Kawasaki 636 "stunt"

Retardi
Pyörä:
KTM exc '09
Liittynyt:
4.4.2009 19:43
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Retardi » 12.10.2011 15:45

Jos palotilat yhtä karstaset, kun männät 1,2 ja 3, nii todennäkösesti vaan kovasta kuormituksesta (=burnikset ym.) ruvennu nelonen nakuttaa ja tulos on sen mukanen. :roll:
VAROITUS! Viestit saattavat sisältää pieniä määriä sarkasmia, sekä äärimmäisissä tilanteissa jopa suoranaista vittuilua!
villevv
Pyörä:
636
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
15.9.2008 22:20
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut villevv » 29.12.2011 18:46

mitenkäs sitä öljynkiertoa pitäs tämmösissä parantaa? vai tarviiko ollenkaa?
ma_za
Pyörä:
Honda Monkey 97
Paikkakunta:
Heinola city
Liittynyt:
8.5.2011 1:18
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut ma_za » 29.12.2011 20:31

Olipas hyvä nosto :roll:
villevv
Pyörä:
636
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
15.9.2008 22:20
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut villevv » 29.12.2011 20:39

täällä näky olevan puhetta siitä nii aattelin kysästä, muualla ei oikei näy olevan..
Sakmund
Pyörä:
Ahdettu
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
11.6.2007 21:07
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sakmund » 29.12.2011 22:37

Eihän tässä lainkaan oltu parannettua öljynkiertoa. Eikä ole paljon tehty vissiin lähi aikoina mitään? Vai millai kniemi? :lol:
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 4.1.2012 18:43

Ei välttämättä yhtään välkympi idea tulla mototin kautta moisia kyselemään.. Oil pick uppia jatkamalla moottorin taka-osaa kohti, niin että se saa varmasti hytti pystyssä imastua ölppää pumpulle. En itse näe kauheen tarpeelliseksi, ellei halua rautaa vasten laulattaa rajotinta tms. Pienehkö yliannostus öljyä riittää jo hyvin perus neppailuihin, moottorin huohotusta tosin suosittelisin suunniteltavan uusiks. Tsekkaas piruulttas toi sivu, löytyy kaikennäköstä aiheeseen liittyvää ehkä jopa paremmin, ku mototista! :) http://www.stuntride.com

Tjoo kai siinä vähän niin on päässyt käymään, joten skriivaillaanpa tästä lisää naurun aihetta teille, arvon vahingoniloiset kansalaiset. :lol: Rahat loppu, siks ehkä motivaatiossa pientä vajautta havaittavissa. Muovicoupekin lensi puihin (puusta täys-osuma toisen puolen aisaan, pellit hantin jalkatilaan asti rutussa) jo ennen, ku lappua sain takas taskuun. Perus liikennevakuutuksella mennään, eli sinnepä hujahti pari k€. Ei siinä kummempia, raahattiin baijerilainen takasin kotipesälle, perseet olalle, Kotiteollisuutta kattoon ja ryypättiin viimeisetkin pätäkät, kyllä voi ihminen olla tyhmä.. :roll: Jos nyt vaikka toi kauneempi osapuoli auttais välillä rauhottumaan, tai mikä jottei alkais samantien uskovaiseks..... Eiko. :nörtti: Yhtään tilannetta helpottamatta alkoi just vajaa puolisen vuotta kestävä työharjottelukin, palkattomana, että jejee.

