Kawasaki 636 "stunt"

Moottori16
Pyörä:
Suzuki rm 250
Liittynyt:
23.10.2009 18:30
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Moottori16 » 5.4.2012 14:20

Sähän olet kohta linnassa noista liikennerikkomuksista ;)
abduul
Pyörä:
PC-25, monkesi
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
21.3.2009 21:58
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut abduul » 6.4.2012 0:41

Kilvetön stunttipeli vois olla kortinpäälle vähä parempi, paska säkä taas jätkällä ! :D
http://www.youtube.com/user/Monkeyrider31?feature=mhum
madduli
Pyörä:
Honda vfr800 Vtec & aprilia rs 125
Liittynyt:
12.7.2007 13:00
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut madduli » 7.4.2012 12:24

Hyi helvetti =D Tähän aikaa vuodesta kortti pois :| ps. kesällä pois valtion hommista ;)
Hakala-
Pyörä:
TE 450
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
8.1.2007 15:41
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Hakala- » 9.4.2012 19:08

Huhhuh mitä hommia jos nyt jo kortti hyllylle..
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 9.4.2012 22:11

Oliko toi nyt kolmas, vai neljäs ajokerta tänä kautena. Toiset on syntyny kultalusikka perseessä, toisille sinne on asennettu nimeltä mainitsemattoman porilaisen vallesmannin toimesta paikannin heti syntyessään. :) Ekan kerran jäin kiinni pari viikkoa jälkeen 14 täytettyäni, eli juur passelisti, jotta voivat korttia alkaa lykkäämään. Sen jälkeen neljä kertaa jääty kiinni, joista kolmella kertaa viety lappua hyllylle. Ei täällä päin tee kilvettömällä mitään, kun ei siihen oo kunnollista paikkaa.

Nyt on pääsiäinen ohi, messut nähty ja luonnollisesti nää opiskelijan kaikki vähäiset roposet ryypätty. Tänään oli onneks siisti ilma, niin ajattelin pestä mopon ekaa kertaa tänä vuonna ja porhalsin teollisuusalueelle pyörittään. Mikäs siinä, aurinko alkaa hiljalleen mennä piiloon, ja paikalle päästyäni heti minuutin sisään iski taivaalta lunta oikee kunnolla pyryttäen. :roll: Eipä se kylläkään menoa niin haitannut, vaan se, kun näpit kohmeessa joutuu räplään käppäri-kytkin settiä.. Ai että, mä saisin varmaan jo siistin blogin näistä kirjoteltua. :lol:
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 18.4.2012 22:53

Poliisilaitoksella kävästy. Oli uskomattoman lepposa kaveri, virallinen ajokausi saa luvan jatkua Heinäkuun lopulla, tosin silloin alkaa jo laittaan intti vastaan. Kuulusteluista päästyäni suoraa tietä menin ettimään paikkaa, jossa paketois käden kuosiin edeltävältä päivältä. Kauden ekat ja varsin mehukkaat lipat tuli heitettyä, keulan tömähtäessä maihin stongan yli pyörän niin sanotusti hyökkäävän mun päälle. Tyhjistä vasten vetelin ss:ää kurottaen kaasukädellä etulokarista kiines, keula lähti laskemaan, enkä kerennyt tällä kädellä enää nappaamaan mistään tukea. Treenaamisen puutetta! Nyt menee jo suhteellisen helposti.

Kuva

Seuraamukset ei kovin kummoiset noista vauhdeista ollut, mutta kyllä noi asfaltti-ihottumat aina pakettiin tarvis saada. Sen kolme tuntia meni aluesairaalaassa (ei ollut muut pikku puljut auki jostain mystisestä syystä), vaikka sanoin, että laittakaa nyt vaan tää käsi pakettiin, ei muuta. Eikös siinä aleta tarkastamaan aivotärähdyksen mahdollisuutta, ranne röntgenkuvattiin yms..? :| Lopputuloksena ei tietysti mitään löydetty, niin kuin annoin ymmärtääkin, eivätkä koskenutkaan tähän käsivarren haavaan. Nyt on märkälappuja ja siteitä haettu apteekista (miksipä tää ei samantien tullut mieleen) niin, että varmasti on varalla ens kerrallekin!

Uuden kameran kanssa oli aikamoista säätöä, mutta laitetaan ny. Treenin päätteeksi oli pakko ottaa renkaan sivut työstettäväksi, koska oli tarkoituksena jo seuraavana päivänä se vaihtaa.

