Kawasaki 636 "stunt"

Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 17.1.2011 10:38

Toi häkki on jotain aivan ihanaa. 8)
Aerox/Nitro osia
Hakala-
Pyörä:
TE 450
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
8.1.2007 15:41

ViestiKirjoittanut Hakala- » 17.1.2011 12:13

Näitä topikkeja on kyllä mukava seurata kun on tekijä joka tekee alusta loppuun asti täydellistä työtä! ;) Hyvältä näyttää.
kopebe
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
28.2.2008 23:11

ViestiKirjoittanut kopebe » 17.1.2011 15:37

toivottavasti ajamiseenkin panostetaan kesällä eikä pelätä että pyörään tulee naarmuja kun tehdään niin hienoa ettei uskalla enää paiskoa.. :D
http://www.lbstunts.blogspot.com
-----------------------------------------------------
http://stuntfarmi.phpbb3now.com/index.php
Sakmund
Pyörä:
Ahdettu
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
11.6.2007 21:07

ViestiKirjoittanut Sakmund » 17.1.2011 16:59

kopebe kirjoitti:toivottavasti ajamiseenkin panostetaan kesällä eikä pelätä että pyörään tulee naarmuja kun tehdään niin hienoa ettei uskalla enää paiskoa.. :D



Veikkaan että tämä on tehty kovaan ajoon ;). Kyllä tästä kova rässi tulee 8)
tillu
Pyörä:
Pevekki tietysti
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
21.2.2006 13:03

ViestiKirjoittanut tillu » 17.1.2011 21:26

Ei vois parempaa yhdistelmää olla ku taitava stunttikuski ja makee pyörä!

Kyllä Samppa osaa ! 8)
http://s753.photobucket.com/albums/xx17 ... kenteluja/
PV-mies henkeen ja vereen.
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 17.1.2011 23:51

Todella isot kiitokset kaikille! :) Niinno miten sen nyt sanois, mun käsissä kaikki tuppaa lähtemään vissiin vähän lapasesta. :D Oon tämän kanssa jopa koittanut suunnitella muutokset niin, ettei tarvis olla koko ajan puunaamassa. Muutenhan tähän vois tullakin pikkasen radikaalimpia muutoksia. Ei toi entinen näyttelymankikaan niin mukava käyttökulkine ollut, kun aina sai pelätä vesisateita ja sellasta..

Kyllä tälle sitä runtuakin annetaan, on sentään kaatumaraudat huolella tehty ja vielä niin, ettei todellakaan pitäis kipata kaatuessaan sliderin yli. Varmuuden vuoksi tulee vielä stongan ja pyörän akseleiden päihin sliderit. Jos huomenna on aikaa, niin vois vaikkapa ne suunnitella ja pyöräyttää nailonista tässä lähiaikoina. Ei tässä mikään muu pelota, kun toi vaimentaja. :D Näin jälkiviisaana ajatellen en todellakaan olis Yoshimuraa ostanut, mutta sillon alkuaikoina se oli jotenkin vaan niin pakko hommata.

Kertokaas nyt muuten ihan rohkeesti mielipiteitä tosta maskista! En tiedä miksei ennemmin tullut mieleen, mutta olis niin pirusti härskimmän näkönen, jos löis vaan mustan numerokilven ja jonkun pienen valon sitte tietysti keulapumpusta kiinni alemman t-palan kohdille. Mielipiteitä?
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Kassude
Pyörä:
990 Super Herttua
Paikkakunta:
Helsinki rock city.
Liittynyt:
17.4.2005 17:45

ViestiKirjoittanut Kassude » 18.1.2011 2:59

Saattais olla liian "pieni"... Jos joku osaava tekis hienon pohtoshoppauksen nii sais nähdä miltä näyttää. Itse tosin tyytyisin siihen kotarin valomaskiin :)

Helvetin hyvää työtä, jatka samaan malliin.
Kotarin vasen etupumppu myynnissä; http://www.motot.net/talli/kayttaja/23988
kopebe
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
28.2.2008 23:11

