Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

Yleistä keulimisesta

Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 22:49
Re: Yleistä keulimisesta

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 4.5.2014 11:20

Piikkisen kotarin pitäs kyllä nousta vaikka kutosella.
Pyörä:
EX HusQ 125 SM -09 ,EX Yamaha DT 50 -07 & -09 ,EX KTM EXC 125 -09, EX Yamaha WR 183 -11,EX WR125 -12, EXC450 -04
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
30.9.2011 17:05
Re: Yleistä keulimisesta

ViestiKirjoittanut Alexir » 4.5.2014 13:40

niinvarmaanjoo1 kirjoitti:Piikkisen kotarin pitäs kyllä nousta vaikka kutosella.

Nostaahan mopokin kutosella... :roll:

Kokeileppa kävely/juoksuvauhdista nostella..
YouTube kanava
[X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti
Pyörä:
Kolmesatku kotaree
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
23.6.2008 22:57
Re: Yleistä keulimisesta

ViestiKirjoittanut Hoffe » 4.5.2014 17:44

Nelosellakin nousee pienellä nykäisyllä niin kakkosella ei sen kummempia reilusti kaasua ja kytkin ylös.Voihan sitä ykköselläkin harjotella nostamista mutta varo ettet heitä ympäri. Eli reeniä reeniä vaan ;)
Liittynyt:
26.11.2013 20:03
Re: Yleistä keulimisesta

ViestiKirjoittanut DT12345 » 11.6.2014 21:11

saiskohan vähä vinkkejä ku keuliminen ei oikein onnistu. Mopo on rieju mrt power up, vm.2013, ja viriä on alkukäyränkuri poissa, porattu cdi, 12/62 välit,reikälevytön ja 115 suutin. kytkin pommilla olen yrittäny ja kaasusta mutta ei tunnu nousevan kunnolla, en ole harjoitellut vielä viikkoakaan (harjoteltu hiekkatiellä) mutta joo olen täysi amatööri vielä. kiitos vastauksista :D
Pyörä:
Yamaha DT 50x, Husqvarna wre 125
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
9.11.2012 20:16
Re: Yleistä keulimisesta

ViestiKirjoittanut miwa- » 11.6.2014 23:47

mee asfaltille et kunnon pito. Sit vaan kytkinpommia ja reipaasti nykäset ni pitäs nousta (ite alottelin reenaa omal täysin kurittomalla mopo dtllä 2.vaihteella jostai 15kmh vauhista). Auttaa huomattavasti kun meet lähes tankin päälle ja kytkinpommin aikana vetäset persees melkee lipalle asti. reeniä vaan..
Liittynyt:
26.11.2013 20:03
Re: Yleistä keulimisesta

ViestiKirjoittanut DT12345 » 16.8.2014 1:21

Juu vielä yks kysymys nytte on riejussa enoxi ja mietin mitkä välit ois hyvät keulimiseen 13/62, 13/57 tai sitten 12/57 mitkä noista ois parhaat? :s
Pyörä:
RM 250
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
15.8.2005 11:02
Re: Yleistä keulimisesta

ViestiKirjoittanut SJK » 17.8.2014 13:18

"Stunt riding
Tekniikka, varusteet ja temppujen tekeminen vain moottoripyöriin liittyen, EI MOPOVÄELLE!"
Liittynyt:
1.11.2014 18:58
Re: Yleistä keulimisesta

ViestiKirjoittanut Raspberry » 4.11.2014 22:47

Meikkiksellä ois tommonen valkokilpinen 300cc 4t husse. Nyt kiinnostais tietää minkälaiset välitykset kannattaa laittaa supermotoille? (17") Haluaisin keulia mutta samalla ajaa kadulla ilman että kone huutaa ku ebolapotilas. Tehoa löytyy n.38-40hp joten olisko esim piikkisen ktm välitykset hyvät vai vaikuttaako tehoalue tähän taas jotenkin?
Liittynyt:
6.3.2015 15:58
Re: Yleistä keulimisesta

ViestiKirjoittanut adux » 6.3.2015 16:40

Onko kellää kokomusta arrowin teho putkesta, niiku että onko sillä hyvä keulii :D
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
4.11.2014 8:33
Re: Yleistä keulimisesta

ViestiKirjoittanut Muikhu » 6.3.2015 17:36

Tyhjä vakio on kyllä parempi
~Ei sillä väliä millä vaan miten~
Pyörä:
kysy jos kiinnostaa
Liittynyt:
5.4.2015 12:33
Re: Yleistä keulimisesta

ViestiKirjoittanut kiinanrossi » 5.4.2015 13:26

Sen oppii harjottelemalla eikä netissä kyselemällä :D
Pyörä:
Honda Nsr -94
Liittynyt:
17.6.2014 21:02
Re: Yleistä keulimisesta

ViestiKirjoittanut Jantseli » 20.4.2015 17:20

Minkäslaiset välit olisi teidän mielestä hyvät semmoiseen keulimiseen ja kikkailuun? Kuitenkin sellaiset että jaksaisi vielä kulkea ja kiihtyä kohtalaisesti. Pärränä on TT näsäri jossa tällä hetkellä vakio välit.
Pyörä:
Derbi senda x-race
Liittynyt:
7.10.2014 20:09
Re: Yleistä keulimisesta

ViestiKirjoittanut migkko » 20.4.2015 20:26

Kaverit on sanonu ettei kannata 1 vaihteella edes harjotella että ottaa rajotin heti vastaan (Ja niihä se kyl tekeeki) mutta 1 vaihteella saan keulan helposti ylös ja 2 vaihteella se ei sitte nouse paljo yhtään vaikka annan kunnon kytkinpommin ja nykäsen kunnolla. Mulla on E nox tehari ja 12-70 välit ja enska renkaat. Kannattaako/pitääkö mun vaihtaa 12/65 välit ja oisko mitään neuvoja. Jarrun käytön oon opetellu sillä 1 vaihteella koska en saa 2 vaihteella tarpeeks korkeelle keulaa ja oon nyt harjotellu 2 vaihteella keulan nostoo viikon :/
Viimeksi muokannut migkko päivämäärä 29.4.2015 14:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Pyörä:
Kymco
Liittynyt:
30.5.2010 11:22
Re: Yleistä keulimisesta

ViestiKirjoittanut n3d » 26.4.2015 22:44

mopopärinä kirjoitti:Meikkiksellä ois tommonen valkokilpinen 300cc 4t husse. Nyt kiinnostais tietää minkälaiset välitykset kannattaa laittaa supermotoille? (17") Haluaisin keulia mutta samalla ajaa kadulla ilman että kone huutaa ku ebolapotilas. Tehoa löytyy n.38-40hp joten olisko esim piikkisen ktm välitykset hyvät vai vaikuttaako tehoalue tähän taas jotenkin?


Vakiovälit on ihan hyvät. Sit pelaat vaan vaihteilla. Turha pilata matka-ajoa lyhyillä väleillä.
Pyörä:
FZR
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
1.12.2010 17:08
Re: Yleistä keulimisesta

ViestiKirjoittanut imafinland » 27.4.2015 21:11

Komppaan, vaihteilla piät kierrokset kurissa niin kaikkein helpoin!
Seo hyvä kun sen maalaa!