarissa 250cc jossa on 350 kitti ni arveluttaa kestääkö alakerta tota :)
Ee-tu
Pyörä:
525 exc
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
14.12.2005 17:28

ViestiKirjoittanut Ee-tu » 17.8.2009 13:48

Omega89 kirjoitti:Jos aiot huoltaa enemmän itse tuota pyörää, toisin sanoen aukoa mottia vähän enemmän niin suosittelen momenttiavaimen hankintaa.
Noita öljynsuodattimia kannattaa vaihdella joka toinen tai kolmas kerta kun vaihtaa öljyt ja ei se tule niin paljon maksamaan, että lähtisin netistä tilaamaan. Paikallisesta putiikista hankit.
Tuosta videosta näkyy aika hyvin mitä pitää purkaa kun säädät ne venttiilit. Itse kyllä suosin sitä kampiakselin lukituspultin käyttämistä. Menee satavarmasti oikein, eikä vaadi paljon vaivannäköä. Jos tuli huoltosalkku pyörän mukana missä on kaikki räjäytyskuvat ym. niin sieltä saa paljon vastauksia kysymyksiin.


Itse suosittelen haynes manuaalia. Maksaa noin 25e ja saa kirjakaupoista. Siellä ohjeet jos haluat muuttaa kotkasi vaikka hulilupteriksi.
änkkä
Pyörä:
Ktm 125, Ktm 530 exc 10'
Liittynyt:
10.3.2009 17:54

ViestiKirjoittanut änkkä » 23.8.2009 20:55

Mites 525 soveltuu motocrossii?
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 30.8.2009 16:03

Mites tota "locating screwiä" käytetään yläkuolokohdan hakemiseen?
örmelö
Liittynyt:
4.3.2009 23:40

ViestiKirjoittanut örmelö » 7.9.2009 21:28

Millasilla kaasarin säädöillä ajelette? Oma 530 -08 tuntuu kuumenevan niin hirveest et ihan ku kävis laihalla oO Ja mistäs kaikkialta tätä on kuristettu oikee?
H3ntun3n
Pyörä:
Nissan Skyline
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
26.11.2007 23:09

ViestiKirjoittanut H3ntun3n » 8.9.2009 0:20

Tämmöstä 450cc EXC:stä oisin punakilpisenä hommaamassa ja nyt tartteis vähä tietää tos kilpiin laittamisesta. Eli mistä koostuu hinta ja hinta-arvio kilpiin laittamisesta? Ja mistä kannattas parhaiten sitten asiaa lähteä viemään eteenpäin, AKE?
henkka100
Pyörä:
KTM 450 EXC -06
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
28.8.2007 20:40

ViestiKirjoittanut henkka100 » 8.9.2009 0:46

viewtopic.php?f=7&t=74441&hilit=punakilpi

Tosta linkistä saattaa löytyä saattaa löytyä apua/vastauksia punakilpisen rekisteröinnistä valkokilpiseksi.
H3ntun3n
Pyörä:
Nissan Skyline
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
26.11.2007 23:09

ViestiKirjoittanut H3ntun3n » 8.9.2009 0:51

henkka100 kirjoitti:http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=7&t=74441&hilit=punakilpi

Tosta linkistä saattaa löytyä saattaa löytyä apua/vastauksia punakilpisen rekisteröinnistä valkokilpiseksi.

Kyllä noi oli jo kaikki tiedossa ja eipä tuolla hirveen kattavasti mitään ollut.. Lähinnä vaan vähän konkreettista että mitähän mahtaisi maksaa ja minne soittaa, että voi alottaa paperisodan kilpiin saamiseksi.
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 14.9.2009 22:32

Ktm nordic auttaa varmasti. Ota yhtetty vaikka s-postilla, jari.vasama@ktmnordic.fi tai jaro.sihvonen@ktmnordic.fi . Sieltä saat tietoa.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
Pelli
Liittynyt:
28.6.2008 15:19

ViestiKirjoittanut Pelli » 21.9.2009 15:54

semmone ongelma ois, kun avasin ktm 525 exc:n magneeton kopan ja sieltä sitten lorahti öljyä melko runsaasti pois. mikä ongelmana? onko noissa se magneeton tila märkä vai onko pyörässä sitten suuremman puolen vika?
KTM250SX
Liittynyt:
13.9.2009 10:32

ViestiKirjoittanut KTM250SX » 22.9.2009 12:59

Pelli kirjoitti:semmone ongelma ois, kun avasin ktm 525 exc:n magneeton kopan ja sieltä sitten lorahti öljyä melko runsaasti pois. mikä ongelmana? onko noissa se magneeton tila märkä vai onko pyörässä sitten suuremman puolen vika?

kaikki ok! sitte voi olla huolissaan jos ei oljyä tuu:D
Ee-tu
Pyörä:
525 exc
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
14.12.2005 17:28

ViestiKirjoittanut Ee-tu » 22.9.2009 14:46

:'( kirjoitti:Mites tota "locating screwiä" käytetään yläkuolokohdan hakemiseen?

Jos siis meinaat sitä kohdistus ruuvia kun säädetään venoja niin sillä et löydä sitä vaan tiedät, että mäntä on ylhäällä kun ruuvi menee pohjaan. Ite tein niin, että etin männän yläkohdan ja laitoin nippusiteen takarenkaaseen. Nopeuttaa huomattavasti sen etsimistä ;)