Kawasaki 636 "stunt"

AAte
Pyörä:
KTM690SMCR -17
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.8.2007 14:34

ViestiKirjoittanut AAte » 6.1.2011 16:49

Kotarin valomaski vain ei satu olemaan erilaista. Päinvastoin, se on hyvin useissa stunttiprojekteissa. Isoihin pyöriin - ei mopoihin - tarkoitettuja ''streetfighter'' maskeja saa erikseen kaupoista, hyvin monia ja erilaisia. Googletappa! Hintaa on hiukan enemmän kuin mopomaskeissa, mutta ne ovatki näyttävämpiä.
Kevarilla Kanarian valtavissa vuoristoissa!
http://www.motot.net/blog/AAte/kanarian ... b-454.html
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 6.1.2011 17:03

Tai jos on oikein kätevä kaveri ni tekee maskin ite!
Skipidiveinau
tonoo
Pyörä:
Fillari..
Paikkakunta:
Kerava Hoods
Liittynyt:
18.8.2008 13:39

ViestiKirjoittanut tonoo » 6.1.2011 17:35

AAte kirjoitti:Kotarin valomaski vain ei satu olemaan erilaista. Päinvastoin, se on hyvin useissa stunttiprojekteissa. Isoihin pyöriin - ei mopoihin - tarkoitettuja ''streetfighter'' maskeja saa erikseen kaupoista, hyvin monia ja erilaisia. Googletappa! Hintaa on hiukan enemmän kuin mopomaskeissa, mutta ne ovatki näyttävämpiä.

Mutta tämähän ei vissiin ole mikään street fighteri vaan stuntti vehje eli ei varmaankaa mtn 666 maskeja tule.
Tsekkaa ilmotukset!
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 6.1.2011 18:19

Tuo maski sopii kyllä todella hyvin tuohon muuhun ilmeeseen, ja nuo etukatteet kruunaavat kyllä kokonaisuuden. Vielä kun saat tähän värin niin aijai.
Aerox/Nitro osia
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 7.1.2011 0:51

Kovasti näyttää maski herättävän mielipiteitä, mikä on oikeastaan vaan hyvä asia. :) Mahtaakohan AAte kovastikin stuntridingia seurailla maailmalta yms. Itse en oo vielä yhdessäkään stunttipyörässä tollasta maskia nähnyt, vain todella harvoissa faittereissa. Sanottakoon nyt vielä, että en todellakaan ole mitään street fighteriä tekemässä, vaan "varttikatteellista" stunttipyörää katukäyttöön. Vai sekotatko tän maskin siihen <-07 malliin? Sehän se ruma on. Niitähän näkee jo paljon useimmin isommissakin pyörissä, mopopojilla ei nykypäivänä muita melkeenpä olekaan ja siitä ollaan noita tnt-tuninki sun muita versioita jo kyhätty.. Tämä mun maski kuitenkin on ihan KTM:n alkuperäisosa ja on siis 08-> mallia. Omaan silmään sopii todella hyvin, eikä joka pyörässä näe samallaista. Kylläpäs tästä saa tekstiä aikaan, eikä varmasti lopu vielä tähän. :lol:

Tänään tuli vietettyä tallilla reilut 6h. Aamulla kawa oli vielä tossa kunnossa, kun viimeisessä kuvassa. Hetken aikaa kattelin ja ihmettelin. Tein viimeset pikku leikkaukset ja pyöristelyt sivukatteisiin ja aloin purkamaan. Osia irrottaessa kirjotin ylös minkä väriseksi mikäkin palikka tulee, ei pitäis sitte tulla ylläreitä kasatessa. Kaikki letkujen päät, kaasarien imukurkut, jne. suojasin ilmastointiteipillä ja muutamaan johdon päähän merkkasin mihinkä se tulee. Muutaman tunnin kuluttua se näytti tältä..

Kuva

.. Ja toiset muutama tuntia, johon jätin hommat tältä päivältä:

Kuva

Eipä ollut suurempia hankaluuksia purkaessa. Hienosti saatiin veljen avustuksella pyörä katosta kiikkumaan. Yliarvostettuja sellaset mp-pukit. :D Etupyörän akselin kanssa piti hetken aikaa pähkäillä, kun siihenhän tarvittaisiin 32mm kuusiokolo. Pieni hyllyjen tarkistus ja syntyi hyvinkin oikea-oppiset työvälineet tähän operaatioon. Yksi sinapinsiemen hänelle, joka tästä kuvasta sen ymmärtää. :lol: Huomenna aamulla 9.oo autokouluun ja sen jälkeen jatkuu.
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 7.1.2011 1:00

Hyvältä näyttää, maski sopii juuri hyvin! Itse en ainakaan ole tuota maskia monessa pyörässä vielä nähnyt. Kai sitä itekin tarvii huomenna mennä talliin kuukauden tauon jälkeen mennä jatkamaan röjektia 8)
AAte
Pyörä:
KTM690SMCR -17
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.8.2007 14:34

ViestiKirjoittanut AAte » 7.1.2011 3:56

Spit#1 kirjoitti:Kovasti näyttää maski herättävän mielipiteitä, mikä on oikeastaan vaan hyvä asia. :) Mahtaakohan AAte kovastikin stuntridingia seurailla maailmalta yms. Itse en oo vielä yhdessäkään stunttipyörässä tollasta maskia nähnyt, vain todella harvoissa faittereissa.