ViestiKirjoittanut kopebe » 18.1.2011 11:35

Maskista en tiedä mutta jos putki pelottaa, niin tee tarpeeksi kestävät ja pitkät jalkatapit että ne kärsii eikä putkisto! sick innovations myy moisia ja OMR subcage jenkkilästä ajaa saman asian..

www.stuntride.com ja sieltä myynti / osat
http://www.lbstunts.blogspot.com
-----------------------------------------------------
http://stuntfarmi.phpbb3now.com/index.php
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 20.1.2011 23:51

En minä noin simppeleitä osia ostamaan ala, mutta tarkotus tosiaan olis laittaa tapit suht leveälle. :) Ihan tollanen perus subcage pitäs tehdä. Maskista en vieläkään osaa päättää, mutta onhan tässä aikaa miettiä.

Nyt on stongan ja taka-akselin päätyihin sliderit.
Kuva

Stongan päädyn sliderit toimii samalla tangon jatkona. :D Kun tuosta Renthalin Twinwallista loppuu tila jo kun laittaa kahvakumin, katkasijarungon ja kytkinkahvan kiinni. Noi tuo 20mm per puoli lisää tilaa, niin mahtuu sitte käppärikin. Kiinnitys tapahtuu ihan vaan mättäämällä kiinni, on sen verran timmin kokoset. Akselin slidereihin sorvailin tollaset olakkeet keskittämään ne (vasen ja oikee). Sorvaan huomenna sopivan mittasen tangon pätkän akselin sisälle, johon tulee sisäkierteet päihin -> Sliderit saa pultattua siihen kuusiokolo-pultilla. Etu-akselille tulee samallaiset jalkatapit, millasia olen jo tehnyt, pienemmässä mittakaavassa vaan.
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
tillu
Pyörä:
Pevekki tietysti
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
21.2.2006 13:03

ViestiKirjoittanut tillu » 22.1.2011 15:06

Jos sä jotai levyosaa sitte Samppa tarviit niin ens jaksossa mä oon käytössä.. :lol:
http://s753.photobucket.com/albums/xx17 ... kenteluja/
PV-mies henkeen ja vereen.
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 25.1.2011 23:34

:seko:

Kuva

Eli tuli jo aikoja sitte ostettua toinen takapenkki ja se tuli teurastettua. Taas kerran pienet piirrostamiset ensin symmetrisesti penkinpohjaan ja kivasti rälläkkä laulamaan. Tuosta aukosta saikin jo hyvin puukon ja sahanterän avustuksella veisteltyä reiän pehmusteeseen. Kuvassa vielä täysin viimeistelemättä. Täytynee huomenna kiikuttaa se verhoiltavaksi.

Kuva

Tillu, ei tartte autta. :D Ei tässä muutenkaan pahemmin pellihommia ole. Taitaa olla vain jalkatappi-kolmiot ja jotain kiinnikkeitä.

Lasikuula-puhalletut osat pitäis saada piakkoin takasin. Sitte alkaa niiden osittain kiillottelu ja kai sitä maaliakin vois joku päivä hakea.. Tuossa Bikerbaben Hornetin alkuperäisvärissä näyttäis olevan aikalailla sitä sävyä, mitä lähdetään hakemaan.. Etujarrukahvan lyhensin ja kiillottelin, sekä pohjatöitä tullut tehtyä. Eipä muuta tällä kertaa..
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 27.1.2011 22:59

Takapenkin vein eilen verhoiltavaksi. Samalla annoin vaimenninvilla "pussin" lyhennettäväksi, sekin pitänyt jo aikoja sitte viedä sinne, jotta sais vaimentajan kasaan..

