Kawasaki 636 "stunt"

ViiHo
Pyörä:
r6
Paikkakunta:
Valkeala
Liittynyt:
29.12.2008 17:24

ViestiKirjoittanut ViiHo » 23.11.2010 10:53

Hyvältä näyttää! (Y)
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/pe ... 50/id3969/
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 13.12.2010 20:29

Iso kiitos! ;) Kaatumaraudat odottelee hitsausta. Putket leikkelin sopiviksi, pitäis vaan kärrätä mopo jotenkin kaverin tallille, kun itse en hitsia omista. :x Tuossa on siis vasta se ne putket, jotka menevät ensin swingin kiinnikkeeltä koneen yläkorvakkeelle, sekä siitä alas, josta raudat yhdistyy. Näiden putkien väliin tietenkin vielä hitsataan myöhemmin putken pätkät, se vaan on parempi tehdä noiden hitsauksen jälkeen. Raudat mittalin niin, että ne mahtuu olemaan, vaikka oliskin sivukatteet kiinni. Tuli meinaan niin perkuleellinen himo tehdä tästä sittenkin varttikatteellinen, kun sovittelin niitä tähän. Alkuperäisiä en kuitenkaan ala pilkkomaan, vaan pitäis jostain löytää toiset. Ilmotella saa, jos bongaa jostain myytävän! :) Pidempi jarruletku (~90cm) olis kans mukava löytää.


Käppärin jarrusatula tuli myös hommattua, eli Nissinin 4-mäntänen. Adapteri tehdään itse ja tämän kaveriksi hommaan varmaankin 636:n etujarru pääsylkän. Luulis olevan hyvän kokonen?

Viime viikolla tuli sorvattua alumiinista jalkatapit. Kuvassa myös muuta pikkusta hilpettä, mitä on tullut kiilloteltua.

Kuva

Meinasin vielä vaihdetangon kiillotella, mutta se taitaakin tulla kultaiseksi. Etummaisista tapeista vielä kuvaa.

Aikaa ei nyt oo kauheesti ollut, kun autokoulussakin pitää käydä ja välillä on vasta ilta seitsemältä kotona. Suunnitelmana olis laittaa tämä joululomalla (23.12->) lihoiksi ja alotella pohjatöitä. Värimaailmaksi tulee nyt siis mustaa, niin mattana, kuin kiiltävänä ja pieniä yksityiskohtia kiillotellaan, tai maalataan kultaiseksi. Ei mitään ylimääräisiä maalauksia, tai tarratuunkinkia.

Spitti kuittailee ja lähtee noutamaan tankkia postista! :P
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
topppsu
Pyörä:
eioo
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
1.4.2009 16:55

ViestiKirjoittanut topppsu » 13.12.2010 22:07

Hyvältä näyttää! :P

Ja tuohon maskiasiaan, kyllä ainakin omasta mielestä hyvin sopii kun pikasesti gimpillä väänsin. :)
Kuva
kopebe
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
28.2.2008 23:11

ViestiKirjoittanut kopebe » 14.12.2010 12:56

Spit#1 kirjoitti:Käppärin jarrusatula tuli myös hommattua, eli Nissinin 4-mäntänen. Adapteri tehdään itse ja tämän kaveriksi hommaan varmaankin 636:n etujarru pääsylkän. Luulis olevan hyvän kokonen?


aluksi se saattaa toimia ihan "ok" mutta tilaa kaveriksi/osta käytettyn maguran 13mm jarrusylinteri tai vaihtoehtoisesti IRC:ltä uusi jarrusylinteri, ei maksa varmaan paria sataa enempää. Kumminkin tohon jarrusylinteriin kannattaa panostaa niin ei tarvi koko käsivarta siihen jarrun painamiseen!
http://www.lbstunts.blogspot.com
-----------------------------------------------------
http://stuntfarmi.phpbb3now.com/index.php
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 14.12.2010 16:23

kopebe kirjoitti:
Spit#1 kirjoitti:Käppärin jarrusatula tuli myös hommattua, eli Nissinin 4-mäntänen. Adapteri tehdään itse ja tämän kaveriksi hommaan varmaankin 636:n etujarru pääsylkän. Luulis olevan hyvän kokonen?


aluksi se saattaa toimia ihan "ok" mutta tilaa kaveriksi/osta käytettyn maguran 13mm jarrusylinteri tai vaihtoehtoisesti IRC:ltä uusi jarrusylinteri, ei maksa varmaan paria sataa enempää. Kumminkin tohon jarrusylinteriin kannattaa panostaa niin ei tarvi koko käsivarta siihen jarrun painamiseen!

Itsellä on tuo sama nissinin 4mäntänen satula ja magura 13mm ja jarruteho on aika jees! Mutta jos halvalla löytyy tuo kawan etujarru niin kannattaa toki sitäkin koittaa, pääsee ainakin halvemmalla
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 26.12.2010 11:11

Tästä kyllä näyttäisi tulevan suunnitelmien perusteella todella nätti värkki, ja tälläkin hetkellä näyttää, että tulee jotain todella hienoa. Onnea ja jaksamista.
Aerox/Nitro osia
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 27.12.2010 0:18

Kiits sudee. :P Maskihan tulee aikalailla noin, kun topppsu oli muokannut.

Kauan etsitty tankki siis saapui. Oli jo valmiiksi hakattu dentti ja melkeinpä yllätyin ko. tankin kunnosta. Tankinkorkin ympäriltä vaan päässyt bensahöyryistä maali kuplimaan, mutta eipä se muutenkaan keltaiseksi ole jäämässä. :D
Kuva

Kaikennäköstä muutakin mukavaa hilpettä ilmestynyt..

