olen hankkimassa uuden moton, mutta minkä?

Pyörä:
PBR 150cc
Paikkakunta:
Stadi
Liittynyt:
5.1.2007 20:14
olen hankkimassa uuden moton, mutta minkä?

ViestiKirjoittanut Jellona_ » 14.9.2007 12:34

mikä supermoto olis kannattavin jos käyttää vain normaalissa katuajossa, pitäis olla pitkät huoltovälit ja alle 25kw papereihin saatava :D entäs mikäs olisi tehokkain ja huoltoväliltään pitkä mopo?
PBR Proju !

Viriosaa kaikenlaisiin vehkeisiin !
Pyörä:
Aprilia rs 125 -06[tt]
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
27.12.2005 15:55

ViestiKirjoittanut Tatu] » 14.9.2007 12:46

Jos kunnon motoo meinaat niin Husse, mikä cc pitäs olla? Kotari ois kans hyvä mut huoltovälit lyhyemmät.
-Nyt lähti pojalta kortti!
-Ottaas pappa vähäse et kerkeen hommaa sellase. ;]
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.9.2004 20:55

ViestiKirjoittanut Nks » 14.9.2007 13:06

No nyt ei taida olla sulla faktat ihan kunnossa. Hussen 510smr on yhtä kisakiree ku motoks tehty kotarin exc. Kumpaakin pitää huoltaa ja paljon. Papereissa nää on 14kW ja 12kW.

Kotarilta löytyy sit ihan puhtaaseen katukäyttöön toi uus lc4:nen, eli 690sm, 24kW papereissa. Toi uus kone on tt:nä aika pirtee ja aika laadukas pyörä muutenkin. Huoltovälit on pitkät. Jos vain ulkonäkö miellyttää, niin toi vois olla sun juttus.

Sit myös kantsii katella jos löytyis uutena noita vanhoja kotarin lc4-perheeseen kuuluvia pyöriä.
Iha jees, sillein ku kelaa...
Pyörä:
RSV-R Mille '08
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
29.6.2005 20:37

ViestiKirjoittanut EiNiinNopea » 14.9.2007 14:51

Mulla on 13kW papruissa.. ^_^
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
Liittynyt:
16.11.2006 19:30

ViestiKirjoittanut ruikku » 14.9.2007 16:15

Miksei se vois olla aprilia sxv 550?? Ite ottaisin kyllä ennemmin kotarin smc 660 kuin hussen smr:n.
Myynnissä Husaberg FS650e 2006 special
Myynnissä osia mankiin...listaa päivitetty
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.9.2004 20:55

ViestiKirjoittanut Nks » 14.9.2007 17:19

ruikku kirjoitti:Miksei se vois olla aprilia sxv 550?? Ite ottaisin kyllä ennemmin kotarin smc 660 kuin hussen smr:n.


Varmaan sen takia, että topicin tekijä halusi pyörää, jossa mahdollisimman pitkät huoltovälit, Sxv lähelläkään sitä...
Iha jees, sillein ku kelaa...
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
12.5.2006 19:29

ViestiKirjoittanut Escalator » 14.9.2007 21:06

Tatu] kirjoitti:Jos kunnon motoo meinaat niin Husse, mikä cc pitäs olla? Kotari ois kans hyvä mut huoltovälit lyhyemmät.



HAHAH husset on paskoja kokemusta riittää älä hussee. gas gas 450!
Liittynyt:
16.11.2006 19:30

ViestiKirjoittanut ruikku » 14.9.2007 21:39

Nks kirjoitti:
ruikku kirjoitti:Miksei se vois olla aprilia sxv 550?? Ite ottaisin kyllä ennemmin kotarin smc 660 kuin hussen smr:n.


Varmaan sen takia, että topicin tekijä halusi pyörää, jossa mahdollisimman pitkät huoltovälit, Sxv lähelläkään sitä...


