Olen nähnyt monia viestejä, joissa kysytään varusteista ja siitä, kuinka paljon tietylle pyörälle pitää käyttää.

Yksinkertainen opas: On täysin sinusta ja riskinsietokyvystäsi kiinni, kuinka paljon arvostat tiettyä kehon osaa ja mikä toimii sinulle.

Tarkempi opas (vain minun mielipiteeni)

Kypärä: koko kasvot SNELL- tai ECE-hyväksytty, joka on uusi (älä osta käytettyjä kypäriä) ja sopii siihen ajotyyliin, johon haluat tehdä urheilukypärä sopii adv-ajoon

Takki: Valitse olosuhteisiisi sopiva materiaali. Nahka imee kuumaa ja kosteaa ja jäädyt verkkoon, jos se on alle 70. Varmista, että sinulla on CE-panssari kyynärpäissä, hartioissa ja selkärangassa

Käsineet: valitse aiotun ratsastuksen perusteella. Motocross-hanskat ovat kauhea valinta urheilupyörille suojaksi. Valitse siis ajotyylin perusteella. Muista, että kätesi ovat ensimmäinen asia, joka koskettaa maata kolarissa

Housut: Nahka= yleensä suojaavin, mutta myös lämpimin ja vähiten hengittävä, verkko= alhaisin liukuvastus, mutta päästää myös suurimman osan ilmasta. Tekstiili = keskitie, vähemmän suojaava kuin nahka, mutta toimii melkein kaikissa olosuhteissa. Monet käyttävät normaaleja farkkuja, minä mukaan lukien, mutta niillä on vähemmän suojaa kuin millään kolmesta vaihtoehdosta

Saappaat: Nahkainen, yli nilkan korkeus, puristussuoja, nilkkasuoja on iso plussa.