Empä maailmalta, Suomen ''skeneä'' ehkä lähinnä tarkoitan. Suomessa yleensä tyyliin katteet pois, MMXKTM-MOPOMASKI ja se on siinä. :lol: Sinun projektia en tällaiseksi hauku. Enduropyörän maski vaan omasta mielestäni ei edelleenkään sovi katupyörään. (=

Tietty käsitteenä stunttipyörä ja streetfighter ovat erejä, mutta ulkonäkö hyvin useasti samantyyppinen.
Kevarilla Kanarian valtavissa vuoristoissa!
http://www.motot.net/blog/AAte/kanarian ... b-454.html
Miggu93
Pyörä:
Neljällä raapii
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.9.2008 16:05

ViestiKirjoittanut Miggu93 » 7.1.2011 4:00

Olenpas meinannut jäädä paljosta paitsi, kun en aiemmin ole huomannut, että tästäkin pyörästä olet jo oman topicin vääntänyt. :)

Työn jälkeä ei voi kyllä taaskaan tuttuun tapaan moittia mihinkään suuntaan. Ulkomuotonsa puolesta pyörä alkaa vaikuttaa juurikin sellaista, joka omiinkin mieltymyksiini vastaisi. Katteiden leikkely näyttää sopivan pyörään todella hyvin, sekä maski näyttää tarkoitukseensa varsin sopivalta. Itse en oikein niille pääkallo/lieska-fightereille niinkään lämpene, mutta tässä alkaa olla jo sitä kunnollisen pyörän makua. Värivalinta kuullostaa mukavan Ghostridermaiselta, ja kuvastaa kyllä hieman omistajaansakin. Jos rakentelu jatkuu tutulla ammattitaidolla, niin oletettavasti tästä on jälleen kehkeytymässä jotakin todella kaunista.

Joten minunkin puolestani onnea projun jatkolle, ja edistymistä tulen itsekin aktiivisesti seurailemaan! 8)

Ja tosiaan hatun nostot näille soveltaville työkalujen käytöille... ;)
Piikkikortti taskussa ja komia nelarismoto hakusessa? Tökkää tästä.
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 7.1.2011 19:31

Henkka57 kirjoitti:Hyvältä näyttää, maski sopii juuri hyvin! Itse en ainakaan ole tuota maskia monessa pyörässä vielä nähnyt. Kai sitä itekin tarvii huomenna mennä talliin kuukauden tauon jälkeen mennä jatkamaan röjektia 8)

Kiitos taas kerran! Juuja kyllähän sitä välillä täytyykin pientä taukoa pitää näitten kanssa.. :D

Miggu93 kirjoitti:Olenpas meinannut jäädä paljosta paitsi, kun en aiemmin ole huomannut, että tästäkin pyörästä olet jo oman topicin vääntänyt. :)

Työn jälkeä ei voi kyllä taaskaan tuttuun tapaan moittia mihinkään suuntaan. Ulkomuotonsa puolesta pyörä alkaa vaikuttaa juurikin sellaista, joka omiinkin mieltymyksiini vastaisi. Katteiden leikkely näyttää sopivan pyörään todella hyvin, sekä maski näyttää tarkoitukseensa varsin sopivalta. Itse en oikein niille pääkallo/lieska-fightereille niinkään lämpene, mutta tässä alkaa olla jo sitä kunnollisen pyörän makua. Värivalinta kuullostaa mukavan Ghostridermaiselta, ja kuvastaa kyllä hieman omistajaansakin. Jos rakentelu jatkuu tutulla ammattitaidolla, niin oletettavasti tästä on jälleen kehkeytymässä jotakin todella kaunista.

