PC25 ehostelua stuntti kuntoon

Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 26.3.2013 16:34

Ebaysta tilasin. Tuli italiasta, joten tulleja ei tullut. Hintaa jäi posteineen 210€. Kortin hommasin jo tossa viimekesän lopulla, joten se vanha kunnon "pikku a" löytyy.

Nyt on kilvet haettu ja purkki delvaccia. Tänään varmaan vielä hakemaan pyörää...
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 26.3.2013 20:42

Dodih, noin 20km takana. Ihan kivahan se oli, mutta ihan perseestä ajaa, kun tiet osittain jäässä. Ei uskalla taittaa mutkiin yhtään :s
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
Trompo654
Pyörä:
Husq Sm 125 (ex)
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
2.3.2011 23:39
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Trompo654 » 26.3.2013 22:44

Itekki tänää vähä ekoja keuloja nostelin, niin ainaku joku vähänki varjosampi kohta nii piti aina hidastaa vauhtia reippaasti ettei seuraavaks oltais kyljellään :D
Mutta hyvä stunttipeli tulee varmaan oleen ja videota odotellessa ;)
n3d
Pyörä:
Kymco
Liittynyt:
30.5.2010 12:22
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut n3d » 27.3.2013 18:56

Ihte olen savosta ja vaikee uskoa että väki on käynyt jo kyykyillä ajamassa. Meillä on vaan motarit ja päätiet sulana. Kotikatu on ihan lumessa ja jääloskassa. Loppusyksystä jäi sellanen kokemus että kun sormet on vähän jäässä niin jarrun käyttö tulee vähän jälessä ja heikosti. Ei saa tarkkuutta.

Käppärikapula on näköjään etujarrukahvan puoleen suunniteltu. Ei varmaan vaikuta kuitenkaan tollasessa mutta uskois että rempolla olisi vasemmanpuolen kahvoja isoja variaattoripärriä ajatellen. 210 ei paha hinta. Ois luullu että on kolmeensaan luokkaa, ja suomesta ostettuna viidensadan luokkaa.

Usd keula on paras varmasti aloittelijalle. Ihtellä alkuun keula tahtoi laskeutua kovasti maahan ja siitä seuras kova kolahdus aina. Usdissa kun on vähemmän sitä jousittamatonta massaa niin se ottaa paremmin iskun vastaan. Vähitellen sitä oppii kuitenkin laskemaan sen keulan tasasesti, mutta väkisin välillä tulee joku vika tai ajovirhe joka pamauttaa keulan maahan.

Nyt kun oon PC kaksvitosta pyrkinyt myymään, niin väki on kyselly tämän uuden ajokorttimääräyksen johdosta alkuperäsiä tehoja. Paljonko se mahtaa olla 91vm mallissa? Rek otteessa ei lue alkuperäsiä, lukee vain nyky 25kw.

Mulla muuten lukee rekisteriotteessa rajoituksena kahvan kääntökulma 20 astetta. Mikään ei siis estä minua laittamasta siihen ruuvirajoitinta tai pikakaasua, kun ei ole kerrottu miten se kääntökulma on rajoitettu.
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 27.3.2013 21:37

Kyllä täälläkin tuppaa tiet olemaan osittain jäässä. Varsinkin nää pienet pihatiet. Pitää vaan varovasti ajaa, ettei kanttaile paljoa mutkiin.

Pääsylinteri on tosiaan etujarruks suuniteltu, mutta ulkosen säiliön takia sen asennolla ei ole mitään väliä. Iskin tänään kahvan kiini ja ilmasin käppärin uusiks. Nyt pelittää hienosti, mutta kytkinkahva saisi olla vielä ehkä aavistuksen kevyempi. Pitää tutkia josko kytkinakselin vartta pidentäisi pikkusen moottorin päästä.

Pc25 tehot on ainakin itellä rek otteen mukaan 72kw ilman kureja. Eli ei saa ajaa uudella kortilla. Se rajahan on 70kw.

