Kysymys kaivinkoneen hydrauliikasta

linercapr
Liittynyt:
28.4.2023 10:55
Kysymys kaivinkoneen hydrauliikasta

ViestiKirjoittanut linercapr » 28.4.2023 11:49

Minulla on 94 tuuman Case 9020 -kaivukone, jossa on ongelmia, joita yritän selvittää, ja ajattelin, että teillä kaikilla voisi olla ideoita, mistä aloittaa – vastuuvapauslauseke En ole mekaanikko ja olen uusi raskaan kaluston parissa. Konetta ei myöskään aiota käyttää tuotantotyöhön.

Se toimii todella vahvasti, kun teet yhden liikkeen kerrallaan, mutta kun aloitan tekemään kaksi, kolme tai neljä samanaikaisesti, se menettää huomattavasti tehoa ja nopeutta. Varsinkin keinuttaessa.

Vaihdoin hiljattain päähydraulisuodattimen ja näyttö näyttää hyvältä. Hydrauliöljy on kullanruskeaa eikä näytä maitomaiselta.

"Vapaa keinu" -kytkin ei näytä toimivan (useimmat osoittimet ja painikkeet osuvat tai jäävät huomaamatta) ja painon kanssa keinuttaessa se usein jatkuu myös ohjaussauvaa vedettäessä, onko se normaalia? Kuuluu myös todella oudosti tärisevä ääni kun keinu pysähtyy 2-3 tunnin ajon jälkeen...toivottavasti minun ei tarvitse rakentaa moottoria uusiksi tai vaihtaa laakereita tai jotain... keinu on yleensä hyvin heikkoa.

Muita ongelmia, mutta aloitan näistä kahdesta, jos sinulla kaikilla on ideoita ennen kuin maksat ammattilaiselle tulla katsomaan. Arvosta ohjausta.
https://19216811.cam/ https://1921681001.id/
kaalkamka
Liittynyt:
14.5.2023 16:30
Re: Kysymys kaivinkoneen hydrauliikasta

ViestiKirjoittanut kaalkamka » 14.5.2023 16:45

linercapr kirjoitti:Minulla on 94 tuuman Case 9020 -kaivukone, jossa on ongelmia, joita yritän selvittää, ja ajattelin, että teillä kaikilla voisi olla ideoita, mistä aloittaa – vastuuvapauslauseke En ole mekaanikko ja olen uusi raskaan kaluston parissa. Konetta ei myöskään aiota käyttää tuotantotyöhön.

Se toimii todella vahvasti, kun teet yhden liikkeen kerrallaan, mutta kun aloitan tekemään kaksi, kolme tai neljä samanaikaisesti, se menettää huomattavasti tehoa ja nopeutta 1222 angel number twin flame. Varsinkin keinuttaessa.

Vaihdoin hiljattain päähydraulisuodattimen ja näyttö näyttää hyvältä. Hydrauliöljy on kullanruskeaa eikä näytä maitomaiselta.

"Vapaa keinu" -kytkin ei näytä toimivan (useimmat osoittimet ja painikkeet osuvat tai jäävät huomaamatta) ja painon positive words that start with v kanssa keinuttaessa se usein jatkuu myös ohjaussauvaa vedettäessä, onko se normaalia? Kuuluu myös todella oudosti tärisevä ääni kun keinu pysähtyy 2-3 tunnin ajon jälkeen...toivottavasti minun ei tarvitse rakentaa moottoria uusiksi tai vaihtaa laakereita tai jotain... keinu on yleensä hyvin heikkoa.

Muita ongelmia, mutta aloitan näistä kahdesta, jos sinulla kaikilla on ideoita ennen kuin maksat ammattilaiselle tulla katsomaan. Arvosta ohjausta.


Sinuna en aliarvioisi sitä ja kävisin mekaanikon luona. Sinun tulisi myös ajatella turvallisuutta, ei vain rahaa.
fnaf12
Liittynyt:
14.2.2023 10:28
Re: Kysymys kaivinkoneen hydrauliikasta

ViestiKirjoittanut fnaf12 » 28.6.2023 11:01

I appreciate your work. Your article is very interesting and I must say you have done an incredible job. I think this is one of the most active blogs I have come across. You can play: Five Nights at Freddy's Security Breach to relax, or pass the time!