Huqvarna sm 510 r

hyötysähkö
Pyörä:
510 & 450
Paikkakunta:
Kotka / KSNK
Liittynyt:
1.11.2004 22:01

ViestiKirjoittanut hyötysähkö » 9.5.2010 17:09

Omassa -05 (43Kw paperit) Tapiolan maksu tais olla ~800€, osakaskona siis pienillä boonuksilla.

En varma, mutta luulisi, että uudet myydään täystehosen papereilla. Tiedä noista sitte.
" elämä alkaa 2‰ "
Foul
Pyörä:
Hupsvarna 510 SMR & Monkey Z106+R
Liittynyt:
16.8.2005 14:39

ViestiKirjoittanut Foul » 10.5.2010 19:11

Mistäs ootte tilaillu alkuperäisiä varaosia ? Prkl, kun ei ole täällä edes hussen edustusta enää missään.

Onko mitään sivustoa, missä näkis kaikki räjäytyskuvat ?

Entä millä tuo 13kw kuristaminen on toteutettu ?
Always demand perfection, in everything
dae_
Liittynyt:
21.2.2010 21:41

ViestiKirjoittanut dae_ » 11.5.2010 21:40

tyhmiä kysymyksiä, mutta:
millaista vauhtia arvaa päästellä jos mutkapätkää käy laskemassa..
ja tykkääkö pahaa tasakaasulla ajosta ?
willik
Pyörä:
exc&RR
Paikkakunta:
MLI/Jkl
Liittynyt:
2.1.2004 19:25

ViestiKirjoittanut willik » 12.5.2010 7:17

dae_ kirjoitti:tyhmiä kysymyksiä, mutta:
millaista vauhtia arvaa päästellä jos mutkapätkää käy laskemassa..
ja tykkääkö pahaa tasakaasulla ajosta ?

1-vaihdetta isommalla ei uskalla ajaa, muuten saattaa olla jopa hauskaa.
Tasakaasulla ajo onkin kaikista pahinta! Silloin voi bensaa kulua jopa huomattavia määriä pitkiä matkoja siirtyessä.

Todella typeriä kysymyksiä. Jos noin pelko perseessä pitää miettiä ajamista niin myy oikeasti vehkeet pois ja harrasta jotain vähemmän vaarallista.
-Gotham Squad-
Acme Motorsport
dae_
Liittynyt:
21.2.2010 21:41

ViestiKirjoittanut dae_ » 12.5.2010 21:23

willik kirjoitti:
dae_ kirjoitti:tyhmiä kysymyksiä, mutta:
millaista vauhtia arvaa päästellä jos mutkapätkää käy laskemassa..
ja tykkääkö pahaa tasakaasulla ajosta ?

1-vaihdetta isommalla ei uskalla ajaa, muuten saattaa olla jopa hauskaa.
Tasakaasulla ajo onkin kaikista pahinta! Silloin voi bensaa kulua jopa huomattavia määriä pitkiä matkoja siirtyessä.

Todella typeriä kysymyksiä. Jos noin pelko perseessä pitää miettiä ajamista niin myy oikeasti vehkeet pois ja harrasta jotain vähemmän vaarallista.

onneksi olkoon vuoden idiootti palkinto taitaa olla hakusessa ? just tätä vastausta mä ajoinki takaa tuolla kysymyksellä.

eipä oo näistä vitun italian ihmeistä kokemusta niin siksi kyselen.

oliko asiallista vastausta tulossa vai ei ?
ralliraita
Pyörä:
Not so minty929
Paikkakunta:
Helsinki a.k.a stadi
Liittynyt:
10.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut ralliraita » 13.5.2010 1:58

Joo voi ajaa tasakaasulla, ja mutkapätkällä nii kovaa kuin kuski uskaltaa kiristää. Varmaa eka loppuu kuitenki kuskista ne paukut kun näistä isoista motoista(kun puhutaa ihan perustallaajasta puikoissa)
kassalla.
hyötysähkö
Pyörä:
510 & 450
Paikkakunta:
Kotka / KSNK
Liittynyt:
1.11.2004 22:01

ViestiKirjoittanut hyötysähkö » 13.5.2010 10:59

Niinkuin kässärissä oikein lukee, ei saisi ajaa kovilla tasakierroksilla kauaa, muuten voi seurata vakava moottoririkko :lol:
Joo, ainakin ite jos pitää "matkaa" ajaa, niin pysyn suosiolla 80kmh rajotusalueella.
Jos haluut kokeilla kunnolla kuskin rajoja, käy Haminan Museotiellä kaahaamassa, 30km juhlaa motolla.
Tähän asti ainut mutkapätkä missä pystyy kyykyttää kyykkyjä :) Sillä tiellä taitaa pisin suora olla tyyliin 1oo-2oom.
" elämä alkaa 2‰ "
dae_
Liittynyt:
21.2.2010 21:41