No jos haluaa pitkät huoltovälit niin voi unohtaa kaikki
motot jotka on tehty kilpailuun eli sxv, husse smr, husa , ktm exc jne. Sitten kannattaa siirtyä suoraan kadulle tehtyihin pyöriin esim. ktm sm 690(65hv/60Nm??).
Ite en husaan tehny kuin öljyn ja -suodattimen vaihtoja tähän mennessä ja mittarissa on n.2300km pelkkää katuajoo. Pari kertaa oon tarkastanu venttiilit muttei oo tarvinnu toistaiseksi tehdä mitään.

Osta multa husa pois oon varmaan siirtymässä kokonaan takas kilvettömiin kun on toi kortti ollu liian monta kertaa lähellä lähteä. ;)
Myynnissä Husaberg FS650e 2006 special
Myynnissä osia mankiin...listaa päivitetty
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.9.2004 20:55

ViestiKirjoittanut Nks » 14.9.2007 23:52

ruikku kirjoitti:
Nks kirjoitti:
ruikku kirjoitti:Miksei se vois olla aprilia sxv 550?? Ite ottaisin kyllä ennemmin kotarin smc 660 kuin hussen smr:n.


Varmaan sen takia, että topicin tekijä halusi pyörää, jossa mahdollisimman pitkät huoltovälit, Sxv lähelläkään sitä...


No jos haluaa pitkät huoltovälit niin voi unohtaa kaikki
motot jotka on tehty kilpailuun eli sxv, husse smr, husa , ktm exc jne. Sitten kannattaa siirtyä suoraan kadulle tehtyihin pyöriin esim. ktm sm 690(65hv/60Nm??).
Ite en husaan tehny kuin öljyn ja -suodattimen vaihtoja tähän mennessä ja mittarissa on n.2300km pelkkää katuajoo. Pari kertaa oon tarkastanu venttiilit muttei oo tarvinnu toistaiseksi tehdä mitään.

Osta multa husa pois oon varmaan siirtymässä kokonaan takas kilvettömiin kun on toi kortti ollu liian monta kertaa lähellä lähteä. ;)


Siis aiemminhan mä tuolla ehdottelin tota 690sm:ää topicin tekijälle, ku se ei noita kisasia halunnut...
Iha jees, sillein ku kelaa...
Pyörä:
PBR 150cc
Paikkakunta:
Stadi
Liittynyt:
5.1.2007 20:14

ViestiKirjoittanut Jellona_ » 16.9.2007 1:40

siis kyllä niitä huoltoja saa olla mutta sellanen olis jees missä ei koko ajan tarvis olla säätämässä :D mutta joku kysy että mikä kuutiotilavuus nii nii ison ku saa alle 25kw papereihin eli silleen että 18v saa ajaa :D nii ja ärhäkkää peliähämmä tässä etin ;D

E: nii omaa silmää kyl miellyttää toi ktm 625/660 SMC ja se gas gas SM 450 FSR. saako noi kaikki alle 25kw papereihin? mitä noissa yleisimmissä huolloissa tehään? tai siis minkä näköstä huoltoa pitää tehdä eniten?
E: nii joo ja toi husaberg on kans omaa silmää pistävä eli ne vaihtoehdot on:
KTM 625/660 SMC, Gas Gas SM 450 FSR ja husaberg FS 550E tai 650E
PBR Proju !

Viriosaa kaikenlaisiin vehkeisiin !
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
12.5.2006 19:29

ViestiKirjoittanut Escalator » 16.9.2007 2:15

jellona_ kirjoitti:siis kyllä niitä huoltoja saa olla mutta sellanen olis jees missä ei koko ajan tarvis olla säätämässä :D mutta joku kysy että mikä kuutiotilavuus nii nii ison ku saa alle 25kw papereihin eli silleen että 18v saa ajaa :D nii ja ärhäkkää peliähämmä tässä etin ;D