Kuva

Raudat vihdoinki valmiit! Parit vahvistukset toki vois vielä väsätä. Kiitokset Nugetille hitsin lainasta. :P

Kuva

Kuva

Sliderit tuli myös pyöräytettyä nailonista. Joskus tällä viikolla tähän ilmestyy ne toiset sivukatteet, joita pääsee sitte hiukan leikkelemään. :)

Pahoittelut kännykkäkuvista.
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Hakala-
Pyörä:
TE 450
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
8.1.2007 15:41

ViestiKirjoittanut Hakala- » 28.12.2010 1:14

Toi käppärin adapteri on ainakin tehty todella siististä. Näyttää ihan tehtaalta tulleelta ;)
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 29.12.2010 21:46

Hakala- kirjoitti:Toi käppärin adapteri on ainakin tehty todella siististä. Näyttää ihan tehtaalta tulleelta ;)

Thänks! Kyllähän siitä ihan nätti palikka tuli. Eka väänsin mallin siitä, koneistin koulussa raaka-aihion siitä ja porasin reiät, kotona vielä annoin vähän rälläkän laulaa ja hyvä tuli. :P

Tulipa eilen haettua sivukatteet. Vasemman puolen kate täydellisessä kunnossa lukuunottamatta yhtä pientä haljennutta kohtaa vilkun kiinnikkeen kohdilla. Se ei tosin haittaa yhtään mitään, koska siitä kohtia karsitaan katetta pois. :) Oikeen puolen katteessa suht syviä naarmuja joka puolelle, mutta kyllä sen vielä hyväksi saa hierottua. Samalta reissulta tarttui mukaan myös jonkun 900CBR:n pääsylinteri. Kokoa 5/8, eli ilmeisesti vajaa 16mm. Siinä sitte sovittelin katteita paikalle ja totesin, että noi orkkistarrathan sopisi hyvin tähän, erivärisinä vain. Niimpä kävinkin jo teettämässä ne kultaisen värisinä. "ZX-6R 636" tekstit siis sivukatteisiin ja "Ninja" tekstit takakatteen sivuille, kaikki kultaisena. Vielä pitäis keksiä Kawasaki-teksti maskiin, tai tankin sivuille. Sen vois tehdä vaikka jollain erikoisemmalla fontilla tai jotain.. Ehdotuksia kuunnellaan myös! ;)

Parit kuvat:

Kuva

Kuva

Kuva Kuva Kuva

Rautoihin tulee vielä pienet vahvistukset jonnekin päin. :roll:
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 30.12.2010 16:52

Tosiaankin tuo adapteri näytti olevan todella hyvin tehty. Aivan kuin olisi tehtaalta tullut. :D Minkä väriseksi sä meinasit nuo raudat maalata?
Aerox/Nitro osia
kopebe
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
28.2.2008 23:11

ViestiKirjoittanut kopebe » 30.12.2010 17:32

Jos sua kiinnostaa pikkuraha, niin koneista 5kpl lisää noita adaptereita ja kaupittele bomber foorumilla pois. mä takaan että saat omas pois!
http://www.lbstunts.blogspot.com
-----------------------------------------------------
http://stuntfarmi.phpbb3now.com/index.php
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 4.1.2011 21:46

Kävi jo mielessäkin toi adapterien teko bisnesmielessä. Ostais vielä jostain purkaamolta satulan, ja myis sellasena valmiina pakettina. Sais kohtuu mukavat tienestit, kun ei tollasen teko nyt niin kauheesti vaadi. Koulussa ei vaan ihan koko aika parane virapeli hommia väkertää. :D Raudat ajattelin maalata tylysti mattamustaksi. Tuumailin kyllä kultaistakin, mutta menis liian räikeeksi omaan makuun.

Vuoden vaihde menikin mukavasti toisissa merkeissä, eli paljoakaan en ole aikaiseksi saanut. Mitä nyt äkkiä katteita pilkoin ja sellasta. Ensin pienet PIIRROSTAMISET ja laikka soimaan. Niin, ja tänään tuli TARRAT haettua, hyvää jälkeä olivat tehneet. :)

Kuva
Kuva

Ja tässä tulee ilmeisesti viimeinen kuva hetkeen aikaan, kun tämä värkki on nipussa. Tosiaan maskin laitoin jesarilla kiinni kuvan ajaksi. Nyt seuraava vklp alkaa purkaminen. 8)

Kuva
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
panyz
Pyörä:
Honda Monkey
Paikkakunta:
Lappajärvi
Liittynyt:
16.8.2009 18:08

ViestiKirjoittanut panyz » 4.1.2011 23:28

Ihan sairaan nätti. En malta odottaa että on kokonaan valmis.
!
ch-poika
Pyörä:
Derbi ja Manki
Liittynyt:
24.10.2009 7:39

ViestiKirjoittanut ch-poika » 5.1.2011 22:33

Tätäkin projektia seuraillut ihan alusta asti, ja täytyy sanoa että hemmetin laadukasta jälkeä. Toi Kotarin valomaski pisti aluks epäilemään ulkonäköä mutta ei näytä tossa kuvassa ollenkaan pahalle, päinvastoin, iskee muhun täysin. Erillaisuus on aina plussaa. Ittekkin stunttailusta kiinnostunut niin ei voi kuin toivottaa onnea projulle ja jäädä odottelemaan kesäisiä videoita. 8)
Jonzki.
Pyörä:
(P)rojuja
Paikkakunta:
Kanta-Häme
Liittynyt:
7.9.2008 11:42

ViestiKirjoittanut Jonzki. » 6.1.2011 12:52

Muuten hyvä mut toi maski pilaa ulkonäön:(
Myydän kaiken näköistä!