Ja pystythän sä pikakaasun siihen laittamaan, mutta ei se siitä laillista tee ja penkissä se teho viimeistään näkyy. Tienpäällä tosin ihan hyödyllinen ratkaisu ratsioiden varalta. :)
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
n3d
Pyörä:
Kymco
Liittynyt:
30.5.2010 12:22
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut n3d » 27.3.2013 22:13

Äläkä pidennä kytkinvartta. Itsellä sama rsc kahvarunko. Kone kun kuumenee stunttikäytössä niin se kahva tavallaan löystyy ja sitä saa välillä säätää reenien välissä.
Löysemmän saat kun koitat laittaa kytkinvaijerin menemään mahollisimman suoraan. Mulla meni aluksi rungon välistä ja se tuntu jäykältä käyttää, mutta kun vedin etukautta pumppujen välistä, niin jopas keveni. Sulla tuosta kahvan kohdalta lähtee ylimääränen mutka joka tuo oman kitkansa. Mulla on fatbar joten joudun käyttämään toisen pyörän pidempää vaijeria, ja siinä ei ole tuollaista mutkaa.
Vaijeri pumppujen välistä ja mutkat suoriksi niin kevenee sen aavistuksen.
Saatko takarenkaan käppärillä yhellä sormella lukkoon?
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 27.3.2013 22:21

Okei, pidetään mielessä.

Kyllä se ainakin paikallaan työnnellessä meni keskisormella helposti lukkoon. Ajossa en vielä ole kokeillut :)
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 28.3.2013 10:21

hmm mielenkiintosta, ettei alkuperänen teho lue papereissa.. Ite ajattelin vaikka uus kortti mulle tuleekin, ajaa silti vain yli 70kw alkuperäistehoisella vehkeellä, uskoen että poliisisetä jaksaisi syynätä alkuperäistehon. Kun niin harvoin ainakaan minut loppujen lopuksi edes pysäyttävät..

Ja tällä kyllä varmasti kelpaa ruveta stunttailua alottelemaan! Pitäis itekki pyörä saada.. :roll:
polskuttelija
Pyörä:
Duke & manki
Liittynyt:
2.6.2011 11:49
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut polskuttelija » 28.3.2013 16:02

Oot ollu kuulemma ollu koulussa tällä tänää ja takarengaski on kulunu :eek:
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 28.3.2013 16:35

Kyllähä mä sillä koulussa olin joo :)
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 1.4.2013 20:38

Pyörä pelittäny ihan kivasti. Ainoa että käppäri alko vaan tuntumaan päivä päivältä huonommalta ja eilen sitten huomattiin, että rengas ja vanne ihan jarrunesteessä. Pikasella tutkimisella huomattiin, että jarrusatulan neljästä pultista vain yksi oli tallella ja sekin puoliksi irti, eli jarrusatulan "limput" olivat irronneet toisistaan ja työnsi välistä kaikki nesteet vanteelle. Nappasin jarrusatulan irti ja jatkoin ajoa. Huomenna pitäs tutkia onko jarrusatulasta tiivisteetkin hukassa ja mistä siihen saisi uudet pultit.

Pistetään parit kuvat vielä:
Kuva
Kuva
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
Juussoo
Pyörä:
636B
Paikkakunta:
Sastamala
Liittynyt:
23.1.2010 23:34
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Juussoo » 1.4.2013 22:05

Noniin, cebari näemmä päässy sellaseen ajoon kun pitääkin! :) Videon muodossa ois myös kiva katsoa ;)
SickBastardsStuntCrew! http://www.facebook.com/SickBastardsStuntCrew
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 1.4.2013 23:05

No siinä on yks pätkä ;)


Aateltiin kaverin kanssa tehä sitten sellanen kunnon "traileri" kunhan kelit vähän paranee ja alkaa ajaminen sujua :)
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
n3d
Pyörä:
Kymco
Liittynyt:
30.5.2010 12:22
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut n3d » 4.4.2013 6:52

Jees jees. Ettet vaan hitsatessa polttanut niitä jarrusatulan tiivisteitä?
Itelläkin käppäri vaiheessa eikä jalkajarrukaan ole valmis ja kohta pääsis jo kelien mukaan ajamaan hiekkasille kaduille.
suurpasko
Liittynyt:
22.7.2011 12:22
Re: PC25 ehostelua stuntti kuntoon

ViestiKirjoittanut suurpasko » 4.4.2013 19:36

n3d kirjoitti:Nyt kun oon PC kaksvitosta pyrkinyt myymään, niin väki on kyselly tämän uuden ajokorttimääräyksen johdosta alkuperäsiä tehoja. Paljonko se mahtaa olla 91vm mallissa? Rek otteessa ei lue alkuperäsiä, lukee vain nyky 25kw.

Mulla muuten lukee rekisteriotteessa rajoituksena kahvan kääntökulma 20 astetta. Mikään ei siis estä minua laittamasta siihen ruuvirajoitinta tai pikakaasua, kun ei ole kerrottu miten se kääntökulma on rajoitettu.


Löytyskö linkkiä myynti-ilmotuksee?