E: nii omaa silmää kyl miellyttää toi ktm 625/660 SMC ja se gas gas SM 450 FSR. saako noi kaikki alle 25kw papereihin? mitä noissa yleisimmissä huolloissa tehään? tai siis minkä näköstä huoltoa pitää tehdä eniten?
E: nii joo ja toi husaberg on kans omaa silmää pistävä eli ne vaihtoehdot on:
KTM 625/660 SMC, Gas Gas SM 450 FSR ja husaberg FS 550E tai 650E


ota se gas gas ja kurista se kaasun liikkeen rajoittimella sillain että rekkariotteessa ei näy kuinka monella asteella se kaasukahva liikkuu ku rajotettu. mulla ei ikinä ollu ongelmia =)
Liittynyt:
16.11.2006 19:30

ViestiKirjoittanut ruikku » 16.9.2007 10:51

jellona_ kirjoitti:siis kyllä niitä huoltoja saa olla mutta sellanen olis jees missä ei koko ajan tarvis olla säätämässä :D mutta joku kysy että mikä kuutiotilavuus nii nii ison ku saa alle 25kw papereihin eli silleen että 18v saa ajaa :D nii ja ärhäkkää peliähämmä tässä etin ;D

E: nii omaa silmää kyl miellyttää toi ktm 625/660 SMC ja se gas gas SM 450 FSR. saako noi kaikki alle 25kw papereihin? mitä noissa yleisimmissä huolloissa tehään? tai siis minkä näköstä huoltoa pitää tehdä eniten?
E: nii joo ja toi husaberg on kans omaa silmää pistävä eli ne vaihtoehdot on:
KTM 625/660 SMC, Gas Gas SM 450 FSR ja husaberg FS 550E tai 650E


Alle 500cc:sta ei kannata hankkia katukäyttöön. Husabergiin ja kotariin löytyy hyvin osia sekä husabergiin käy jonkin verran samoja osia kuin kotariin.
Myynnissä Husaberg FS650e 2006 special
Myynnissä osia mankiin...listaa päivitetty
Pyörä:
PBR 150cc
Paikkakunta:
Stadi
Liittynyt:
5.1.2007 20:14

ViestiKirjoittanut Jellona_ » 16.9.2007 12:51

ruikku kirjoitti:
jellona_ kirjoitti:siis kyllä niitä huoltoja saa olla mutta sellanen olis jees missä ei koko ajan tarvis olla säätämässä :D mutta joku kysy että mikä kuutiotilavuus nii nii ison ku saa alle 25kw papereihin eli silleen että 18v saa ajaa :D nii ja ärhäkkää peliähämmä tässä etin ;D

E: nii omaa silmää kyl miellyttää toi ktm 625/660 SMC ja se gas gas SM 450 FSR. saako noi kaikki alle 25kw papereihin? mitä noissa yleisimmissä huolloissa tehään? tai siis minkä näköstä huoltoa pitää tehdä eniten?
E: nii joo ja toi husaberg on kans omaa silmää pistävä eli ne vaihtoehdot on:
KTM 625/660 SMC, Gas Gas SM 450 FSR ja husaberg FS 550E tai 650E


Alle 500cc:sta ei kannata hankkia katukäyttöön. Husabergiin ja kotariin löytyy hyvin osia sekä husabergiin käy jonkin verran samoja osia kuin kotariin.

voinko kysyä että miksi ei?
PBR Proju !

Viriosaa kaikenlaisiin vehkeisiin !
Pyörä:
RSV-R Mille '08
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
29.6.2005 20:37

ViestiKirjoittanut EiNiinNopea » 16.9.2007 13:24

Loppuu kulkupuoli aika äkkiä kesken.. Tosin kyllä 450cc mielestäni vielä voi riittää aivan hyvin jossei koko ajan urku auki päästele. Mutta isompi parempi :)
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
Pyörä:
kx450f
Liittynyt:
27.5.2004 15:33

ViestiKirjoittanut motoriikka651 » 16.9.2007 13:44

joojoo toki loppuu.. En susta tiiä mut oletan että aika harva näitä ostaa motarille?