Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

SM harjoittelupaikat?

Pyörä:
cbr 1000rr 08 , Kawasaki 450
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
15.4.2009 11:07

ViestiKirjoittanut bjrk » 5.3.2010 14:03

No mistä löytyy sitten suomen PARAS SM-rata? :D
Pyörä:
KTM 525 SMR
Liittynyt:
25.5.2008 16:17

ViestiKirjoittanut tms178 » 5.3.2010 21:02

Paras rata on mun mielestä Iisalmessa.
Pyörä:
kx450f
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
25.11.2004 21:34

ViestiKirjoittanut Maskotti^ » 30.5.2010 17:02

Vantaan rata on uusittu. Sinne kaikki ihmettelemään ja kokeilemaan uutta vähän teknisempää rataa!
Pyörä:
Aprilia SMXV450 VDB replica, Aprilia MXV450
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
10.7.2005 22:40

ViestiKirjoittanut Jepuz » 18.6.2010 14:06

Maskotti^ kirjoitti:Vantaan rata on uusittu. Sinne kaikki ihmettelemään ja kokeilemaan uutta vähän teknisempää rataa!


videokuvaa vantaan radalta..
Sladissa sisään, paareilla ulos.. #210 Allrightin miittien kotisivu!
Pyörä:
exc&RR
Paikkakunta:
MLI/Jkl
Liittynyt:
2.1.2004 18:25

ViestiKirjoittanut willik » 20.6.2010 16:16

tms1 kirjoitti:Paras rata on mun mielestä Iisalmessa.

Omasta mielestä kemora. Jo ihan pelkästään turvallisuuden takia jo.

Iisalmella ihan mukava se hyppyriä edeltävä ja jälkeiset jarrupatit. On ihan vähän teknisiä ajettavia niin tuntu open luokan häntäpäässä missä ite ajoin niin porukka ajavan kohtuu hiljaa, ja sehän sopii crossarille. Helpot ohituspaikat siinä tarjolla, ei tarvii paluusuoran piki/öljy/ihme muussissa tehä jarrutus hullutteluja.
-Gotham Squad-
Acme Motorsport
Pyörä:
husq 450SMR
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.11.2006 14:28

ViestiKirjoittanut Messico » 20.6.2010 23:40

En oo käyny sitten huhtikuun tuolla lavangon sm radalla, mutta videon perusteella tuohan näyttää jo aika mehevältä ! Kuhan loukkaantumisesta selvitään niin pakko päästä testaamaan !
Liittynyt:
10.5.2006 15:52

ViestiKirjoittanut :'( » 2.8.2010 7:38

Asun Tuusulassa eli Uusimaan alueella. Onko tässä 200 km säteellä muita mestoja motoiluun kuin tuo Lavanko (ja ei kysellä ajokortin perään)?
En tiiä tarviiko niitä ees olla muita kun tuo Lavanko nykyään sen verran pareman näköinen..
Loud Pipes Save Lives.

kortti takas 20.8.2011
Pyörä:
bobber
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2007 21:53

ViestiKirjoittanut Kiiiski » 15.8.2010 16:47

ahvenisto :roll: ?
Pyörä:
Aprilia SMXV450 VDB replica, Aprilia MXV450
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
10.7.2005 22:40

ViestiKirjoittanut Jepuz » 3.4.2011 21:09

Lavangon supermoto-rata on taas kokenut muutoksia.
Uusi kiertosuunta ja uudet hiekkaosuudet.
Kuvia muutostöistä "ensimmäisella hiekkaosuudella":
http://epho.pic.fi/kuvat/Supermoto/Lava ... 1.jpg/full
http://epho.pic.fi/kuvat/Supermoto/Lava ... 2.jpg/full
http://epho.pic.fi/kuvat/Supermoto/Lava ... 2.jpg/full

teaser http://www.youtube.com/watch?v=s10KUcGC ... r_embedded
Sladissa sisään, paareilla ulos.. #210 Allrightin miittien kotisivu!
Pyörä:
Husqvarna SM510R 2010
Liittynyt:
21.7.2008 10:29

ViestiKirjoittanut Husky510 » 7.4.2011 20:36

Onko mitään hajua millaisista muutoksista siellä lavangoon on tulossa, muita...jne
Husqvarna videoita
Liity Husqvarna SM450/510R fb ryhmään
Pyörä:
Aprilia SMXV450 VDB replica, Aprilia MXV450
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
10.7.2005 22:40

ViestiKirjoittanut Jepuz » 7.4.2011 23:21

Eli startti lähtee asfaltilta "varikon" suuntaan.. siitä vasen 180, sit tiukka shikaani, sit siitä S-kurvi oikeelta vasemmalle ja alamäkeen assua pitkin, kunnes tulee 180-kurvi oikeelle ja sit hetki assua ja tulee toi eka hiekkaosuus. Ensimmäinen hiekkaosuus sisältää ton jyrkän vallin + 2 isoa hyppyriä ja toiselle hiekkaosuudelle mennään assua pitkin ja siellä tulee "täyspitkä" pattisuora ja vallikurvi, josta takas assulle. Ton paremmin en osaa selittää.. :seko:
Sladissa sisään, paareilla ulos.. #210 Allrightin miittien kotisivu!
Pyörä:
Husqvarna SM510R 2010
Liittynyt:
21.7.2008 10:29

ViestiKirjoittanut Husky510 » 8.4.2011 7:43

Jepuz kirjoitti:Eli startti lähtee asfaltilta "varikon" suuntaan.. siitä vasen 180, sit tiukka shikaani, sit siitä S-kurvi oikeelta vasemmalle ja alamäkeen assua pitkin, kunnes tulee 180-kurvi oikeelle ja sit hetki assua ja tulee toi eka hiekkaosuus. Ensimmäinen hiekkaosuus sisältää ton jyrkän vallin + 2 isoa hyppyriä ja toiselle hiekkaosuudelle mennään assua pitkin ja siellä tulee "täyspitkä" pattisuora ja vallikurvi, josta takas assulle. Ton paremmin en osaa selittää.. :seko:



Kiitos. nyt vähän on hahmottamassa sitä...
Husqvarna videoita
Liity Husqvarna SM450/510R fb ryhmään
Pyörä:
KX450F -14,YZ250 -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
21.10.2004 12:04

ViestiKirjoittanut leppape1 » 8.4.2011 14:57

ajetaankos sitä vähän kuin ennen vanhaan,mutta toiseen suuntaan?
Pyörä:
Aprilia SMXV450 VDB replica, Aprilia MXV450
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
10.7.2005 22:40

ViestiKirjoittanut Jepuz » 8.4.2011 15:37

leppape1, juurikin noin. Hiekat kokee taas radikaaleja muutoksia ja näin pitäis ohituspaikkojakin muodostua "leveisiin" assujarruihin ja teknisiin hiekkaosuuksiin.. :)
Sladissa sisään, paareilla ulos.. #210 Allrightin miittien kotisivu!
Pyörä:
KX450F -14,YZ250 -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
21.10.2004 12:04

ViestiKirjoittanut leppape1 » 8.4.2011 18:58

Ok,olenkin ajellut välillä vanhaa rataa toisinpäin kun ei ollut muita kuskeja radalla..radan luonne muuttuu aika paljon,keskiosan ässä on huomattavasti huimempi alamäkeen ja varikon mutkan jarruun saa hyvän vauhdin ja pääsee reenaamaan jarrusladia.