Maizer kirjoitti:HÄMIIS kirjoitti:miten ootte circlee pyörittäny? Ku mulla se lähtee aina vetään oikeelle puolelle vaikka vasemmalle koitan pyörittää. Miten saan sen pyörimään ettei se ala vetämään sinne oikealle? Ja muitakin vinkkei circlestä voi antaa ku nyt vasta alottelen sitä reenaan
Olettaisin että enemmän kulmaa vaa ja rohkeesti nojailet sinne
vasemmalle. (:
.. Vaan oikeelle. Painopiste täytyy saada vastakkaiselle puolelle, kun pyöritellään pientä ympyrää. Eri asia, jos keulitaan matkaa loiviin kurveihin. Ekoilla kerroilla renkaasta painetta pois. Ja tää kulman nostaminen on siis suoraan verrannollinen siihen, että yrität vetää mahdollisimman hiljaa. Jos vauhtia on liikaa, vetää se aivan varmasti jo varttikierroksen jälkeen vastakkaiselle puolelle.
Janttura kirjoitti:Mitenkä tuota kawassa (900 Ninja) jos käännän Cliparit puolelta toiselle, että tangot osottaa ylöspäin NS. Väärinpäin, onko turvallinen vaihdos jos tehty huolella? Että voi huoletta laittaa? Onko ne cliparien sisäreijät jotka menee etupumpun päälle tasan suora? Ettei ole "Kartio" tai vastaavaa? Mittaamalla kyllä näyttivät tasapyöreiltä reijiltä. Ja myös istuivat hyvin
.
Siittä vaan! Harvemmin pumput jo siitä kohtia kartioita ovat.
Miksikäs olis, ettei cliparit pääse "valahtamaan" alas vai?
OmNom!"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."