Ja mitä tuohon moottorin kovaan kuormitukseen tulee.. Kusiaiset tykkää, kun lyödään löylyä sinne kiukaalle! Jos toinen kone menee samallailla, niin ostan Hondan. :D Ajettaviks nää on tehty, eikä säälittäviksi. Onneks vanha kunnon kotarin rotko kestää, eikä petä ikinä!
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
kakkaaap
Liittynyt:
2.4.2011 20:27
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut kakkaaap » 4.1.2012 20:52

:D Asenne kohallaan "mennään eikä meinata". Harmi että näinkin paljon tullu takkiin tässä, ois meinaan mukava kawastakin jotain lukea ;) Mutta mitäs sille tekee jos ei oo rahaa? :|
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit.
On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
ViiHo
Pyörä:
r6
Paikkakunta:
Valkeala
Liittynyt:
29.12.2008 17:24
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut ViiHo » 26.2.2012 11:46

Jokos on kawa nipussa?
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/pe ... 50/id3969/
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 27.2.2012 12:59

Jaahast :) Itseasiassa täs on tarkoituksena ollut hiljalleen taas alkaa päivitteleen, mutta kerran nostit, niin... Vastaiskuja toisen perään niin paljo, ettei mukana meinaa pysyä. Tällä kertaa tilanne on se, että melkeenpä tässä koko helmikuun ajan ollut joka päivä enemmän tai vähemmän kuumeessa, joku saatanan sitkee flunssaepidemia. Poskiontelon tulehdus oli ja meni, viime viikolla vuorostaan nielurisat. Tyrkyttivät siihen jotain antibioottiakin, mutta kyseisellä kuurilla meni ainoastaan huonompaan suuntaan. Jätin piruulttani viime viikoloppuna ylimieliset lääkkeet pois, pari ehtoota voitelin Jägermeisterillä tätä helkkarin tulehtunutta nielua ja varmasti muuten auttoi viis kertaa tehokkaammin. Hiukan on niinko kuollutta miestä välillä, mutta ei auta, ko tästä piakkoin tallille lähteä. Tullut meinaan keräiltyä motivaatiota ihan mukavasti tässä sairastellessa, ja nyt todellakin täytyy jo alkaa tapahtumaan.

Asiaan! Eilen tuli käytyä Lahden hurjaa morjestamassa. Eikö kerta kaikkiaan löydy enää yhtikäs mistään 636b:n täysin ehjää moottoria. Kaikki purkaamot yritin käydä läpi, yks olis Korvannolta löytynyt, josta oli petilaakerit sanonut sopimuksensa irti, 400 euroon. Tämä LB:n motti oli hieman tyyriimpi, mutta vain kansipahvi mennyt. Kone napattu 12 000km ajetusta tuontipyörästä ja puoltoista kesää nyt ollut stunttikäytössä. Rehtinä miehenä lupautui purkamaan kaupat, jos ylläreitä sattuu löytymään! Tuossa viikko sitte mä taisin vahingossa kaatumaraudat maalata, kun oli sen verran parempi olo. Samalla miettisin, että ei voi olla mahdollista, etten oo koskenutkaan koko pyörään yli neljään kuukauteen. :lol: Round barille ja sub cagelle täytyy sama toimenpide myös tehdä. Mitäs vielä.. Kwakan keula, se joutaa laihdutuskuurille. Etulokari vaihtoehtoja oon miettinyt jo ihan tarpeeks, ja nyt tais löytyä just oikeenlainen. Yhdessäkään toisessa pyörässä en vastaavaa oo vielä nähnyt, mutta ihan sellasesta perus hillitystä loksusta on kyse. Hieman sirompi ja luulis sulautuvan paremmin sivukatteiden muotoihin. Maski saattaa myös vaihtua siihen numerokilpeen, ehkä.
Viimeksi muokannut Sieni_ päivämäärä 5.3.2012 12:10, muokattu yhteensä 1 kerran
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Sakmund
Pyörä:
Ahdettu
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
11.6.2007 21:07
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sakmund » 29.2.2012 21:45

jee kone nippuun ja vehkeet paskaks!!!
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 29.2.2012 23:20

Hyviä hommia. Mottia jo hieman levitetty pöydälle. Vaijerit voideltu pitkästä aikaa asianmukaisesti, eli toisesta päästä ruutataan ööliä sen aikaa, kunnes alkaa toinen pää tiputtamaan. Olis hyvä joskus kesälläkin hoitaa tää toimenpide, mutta kukas sitä sillon jaksaa aikaansa tallissa haaskata! Ketjut vähintään yhtä perusteellisesti läpi, vartti liuottelua, tiskiharjalla sekä rätillä läpi ja tietysti Motorexin mällit perään. Tulipa niistä perkeles ko uudet.

