varusteita koskevia kysymyksiä

kankuraon
Liittynyt:
6.6.2023 15:23
varusteita koskevia kysymyksiä

ViestiKirjoittanut kankuraon » 6.6.2023 17:02

Toivottavasti olen oikeassa paikassa, aloin juuri hankkia lisenssini ja minun on ostettava laitteita pian.

Suunnitelmissa on ostaa suzuki gs500e ensimmäiseksi pyöräksi. Olen vain erittäin epävarma, mitä laitteita ostaa ja mitä pitää ottaa huomioon. Opin olemaan ostamatta kypärää verkosta, koska sen täytyy istua kunnolla.

aion maksaa noin 500 ruorista, tarvitsen varmaan myös saappaat, housut, takin ja hanskat..

Suunnitelmissa on ostaa housut ja takki verkosta, en ole varma hanskoista ja saappaista, pitäisikö minun kokeilla niitä kaupassa?

siellä on chopper, enduro, kaupunki, mitä tahansa käsineitä erilaisiin asioihin, aion käyttää pyörää töihin päivittäin, mutta aion myös käyttää sitä pidemmillä matkoilla..

2) Pitäisikö minun hankkia enemmän kuin yksi pari hanskoja sitä varten?
3) Onko hanskoista / saappaista / housuista / takista maksettava vähimmäismaksu?

Olen hämmentynyt, kiitos vinkeistä/avusta.
omegle xender
Ivenn
Liittynyt:
7.4.2023 12:03
Re: varusteita koskevia kysymyksiä

ViestiKirjoittanut Ivenn » 1.10.2023 5:11

The Suzuki GS500 is an entry-level motorcycle manufactured and marketed by the Suzuki Motor Corporation. Suzuki produced the GS500 and GS500E in 1989. If you want to buy it, you should accumulate money, then trap the cat is suitable for all
dordle12
Liittynyt:
14.2.2023 10:17
Re: varusteita koskevia kysymyksiä

ViestiKirjoittanut dordle12 » 13.12.2023 12:55

Your article was interesting to read. I can't wait to read your post. Best wishes for the upcoming update. This article is both interesting and useful. fireboy and watergirlis a game that can help you relax and have a good time.