ViestiKirjoittanut dae_ » 13.5.2010 22:43

hyötysähkö kirjoitti:Niinkuin kässärissä oikein lukee, ei saisi ajaa kovilla tasakierroksilla kauaa, muuten voi seurata vakava moottoririkko :lol:
Joo, ainakin ite jos pitää "matkaa" ajaa, niin pysyn suosiolla 80kmh rajotusalueella.
Jos haluut kokeilla kunnolla kuskin rajoja, käy Haminan Museotiellä kaahaamassa, 30km juhlaa motolla.
Tähän asti ainut mutkapätkä missä pystyy kyykyttää kyykkyjä :) Sillä tiellä taitaa pisin suora olla tyyliin 1oo-2oom.

kiitoksia vastauksista..
ei viitsi tietoisesti rikkoa tuota laitetta.
ei ole tota ohjekirjaa mulla..
pitäs kait tilata..
hyötysähkö
Pyörä:
510 & 450
Paikkakunta:
Kotka / KSNK
Liittynyt:
1.11.2004 22:01

ViestiKirjoittanut hyötysähkö » 15.5.2010 19:16

'Olikos Dae eilenissä kaahamassa Valtakadulla Ksnk:lla, satuin vaan kattoon ikkunasta pihalle just ku joku valkopuna papatin pyyhkäs ohi. Komiat mölyt irtos :nörtti:
" elämä alkaa 2‰ "
dae_
Liittynyt:
21.2.2010 21:41

ViestiKirjoittanut dae_ » 16.5.2010 21:19

hyötysähkö kirjoitti:'Olikos Dae eilenissä kaahamassa Valtakadulla Ksnk:lla, satuin vaan kattoon ikkunasta pihalle just ku joku valkopuna papatin pyyhkäs ohi. Komiat mölyt irtos :nörtti:

juu olin =)
willik
Pyörä:
exc&RR
Paikkakunta:
MLI/Jkl
Liittynyt:
2.1.2004 19:25

ViestiKirjoittanut willik » 17.5.2010 9:23

dae_ kirjoitti:
willik kirjoitti:
dae_ kirjoitti:tyhmiä kysymyksiä, mutta:
millaista vauhtia arvaa päästellä jos mutkapätkää käy laskemassa..
ja tykkääkö pahaa tasakaasulla ajosta ?

1-vaihdetta isommalla ei uskalla ajaa, muuten saattaa olla jopa hauskaa.
Tasakaasulla ajo onkin kaikista pahinta! Silloin voi bensaa kulua jopa huomattavia määriä pitkiä matkoja siirtyessä.

Todella typeriä kysymyksiä. Jos noin pelko perseessä pitää miettiä ajamista niin myy oikeasti vehkeet pois ja harrasta jotain vähemmän vaarallista.

onneksi olkoon vuoden idiootti palkinto taitaa olla hakusessa ? just tätä vastausta mä ajoinki takaa tuolla kysymyksellä.

eipä oo näistä vitun italian ihmeistä kokemusta niin siksi kyselen.

oliko asiallista vastausta tulossa vai ei ?

Sen oon kyllä tienny ja kuullut ettei nuo italialaiset kovin luotettavia ole, mutta sinä olet vielä vainoharhasempi. Ja oikeastaan vielä pahempaa, ettei sinulla ole minkäänlaista tuntemusta mitä moottoriajoneuvo kestää. Varaa on silti tulla idiootiksi haukkumaan, peukku sille.

Harmi ettei tullu käytyä testaamassa kemorassa yhden tuttavan tiepeli 510r:ää. Kovin tukkosen oloselta vaikutti vakiovaimentimilla, varmaan vähän paremmin kulkis jos vaihtais rossin/smoton vaimentimet.
-Gotham Squad-
Acme Motorsport
dae_
Liittynyt:
21.2.2010 21:41

ViestiKirjoittanut dae_ » 17.5.2010 21:32

willik kirjoitti:
dae_ kirjoitti:
willik kirjoitti:
dae_ kirjoitti:tyhmiä kysymyksiä, mutta:
millaista vauhtia arvaa päästellä jos mutkapätkää käy laskemassa..
ja tykkääkö pahaa tasakaasulla ajosta ?

