mikäs pointti tossa on? tsekkaileppa esimerkiksi stunttikuski ryan mooren pyörää (oisko ollu 450cc supermoto honda) ni sillä on jalkajarrunpääsylinteriin laitettu se käppäri. että ei se nyt mikää mopopoikien juttu ole...
-sakke- kirjoitti:Voisko joku asiasta tietävä laittaa jotku vitun yksityiskohtaset tiedot miten tehä kotariin samaan pääsylinteriin käsitakajarru et saisin sen viimein alotettuu. Mieluiten vaikka kuvien kera? Ja onko väliä repiikö sen kahvan ja säiliön vaikka aeroxista?
kopebe kirjoitti:-sakke- kirjoitti:Voisko joku asiasta tietävä laittaa jotku vitun yksityiskohtaset tiedot miten tehä kotariin samaan pääsylinteriin käsitakajarru et saisin sen viimein alotettuu. Mieluiten vaikka kuvien kera? Ja onko väliä repiikö sen kahvan ja säiliön vaikka aeroxista?
"niinvarmaanjoo1" osaa varmaan auttaa sua enemmänkin tossa ktm:män käsijarrun värkkäämisessä. Unohda se roxin satula, ottaa pinnoihin kiinni pyörässäs. Ja sillä on väliä mistä sen kahvan vie. Sinuna ottaisin sen jostakin vanhemmasta piikkisestä kyykystä missä on säiliöllinen etujarrusylinteri; Gagivat ja rs:ssät ja aprillia af1:set; suzuki rgf:t omaa moiset. purkuosat.net on hieno sivusto.
-sakke- kirjoitti:Voisko joku asiasta tietävä laittaa jotku vitun yksityiskohtaset tiedot miten tehä kotariin samaan pääsylinteriin käsitakajarru et saisin sen viimein alotettuu. Mieluiten vaikka kuvien kera? Ja onko väliä repiikö sen kahvan ja säiliön vaikka aeroxista?