Olen hieman tyrmistynyt siitä, että tämän subredditin jäsenet iskevät ketään, joka ei aja ATGATTilla. Kuitenkin, jos todella menemme kaikkiin varusteisiin, se tarkoittaa vain moottoripyöräkohtaisia ​​varusteita, mukaan lukien:

Saappaat

Kevlar-farkut, tekstiilihousut CE-pehmusteella tai nahkahousut ilman pehmusteita

Selkätuki

Rintapanssari

Nahka- tai tekstiilitakki, molemmat panssariin

Täysnahkainen puku panssariin

Panssaroidut käsineet

DOT/SNELL kypärä

Henkilökohtaisesti minun on vaikea uskoa, että jokainen, joka mainitsee ATGATTin, ajaa täydellä vaihteella joka kerta, kun he ajavat. Minun on erittäin vaikea uskoa, että useammat kuin kourallinen ihmisiä tällä subredditillä todella omistavat kaikki yllä luetellut varusteet.

Joten keskustellaan tästä ja sovitaan itse asiassa siitä, mikä on järkevä ATGATT. Yhdysvaltain armeijan politiikkana on käyttää nilkan päällä ja tukevia kenkiä, DOT-kypärää, silmäsuojaimia, käsineitä, pitkiä housuja ja pitkähihaista paitaa. Henkilökohtaisesti ratsastan mieluummin saappaissa, farkuissa, kypärässä, hansikkaissa ja panssaroidussa nahkatakissa. En pidä tavallista ratsastusasuani ATGATTina. Farkut tarjoavat hyvin vähän suojaa.

Mitä käytät yleensä ratsastaessasi?