Kuva

Kuva Kuva
Kuva Kuva
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 26.4.2012 23:38

Tilta kävi sunnuntaina hassuttelemassa näillä main oikeen kameran kanssa. :) Taustalla näkyy osa tästä spotista, jossa tulee lähes joka sunnuntai käytyä. Arkipäivisin tullaan aina häätämään pois paikalta, ja muut paikat täällä päin on vähän mitä ovat. Parit siistit fotot tuli. Tässä yritetään kai viedä pyörää astetta agressiivisemmalla menolla.

Kuva

Jotain perus tappicomboja myös treenailtu. Pikku hiljaa ..

Kuva

Tuolloin pyörähti kaksoisveljelläkin ekat cirklet takatapilta. Saattaa tää pyörä näkyä vähän missä milloinkin nykyään, kun tää klooni enemmän pyörää käskyttää, ja tilattiinhan me piruulttamme vuoden vaihteessa prikuulleen samallaiset potatkin.. :D Itse sain jo kädenjälkeni omaan, ja nykyään käytänkin vain tuota vanhaa elämää nähnyttä krossikypärää. Voi taas säälimättä lennellä pyörän päältä maihin.

Mätkähtipä tällä viikolla vihdoinkin se oikeanlainen loksu tänne asti näpräiltäväksi! Yli puoltoista kuukautta sai odotella, mutta olivat sentään hyvin sympaattisen eroottisella latinotavalla heittäneet säälisalmiakkia messiin. :lol:

Kuva

Kuva Kuva Kuva

Pientä siistimistä ja viilailuja vaatii, ja maalit päälle. Etupäästä hieman epäsymmetrinenkin, mutta hinta-laatusuhde paikallansa. Denttitankki maalataan samalla, mutta niistä lisää joskus hamassa tulevaisuudessa. Huomenna joutaa suoraan koulusta Sakmundin tallille, ja siinä sitä luultavasti venahtaa koko vappu ajo-kunnottomana. :idea:
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 7.5.2012 22:56

Sampan iloiset uutiset, part. 66, olkaa hyvä!

Kuva

Onhan siitä jo aikaa, kun se motti tuossa pöydällä hengaili. Balttiarallaa parintuhannen ajokilometrin jälkeen tapahtui siis seuraavaa, velipojan tarinoiden mukaisesti: Öljysuodatin päätti löysätä itsensä -> Öljyt alkaa merkitsemään valtatielle reviiriään ~200m matkan, joten loogisesti samantien pyörä sammuksiin ja tien sivuun -> Tallille kiristämään suodatin, reilusti öljyä koneeseen ja varovaiset testiajot -> Todettu vetävän suht kankeesti ja kierrokset palautuu epäilyttävän nopeesti. Pientä kalkatusta myös jostain päin ääntää, kun kone lämpee.

Itse en testiajoille edes kerinnyt, kun ei oo jaksanut viettää aikaa selvin päin, mutta kyllä sen normi kahvan ruuvailussa jo sai todettua. :| Tarvii taas jostain kaverin tallilta kömpiä toi "monikulma-torx-mikälie-hylsy" pinnapulteille, jotta saa hommia etenemään. Meinaa olla hiukka masentavaa tätä ruuvailla, mutta täytyy se vaan käyttää koko mosa taas levällään. Kaiketi kiertokangen liukulaakerit sanonu hellurei..? Ja toinen kysymys, miten tollanen suodatin voi vasta tässä vaiheessa päättää lähtiä irti? Kolmanneks, eikö se nyt riitä, että sen vääntää siihen "naruranne-momenttiin", eikä esim. jollai vyöllä niin perkeleesti lommolle, ettei sitä saa enää kukaan auki (, jolla tyylillä se tietysti on tällä hetkellä kiristetty :D). Neljänneks, pitäskö ostaa Honda.
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
-JeSu-
Liittynyt:
24.8.2006 18:51
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut -JeSu- » 8.5.2012 0:02

Spit#1 kirjoitti:Neljänneks, pitäskö ostaa Honda.


Melkein jo itkettää tätä lukiessa sun puolesta, joten tuo voisi olla ihan hyvä vaihtoehto :D
kakkaaap
Liittynyt:
2.4.2011 20:27
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut kakkaaap » 8.5.2012 16:43

Spit#1 kirjoitti: Ja toinen kysymys, miten tollanen suodatin voi vasta tässä vaiheessa päättää lähtiä irti?