1-vaihdetta isommalla ei uskalla ajaa, muuten saattaa olla jopa hauskaa.
Tasakaasulla ajo onkin kaikista pahinta! Silloin voi bensaa kulua jopa huomattavia määriä pitkiä matkoja siirtyessä.

Todella typeriä kysymyksiä. Jos noin pelko perseessä pitää miettiä ajamista niin myy oikeasti vehkeet pois ja harrasta jotain vähemmän vaarallista.

onneksi olkoon vuoden idiootti palkinto taitaa olla hakusessa ? just tätä vastausta mä ajoinki takaa tuolla kysymyksellä.

eipä oo näistä vitun italian ihmeistä kokemusta niin siksi kyselen.

oliko asiallista vastausta tulossa vai ei ?

Ja oikeastaan vielä pahempaa, ettei sinulla ole minkäänlaista tuntemusta mitä moottoriajoneuvo kestää. Varaa on silti tulla idiootiksi haukkumaan, peukku sille.


ja mihin sie perustelet tuon väitöksen ?
siihenkö että kysyin mitä noi paskat kestää ?
voi jeesus.. sun elämä on varmasti mun takia pilattu..
jos tavataan jossain ni tuu vaikka koppaamaan kuonoon ku oon sun nettipersoonaa loukannu..
willik
Pyörä:
exc&RR
Paikkakunta:
MLI/Jkl
Liittynyt:
2.1.2004 19:25

ViestiKirjoittanut willik » 18.5.2010 7:33

dae_ kirjoitti:
willik kirjoitti: Ja oikeastaan vielä pahempaa, ettei sinulla ole minkäänlaista tuntemusta mitä moottoriajoneuvo kestää. Varaa on silti tulla idiootiksi haukkumaan, peukku sille.

ja mihin sie perustelet tuon väitöksen ?
siihenkö että kysyin mitä noi paskat kestää ?
voi jeesus.. sun elämä on varmasti mun takia pilattu..
jos tavataan jossain ni tuu vaikka koppaamaan kuonoon ku oon sun nettipersoonaa loukannu..

Olkoot asia loppuunkäsitelty. Ei tule paha mieli, kun käsiteltävä asia henkilöityy vahvasti teikäläiseen, vaikka yleisesti kirjoittaisinkin tuntemuksesta ja kaikesta semmosesta millä mutkapätkän oikeaa nopeutta voi havannoida.

Voi poika, et noin pienellä leukojen louskutuksella mun netti- tai IRL persoonaa loukkaa. Jätän kuonoon kopauttamiset vulgaareille ihmisille.
-Gotham Squad-
Acme Motorsport
dae_
Liittynyt:
21.2.2010 21:41

ViestiKirjoittanut dae_ » 18.5.2010 20:53

willik kirjoitti:
dae_ kirjoitti:
willik kirjoitti: Ja oikeastaan vielä pahempaa, ettei sinulla ole minkäänlaista tuntemusta mitä moottoriajoneuvo kestää. Varaa on silti tulla idiootiksi haukkumaan, peukku sille.

ja mihin sie perustelet tuon väitöksen ?
siihenkö että kysyin mitä noi paskat kestää ?
voi jeesus.. sun elämä on varmasti mun takia pilattu..
jos tavataan jossain ni tuu vaikka koppaamaan kuonoon ku oon sun nettipersoonaa loukannu..

Olkoot asia loppuunkäsitelty. .

deal.
T-P84
Liittynyt:
8.5.2010 12:16

ViestiKirjoittanut T-P84 » 21.5.2010 7:36

Nyt on pyörää päristelty 300km sisään. Vakuutusmaksu oli n.1,1k, en ole kyllä kilpailuttanut yhtään.

Alkumetreillä pieni ärsyke oli kun valoista lähti niin pyörä stumppaa melko helposti, mutta nyt on löytyny oikee kaasu/kytkin suhde ja liikkeelle pääse ehkä 8/10 kerrasta :)
Lieneekö sitten vika kuristuksissa vai onko asia vaan näin.

Säälittää pyörää kun se on niin flunssasen olonen kun noi kuristuspalikat on kiinni, mutta ensi huollon jälkeen joutuu kyllä fiksaamaan noi palikat kiinni ettei pyörän tarvi nuhailla enää :)

Mutka teitä on hienoo kurvailla ja kilometrejä tulee mukavasti, onse kiva peli, Suosittelen. 8)