JL- kirjoitti:Onko noissa husabergeissa (550/650 Fs) jotain tyyppivikoja tai muita heikkoja kohtia minkä takia kannattaisi ostoa harkita tarkemmin? Vuosimallina siis ~07.
öräwä kirjoitti:Noissa husaburgereissa on ollut ongelmana kampuran päittäisvälyksen pieneneminen, ja sitä kautta laakereiden särkyminen.
Joko uudemmissa tuo homma kuoseissa ? -05 ja -06 mallisia on jääratamiehet haukkuneet
Mad-Mike kirjoitti:öräwä kirjoitti:Noissa husaburgereissa on ollut ongelmana kampuran päittäisvälyksen pieneneminen, ja sitä kautta laakereiden särkyminen.
Joko uudemmissa tuo homma kuoseissa ? -05 ja -06 mallisia on jääratamiehet haukkuneet
Sama taitaa olla -06-07 kotareissa, luulen että husa ovat saaneet korjattua tai sitten juuri niissä on myös tuo sama vika. Luin tuolta husse510 smr topic tuosta hussesta myös, mutta kun 2010 on niin uusi että ei sinne oikein kukaan oo kerennyt kirjoittaa mitään ihmeellist tietoo. Sama koskee supermotojunkie foorumia...
Decide kirjoitti:Yleensä kaikki haukkuu molitoria että paska on ja takuuseen et saa mitään..
Itselläni vain hyviä kokemuksia tosin.
öräwä kirjoitti:Mad-Mike kirjoitti:Toinen asia, mites nuo takuu huollot menee, kuinka usein, tarviiko olla juuri se liike mistä ostaa vai riittääkö esim, valtuutettu hussen korjaamo?
Mikä vaan valtuutettu riittää takuun säilymiseen
JL- kirjoitti:Millä tunneilla 550/650 husassa menee mäntä vaihtoon, ja millon isompaa remppaa (ja mitä se sisältää)?
Onko noissa kahdessa jotain eroa huolloissa?
E: siis 2007 pyörä
Maskotti^ kirjoitti:Nokkaketju kannattaa vaihtaa viimeistään männänvaihdon yhteydessä, jos konetta ei aikasemmin leväytä. Noi ketjut ku ei oikeestaan mitään maksa, varsinkaan jos ne ostaa vaikka motonetistä tms. johonkin autoon sopivina