Jäärataa!

willik
Pyörä:
exc&RR
Paikkakunta:
MLI/Jkl
Liittynyt:
2.1.2004 19:25

ViestiKirjoittanut willik » 17.12.2010 8:12

Keijo-crossi kirjoitti:Onkohan joku kokeillut että kestääkö se takaiskarin alapää crossi käytössä, ylipitkiä hyppyjä enää jos siellä on se toinen reikä esim 20mm päässä ? Näytti sen verran heikolta omaan silmään että sorvasin holkin iskarin sisään. Eli sitä reikää en porannut.

On noilla useampikin kaveri ajanut ihan onnistuneesti(honda ja suzuki). Parempi on tuo holkki iskarin sisällä, että se on nro 1 vaihtoehto madalluksista. Mutta jos ei semmosta pysty tekeen niin reikä on vaihtoehto siinä missä muutkin. Hondissa yleensä 16mm ylempänä oleva reikä madaltaa noin 60mm. Linkkupeliin itse tekisin mieluiten madalluspalikan kuin lisäreiän niin sais säädettyä korkeutta.
-Gotham Squad-
Acme Motorsport
proppu
Pyörä:
HVA WRE
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
2.5.2009 16:17

ViestiKirjoittanut proppu » 22.12.2010 12:29

Mitenkäs te estätte kaasaria jäätymästä?
Suomto
Pyörä:
450f
Liittynyt:
4.2.2004 17:56

ViestiKirjoittanut Suomto » 22.12.2010 19:07

Solumuovilla tai vastaavalla vuoraa kaasarin niin, että sylinterin lämpö pääsee kuitenkin suoraan kaasarille.
proppu
Pyörä:
HVA WRE
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
2.5.2009 16:17

ViestiKirjoittanut proppu » 25.12.2010 19:56

Juu, kiitos! Sain sen paketoitua retkipatjalla ja sit huomasin et kaasari tulvii _taas_. :D
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 27.12.2010 10:58

Kannattaa (puhun 2t:stä) vuorata kone myös alapuolelta. Ilmanputsarikoteloon / kaasariin pikkasen jäänestoa, samoin kuin bensaan.
Allekirjoitus poistettu. *****
proppu
Pyörä:
HVA WRE
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
2.5.2009 16:17

ViestiKirjoittanut proppu » 27.12.2010 14:27

Pitääpä vielä sinne alle lätkiä patjaa. "Tulviminen" oli niinkin vakavaa kun ei kohokammio pitäny bensoja ruuvi sormikireydellä. :roll: Kohokammio siis semmosella yhdellä pultilla jossa on suutin kiinni.
jääpoika15
Pyörä:
Honda nsr 125r vm.99 Kawasaki kx 125 vm.97
Paikkakunta:
pohjois-savo
Liittynyt:
13.12.2010 15:17
Renkaat

ViestiKirjoittanut jääpoika15 » 30.12.2010 19:29

Jääpiikkirenkaista, en löytäny omaa keskustelua niin täällä täytyy kysyä.

Itsellä edessä duro exelerator 23mm nastalla jos oikeen muistan.

Miksihän renkaasta repeilee nappulat? nastat nouseilee ylös nappulasta? osa nastoista sojottaa minne sattuu? ja osa irtoillut.

AJETTU VAIN JA AINOASTAAN JÄÄLLÄ JÄÄRATAA PITKIN!!!

ja renkaalla ajettu 5-7 kertaaa!!!!

ja takana duron normi 336 nastainen(lyhyempi nastoitus) ja kaksi nastaa irronnut, muuten kestänyt.

MIKSI ETURENGAS EI KESTÄ?

renkaat on kisarenkaasta ostettu! suositelkaa jotain KESTÄVÄÄ rengasta eteen!
Kervine
Liittynyt:
3.9.2002 8:59

ViestiKirjoittanut Kervine » 30.12.2010 21:35

Mitas kestää paremmin kuin duro, mutta jos renkaat kestävät parikin tuntia ajoa niin se on normaalia. Kyllähän noita saa joka toinen viikonloppu mättää uusia alle.
jääpoika15
Pyörä:
Honda nsr 125r vm.99 Kawasaki kx 125 vm.97
Paikkakunta:
pohjois-savo
Liittynyt:
13.12.2010 15:17

ViestiKirjoittanut jääpoika15 » 31.12.2010 2:24

On kyllä onnettomat nuo renkaat jos ei tuon pidempää kestä.

Eli montakohan rengasta sitä menee noin talvessa?
Mikes
Pyörä:
Suzuki GSXR -89 TBO
Liittynyt:
18.2.2003 14:04

ViestiKirjoittanut Mikes » 31.12.2010 10:41

jääpoika15 kirjoitti:On kyllä onnettomat nuo renkaat jos ei tuon pidempää kestä.

Eli montakohan rengasta sitä menee noin talvessa?


Riippuu siitä kuinka paljon ajat! Mietis huvikseen minkälaisella rasituksella se eturengas on? Mut osta se Mitas eteen niin sillä voi ajaa pitempään. Varsinkin kovilla pakkasilla noi Duron eturenkaat purkautuu todella vauhdilla.
Keijo-crossi
Liittynyt:
17.10.2004 15:59

ViestiKirjoittanut Keijo-crossi » 6.1.2011 14:24

Minkäslaisilla jarrupaloilla jengi ajelee jäällä? Noi bilteman sintteri palat ei oikee toiminu 4kierroksen jälkeen enää, jarrut katoaa kun kuumenee. Jotkut ferodon pehmeet palat on tulossa mutta onko muita vaihtoehtoja?
Kervine
Liittynyt:
3.9.2002 8:59

ViestiKirjoittanut Kervine » 6.1.2011 17:40

Hondan alkuperäisillä olen ajellut aina, ei ongelmia.
Keijo-crossi
Liittynyt:
17.10.2004 15:59

ViestiKirjoittanut Keijo-crossi » 6.1.2011 23:44

Elikkä kunhan ne palat ei oo sintteri paloja niin vissii pelittää. Ite joudun takajarruu käyttää aika reilusti kun ei ole yhtään konejarrutusta kun on tuo autokykä.
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 16.1.2011 16:35

Mites, ajelen nyt tänä talvena ekaa kertaa tossa järven jäällä, johon on aurattu rata pyörille. Tänään kävin ekaa kertaa plussakelien jälkeen ajamassa ja jää oli luokkaa surkea. Ihan röpelöinen ja epätasanen, ei pystyny ajaa juuri ollenkaan.

Onko se jää aina talven ensimmäisen plussakelin jälkee pilalla koko talven? Toisin sanoen oliko tässä talven ajelut? :eek:
Kervine
Liittynyt:
3.9.2002 8:59

ViestiKirjoittanut Kervine » 16.1.2011 17:14

Tasoittuuhan se siitä kun ajaa vaan ja välillä keli käy plussan puolella ja taas jäätyy. Jos oikein hirveä on niin voihan siihen pumpata vettä ja jäädyttää tasaiseksi.