Yleistä keulimisesta

Messico
Pyörä:
husq 450SMR
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.11.2006 15:28
Re: Vielä keulimisesta

ViestiKirjoittanut Messico » 26.7.2012 11:44

Itekki alussa laahasin jarrua ja opin jarrunkäytön yksinkertaisesti parkkipaikalla kulmaa otettaessa kaasua ja jarrua yhtä aikaa painamalla. Aina tiesi että keula tulee alas kun päästää kaasun. Toistoja kun tulee tarpeeksi niin se jarrun laahaaminen jää kyllä pois. Eipä nykyään tartte jarruun koskea ennenkuin sitä oikeesti tarvitsee esim. vauhdin tappamiseen tai kulmaa otettaessa.
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: Vielä keulimisesta

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 26.7.2012 22:35

jes! tuli keulittua ekan kerran säxällä nurin :lol: takakähhi kivasti solmuun :D en tiiä, ennen on tullu jarrulla alas nyt ei :lol: menipähän ekan kerran lipalle ko sitä yritettiin :D
samuxd
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
22.4.2008 19:38
Re: Vielä keulimisesta

ViestiKirjoittanut samuxd » 29.7.2012 16:52

Sellasta sattuu, reeniä vaa.
Myydään purkumopoja/skoottereita! Myös paljon muuta osaa myynnissä! Katso ilmoitukset tästä!

http://samuxd.kuvat.fi/kuvat/
Omnic
Pyörä:
ZX-10R
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
3.3.2004 22:47
Re: Vielä keulimisesta

ViestiKirjoittanut Omnic » 6.8.2012 0:48

Mites muilla kestäny keulan stefat isommissa mopoissa keulimista?
Itellä pamahti alle viikko pyörän ostamisesta paskaks, tosin saatto olla jo vanhatkin,
mutta tuskin toi keuliminen tollasella mopolla keulalle hyvää tekee.
Arki sulle liian vaativaa,soitat talkkarin lamppua vaihtamaan,
sun isäs sun autos takaa, pyyhkijän sulat viet huollossa vaihtaa.
Messico
Pyörä:
husq 450SMR
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.11.2006 15:28
Re: Vielä keulimisesta

ViestiKirjoittanut Messico » 6.8.2012 15:33

Kyykyissä saattaa olla keula kovemmalla rasituksella (enemmän painoa sekä etupainoisempi) kuin supermotossa. Supermotoissa keulat on kestäny ainaki omassa käytössä, keulahuollot tehty ennenkun alkanu edes stefa tihkumaan. Ja kyllä, keulittu varmaa yhtä paljon kuin ajettu etupyörä maassa :D
Omnic
Pyörä:
ZX-10R
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
3.3.2004 22:47
Re: Vielä keulimisesta

ViestiKirjoittanut Omnic » 6.8.2012 23:12

En kysynykkään miten supermotossa kestää. Kyllä mä sen tiiän ettei se kotarista hajoa vaikka sitä kuinka runttais.
Arki sulle liian vaativaa,soitat talkkarin lamppua vaihtamaan,
sun isäs sun autos takaa, pyyhkijän sulat viet huollossa vaihtaa.
Lolletroo
Pyörä:
PC-25
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
1.3.2011 1:13
Re: Vielä keulimisesta

ViestiKirjoittanut Lolletroo » 7.8.2012 1:06

Oisit voinu kyl sit antaa vähä tarkemman selostuksen et millassii pyörii tarkotit tolla "isoilla mopoilla" :lol: Ja se stefojen kunnossa pysymiin on suurimmaks osaks kii ajotavasta.
KST
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Vielä keulimisesta

ViestiKirjoittanut eQ123 » 7.8.2012 15:14

Isoa kyykkyä. Kyllä ne kestää niissä isoissakin, kun muistaa vaan puhistaa pumput jos niihin on jääny likaa. Paitsi lika yleensä tarttuu vaan sillon ku sitä öljyä alkaa tulee ja sillon se on turhaa hommaa. Veikkaan että on vaan jo ollu niin vanhat sulla. Ainaski tutulla on kestäny 750 ninjassa ja 1000 kikserissä.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
Redb
Liittynyt:
18.4.2010 9:48
Re: Vielä keulimisesta

ViestiKirjoittanut Redb » 7.8.2012 22:26

ja sittenhän sen näät kun on uudet kiinni, että hajosko vanhuuttaan vaan. Jos uudet menee heti niin voi olla vaikkapa liukuputkissa vekkiä tms.
.
Omnic
Pyörä:
ZX-10R
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
3.3.2004 22:47
Re: Vielä keulimisesta

ViestiKirjoittanut Omnic » 7.8.2012 22:27

Kiitos, tuota hain, ajattelin että osaa hoksaa mistä moposta puhun, kerta tossa oikeella lukee mikä tällä hetkellä alla.
Arki sulle liian vaativaa,soitat talkkarin lamppua vaihtamaan,
sun isäs sun autos takaa, pyyhkijän sulat viet huollossa vaihtaa.
huVud
Liittynyt:
4.6.2009 22:57
Re: Vielä keulimisesta

ViestiKirjoittanut huVud » 9.8.2012 0:56

se on vasemmalla :seko:
Akrapovic0
Liittynyt:
11.5.2012 19:41
Re: Vielä keulimisesta

ViestiKirjoittanut Akrapovic0 » 9.8.2012 21:08

...
Viimeksi muokannut Akrapovic0 päivämäärä 13.8.2012 0:16, muokattu yhteensä 1 kerran
SJK
Pyörä:
RM 250
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
15.8.2005 12:02
Re: Vielä keulimisesta

ViestiKirjoittanut SJK » 12.8.2012 13:00

Omnic kirjoitti:Kiitos, tuota hain, ajattelin että osaa hoksaa mistä moposta puhun, kerta tossa oikeella lukee mikä tällä hetkellä alla.

SM tasaon Trial ja Enduro kuskilta kuultua, että kannattais liukuputkiin laittaa silikooni sprayta sillon tällöin. Ja ihan fiksulta se näin käytännössäkin vaikuttaa, kun vertaa kuivat liukuputket vs. putket vähemmällä kitkalla.
huVud
Liittynyt:
4.6.2009 22:57
Re: Vielä keulimisesta

ViestiKirjoittanut huVud » 3.9.2012 21:09

Oisko jollaki jotaki vinkkejä tuohon jarrunharjotteluun? tuntuu ettei saa touchia siihen millään, vaikka kuinka yrittäis, pyöränä siis -06 125 exc kotari :)
varmahusq
Liittynyt:
28.6.2012 11:03
Re: Vielä keulimisesta

ViestiKirjoittanut varmahusq » 5.9.2012 22:01

Yks perinteinen vinkki on jota on hoettu jo iät ja ajat
Eli keulaa vähä ylös ja jarrulla alas
ja jatkat humppaa vaikka vuoden että siitä tulis refleksi
Kyllä se siitä lähtee ;)