Joten minunkin puolestani onnea projun jatkolle, ja edistymistä tulen itsekin aktiivisesti seurailemaan! 8)

Ja tosiaan hatun nostot näille soveltaville työkalujen käytöille... ;)

Kiitos ja kumarrus! Kyllä ne jotkut fighter-maskitkin siistejä ovat, muttei ne vaan kuulu tähän. Ghoustraiterista sitte tiedä, eihän tää tuu kulkemaankaan sillä 54h takahampikkaalla, kuin parisensatkua. :D Vanhoilla välityksillä (tietääkseni vakiot) pääsin sen 250km/h mittariin, mutta tiedä sitte paljon se orkkismittari kusee. Puolestatoista nosti vielä nätisti nokkaa. 8) Käväsin tallissa sen verran, että motin sain irti:

Kuva

Mukavasti kerännyt paskaa tonne eturattaan kohdille. Sai oikeen kaapia sitä pois ennen, ku näki moottorin alimman kiinnityspultin. :D Siellä sitä nyt olisi, kasa vikaa pisin tallia! Pistää välillä jo kyrsimään noi mopojen jämäosat tuolla tallin pohjalla, tuolla nurkassa on sellaset 3 mankin runkoa + kaikkea muuta mahdollista. Yks runko on vielä kilvissäkin, joten täytyy siitäkin vakuutuksia maksella. Onneks ne mopon vakuutukset ei niin hirveesti maksa, täytyy sitte kesällä pikasesti se rojektoida ja laittaa samantien myyntiin. Ei oikeen löydy enää motivaatiota noihin mopoihin. :D Jos sitä perjantain viettoohon ja huomenna puunailis mottia yms.. :P
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 13.1.2011 23:10

Tjoo, mottia vähäsen puunailtu ja takahäkistä melkeenpä kaikki maalit saatu pois, eli sen kiillottelua vois vklp alotella. Aikamoinen jynssääminen siinä, kun on niinkin paljon pieniä rakoja ja kaikki maalit pitäis eka saada pois.

Viisaammat kertokoon, että uskaltaako tota vesipumpun pyörittäjän mutteria lähteä tosta noin vaan aukasemaan? Tuntuu, että antais hiukan jostain periksi, niin en raaskinut väkisinkään vääntää. Tästä siis kyse:

Kuva

Toin pitäis vielä saada irti, niin sais sen takana olevan vesipumpun kopan taka-osan pois. Sitte olis kaikki posket koneesta irrotettu. Vanteetkin olis jo paljaana, tänään otettiin renkaat irti. Jos viikonloppuna sais vietyä Sakmundille nämä ja ehkä pari muutakin kikkaretta, kun hänen kauttaan onnistuis lasikuula-puhallus.

Ja sitte tosta swingin akselista. Sen vastamutterin tottakai avasin toiselta puolelta, mutta onko se itse akselikin jotenkin kierteillä vielä kiinni? Vai mättäänkö vaan toiselta puolelta niin perkeleesti lekalla siihen? 8)
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Hakala-
Pyörä:
TE 450
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
8.1.2007 15:41

ViestiKirjoittanut Hakala- » 15.1.2011 19:27

Itse en osaa sanoa tuohon ylläolevaan oikein mitään mutta välillä ne akselit on kyllä niin jumissa että saa yli puolituntia hakata vasaralla että lähtee tulemaan, nimimerkillä kokemusta on. Akselin toinen pää siinähän meni sitten lyttyyn mutta ei ollut muutakaan vaihtoehtoa kuin voiman käyttö :s
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 15.1.2011 19:28

Hakala- kirjoitti:Itse en osaa sanoa tuohon ylläolevaan oikein mitään mutta välillä ne akselit on kyllä niin jumissa että saa yli puolituntia hakata vasaralla että lähtee tulemaan, nimimerkillä kokemusta on. Akselin toinen pää siinähän meni sitten lyttyyn mutta ei ollut muutakaan vaihtoehtoa kuin voiman käyttö :s

Tässä on kierre eli tarvii pyöritellä auki
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 16.1.2011 13:30

Vesipumpun siipiratas on sillä pultilla kiinni juu. Sen vesipumpun "toisen kotelon" takaa aukee suoraan öljypumppu, ettei tuu yllätyksenä.
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 16.1.2011 14:50

markketo kirjoitti:Vesipumpun siipiratas on sillä pultilla kiinni juu. Sen vesipumpun "toisen kotelon" takaa aukee suoraan öljypumppu, ettei tuu yllätyksenä.

Yllätyksenä tulikin, kun sitä irrottaessa ruikkas kunnolla öljyä sieltä. :D Tänään ollaan ajoissa liikkeellä, takahäkkiä hinkattu jo vajaat 3h. Yllättävän vittumaista hommaa ja paljon on vielä jäljellä....
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 16.1.2011 23:13

Blaaah, viitisen tuntia häkin hinkkaamista takana, mutta on se komia!
Kuva


Puhallukseen meneviä osia tuli myös suojailtua..
Kuva Kuva

..joo sorriii tuplapostauksesta. :nolo:
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."