Joku kateellinen käyny sabotoimassa, on tää vaan niin pirun komee :P
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit.
On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
Cross@r
Pyörä:
Kaippa niitä kohta on 4
Paikkakunta:
KvL
Liittynyt:
19.11.2007 20:00
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Cross@r » 8.5.2012 18:36

Käsin suodattimet yleensä kiinni väännetään ainakin autoissa. Kyllä pitäs riittää.
Yamaha yz projekti: viewtopic.php?f=93&t=78654 ;)
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 8.5.2012 23:37

Kyllä riittää, sitä ne b-foorumillakin silti ihmettelevät. Vastaus on Kawasaki, mut on tää niin perkeleen mukava pyörä ajaa! Kävi yhdessä vaiheessa jo aika vakaasti se Hondakin jo mielessä, mutta antaa vielä olla siis. Koneet ei vaa tunnu kestävän, ei mulla, eikä kellään muullakaan. :D Seuraava pyörä kylläkin on Honda, tai Kikseri, JOS joskus jostain syystä lopahtaa stunttailuun kiinnostus.

Kuva

Ei se nyt oikeen edennytkään. Kaverilta sain oikeenlaisen hylsyn, mutta olikin ulkohalkaisijalta pari milliä liian paksu. Täytyy sorvissa huomenna pyöräyttää sitä, jotta mahtuu väliin. Kansi sentään näyttää vielä tähän asti hyvälle, kuin myös nokka-akselit. Eiköhän tää vika sieltä ketjun toisesta päästä löydy. Vanhasta koneesta vois periaatteessa kirvottaa koko kampuran ja lyödä tähän, mutta sillä on tosin niin paljon rullattu Kawasakiksi, että taitaa jäädä toinen kone suuremmilta avaamatta. Enpäs uskalla jorista enempiä ennen, kun tietää varmasti, mikä siellä aiheuttaa ylimääräistä kitkaa ..
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Sakmund
Pyörä:
Ahdettu
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
11.6.2007 21:07
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sakmund » 9.5.2012 17:31

Spit#1 kirjoitti:Kikseri, JOS joskus jostain syystä lopahtaa stunttailuun kiinnostus.


Joo kummit katuun ja suhisemaan? :)
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 10.5.2012 22:04

Menis aita liian matalalle! :lol: Edelleenkin vasta sitte, kun on joku raaja niin tuusanpaskantohjona, ettei pysty enää hyppimään penkillä.

On se paljon odotettua yksinkertasempi motti! Nätisti levähti lohkot erilleen ilman yhtäkään vastoinkäymistä. Mukavia hommia, kunhan olis joku ketä heittäis rahaa aina näihin projekteihin! :P Löytyy niitä tosin paljon tyyriimpiäkin harrastuksia, joten mitäs tässä inisemään. :seko: Ajettavaks nää on tehty, tarvittaessa tulee joskus pakko heittää pränikkää osaa tilalle ja pelit rokkaa taas. Jokseenkin vittumainen tapaus, kun oikeastaan oma vika tämä oli... Sitä vaan oppii kaiken kantapään kautta.

Kuva

Kuva

Kiertokankia pyöritellessä huomas heti, että ovat jämähtäneet ihan mukavasti. Tarkkaavaisimmat jo kuvasta huomaavat, että ne siis pysyvät just siinä asennossa pystyssä, mihinkä ne jättää, eli enää ei tarvii epäillä mistä moinen kankeus johtui. Kampi-akselissakin ehkä pientä ylimäärästä kitkaa havaittavissa, ja liukulaakereista näyttäis olevan pinnoite aavistuksen lähtenyt. Kait se kestäis, jos heittäis varaosa-koneesta koko kampuran kokonaisuudessaan tähän..? Ps. Modailin hiukkasen nimimerkkiäni. :idea:
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 25.5.2012 14:29

Sieni_ kirjoitti:.. -Jos koulussa riittää aika, niin jarruneste-säiliöt vois pyöräyttää alumiinista ja tehdä virtalukolle sellasen "kehyksen" siistimään yleisilmettä.


Kuva
Kuva

Kai ne stunttipyörään kehtaa pultata. Niitä näyttäis olevan vissiin pari ylimääräisenäkin, jos jollain on välttämätöntä tarvetta moisille kipoille. :) Sivuprofiilia näkee tuosta. Kannet koneistettu manuaalivehkeillä, säiliöt CNC:llä. Virtalukkoa zuumailin hetken aikaa ja sen päälle syntyi jotain tollasta kuvan mukaista hässäkkää. Tanko hitsataan holkkiin kiinni ja vois tosta vaikka kietasta peltiä tangon mukaisesti hetken matkaa peittäen virtalukon melkeenpä kokonaan..

Kuva

Viikko sitte lähti kannentiivari Amerikan mailta uiskentelemaan tänne päin. Kenties ens kuun aikana pyörä ajoon, ja vihdoinkin kaikista väliaikais-ratkaisuista eroon? Kiirettä ei ole, mut sinäänsä näin niin kuin kesäkuuta ajatellen on tavoitteet melko korkealla. :P
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."