Fiiniä jälkeä oli Sakmundin isäukko saanut aikaseksi, kiitosta sinne taas kerran. :)
Kuva
Kuva Kuva

Näyttää pirun sileeltä, mutta hiukan kun tuota hio, niin huomaa kyllä puhalluksesta tulleet pienet "huokoset". Selvittääkseni vielä, että hioin vain sellasesta kohtaa mikä kiillotetaan (mm. tuo kytkinkopan pyöreä osa). Maalattaviin kohtiin koitan olla koskematta, jotta maali tarttuis hyvin. :)
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
ViiHo
Pyörä:
r6
Paikkakunta:
Valkeala
Liittynyt:
29.12.2008 17:24

ViestiKirjoittanut ViiHo » 4.2.2011 23:24

Ootko harkinnu katteiden teippauttamista? ;) http://customania.fi/
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/pe ... 50/id3969/
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 5.2.2011 0:14

ViiHo kirjoitti:Ootko harkinnu katteiden teippauttamista? ;) http://customania.fi/

Onhan se mielessä toki kävässyt joskus alkuvaiheilla, kun väritystä miettisin. En väitä etteikö noi yliteipatut pyörät hienoja olisi, mutta jotenkin vaan haluaisin tästä mahdollisimman "siistin" pyörän. Itseeni ainakin kolahtaa sairaan hyvin sellanen väritys, missä on hyvällä maulla kiiltävä- ja mattamustaa, joten pakko sellanen on rakentaa! :P

Jännästi motivaation puutetta ollut, hiukan eturattaan koppaa kiillottelin ja nätistihän se lähtikin blingaamaan. Sen jälkeen aloin kytkinkoppaa hinkkaamaan ehkä kymmenisen minuuttia ja iski masennus. :D Vaimenninvilla ja penkki tuli tuossa edellispäivänä valmiiksi. Penkistä myyjä oli nolona ja kauheesti kokoajan pahoitteli jälkeänsä, kun niin paljon kaikkialta repsottaa. Itse tosin olen täysin tyytyväinen tuohon, hittiä se kumminkin tulee vielä ottamaan. Sen mukaisen hinnankin sitte laittoi, eli kympillä päästiin koko hommasta. :) Sen sijaan... Olis varmaan pitänyt vamenninvillasta mainita mikä se on... Kun sanoin, että otat pituudesta sellaset 7cm pois ja suunnilleen sen verran tietysti myös villoja veks. Plaaah, kun ämmä oli änkenyt sinne saman määrän villoja ja lisäksi vielä VANUA! :lol: Olis varmaan pitänyt sanoa, että tää ei sitte oo mikään tyyny, mutta joo. Ei siinä mitään, avasin nurkasta hieman ja otin pois kaikki vanut ja sitä perus villaakin lähti aika roisilla kädellä sieltä. ;)

Kuva

3" vaimentajasta siis lähti, nyt näyttää just priimalta. Huomaa taustan villat.... Tietämättömille vielä, että tuossa Yoshimurassa on siis ensin TÄLLANEN putkilo reikäputken ympärillä (tiheetä teräsverkkoa, jonka sisällä on teräsvillaa) ja tuon ympärille tulee se "vaimenninvilla-pussi". Piti ottaa siitä "pussistakin" kuva, mutta se pääs unohtumaan. Mutta erittäin hyvin sanoin kuvailtuna se on "uuno turhapuro -tyylinen reikäpaita, jonka sisällä on tuota villaa"! :nörtti:

Penkistä parit kuvat. Tuo lähikuva on pahimmasta kohdasta, mutta hyvä se on!? Kyllä nää on niitä naisten hommia. En uskalla edes ajatella, minkä näkönen tuo olisi, jos ite olis alkanut väkertään.

Kuva Kuva Kuva

Huominen päivä menee Helsingissä, jos vaikka tulis pientä inspiraatiota omankin pyörän suhteen. 8)
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 5.2.2011 0:31

Et ole ainoa kellä vähän väliä tuota motivaation puutetta, ja juu noi teippauksetkin on aika kipeän hintaisia, jtn 600-800e street fighterit ja täyskatteelliset 1400e paikkeilla :s Mutta kummiskin hyvältä näyttää tähän mennessä ja toivottavasti tulevaisuudessakin :)