Kuva

Ilmansuodatin ja sen boksi läpikäyty, katteita ehosteltu ja varaosa-luetteloita selailtu. Yllättävästi sitä hintaa taas tulee, vaikka tällasta perus pientä talvihuoltoa pitää. :) Viime kesän aikana ei varmana tullut kymppitonnia enempiä rullailtua, mutta kummasti meni vajaat 2kpl normi Pilot Powereita jo edessä, takana sitte monta monta kertaa enemmän niitä mustia ja pyöreitä. Hiukan jo bongailin tietoa muista kumeista. Michelinin Powereissa pysytellen One ja Pure; ykkösen huhuttiin lämpenevän hitaasti, Pure-mallista en niin löytäny tietoa, joku ylimielinen hifistely-rengas radalle, eli nounou? Shinko F-003:sta päättelin vähän samaa, eli mun käytössä niitä taas menis varmaan viis kappaletta kesässä, kun korostivat sen pehmeää seosta aikast paljon. Ei se vissiin vaihtamalla parane, mutta kokeillaanpa 2CT Pilot Poweria tällä kertaa. Takana menee milloin mikäkin jätekumi, ne on niitä kulutustuotteita. Etujarru-palat alkoi myös olemaan finaalissa, yks taitaa raapia jo raudoilla. :D Eli EBC:n sintteripalat tuli viimeks laitettua, huomenna Motonetistä ettimään uusia. Pitäis kuulemma löytyä Lucakselta vastaavia. Stormilta pitäis joku päivä hakea eturatas, öljynsuodatin, tulpat ja lisää Motorexin litkuja hyllyjä koristamaan.

Tätä tekstin määrää.. No, mul on paljon asiaa! Konetta tosiaan tuli myös puunailtua. Joku entisistä omistajista suihkinut näemmä erityisen ammatti-taitoisesti mustaa maalia sinne sun tänne, joten ei sitä aivan tollaseksi voi jättää.

Kuva

Ostin tämän ilman koneen poskia, joten tietty ne pulttasin vanhasta motista paikalle ennen, kun aloin hinkkaamaan. Pitkälti jo rasvanpoistajalla ja harjalla lähti, mutta paljon sinne vielä jäi jynssättävää. Tuohon kuntoon se aamulla jäi.

Kuva

Sakmund kirjoitti:jee kone nippuun ja vehkeet paskaks!!!

Hehee :seko: !! Huomenna täytyy taas lähteä reissaamaan. Kansi näin varmuuden vuoksi Laitilaan plaanattavaksi, siitä noutamaan velipoika Raumalta messiin ja Poriin käymään. Samalla vois siellä Motonetissä käydä shoppailemassa. Laitetaas vielä raudoista kuva. Näyttää ehkä turhan hyvälle, kun on niin huonolaatuinen kuva. Taustalla lepäilevä ruma, kuin saapas luotto-kotarin vanhus raiskatuilla piikeillä myytävänä.

Kuva
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Sakmund
Pyörä:
Ahdettu
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
11.6.2007 21:07
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sakmund » 1.3.2012 17:01

Voisit vetästä ton koneen nyt mustaksi eiks niin? :D
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 2.3.2012 0:24

Sakmund kirjoitti:Voisit vetästä ton koneen nyt mustaksi eiks niin? :D

No voi helkkarin helkkari. Alotetaan siitä, että noi vanhat suttailut täytyy nysvätä pois. Kattoo sitä sitten, jos vahingossa tulis niin puhtaan näköstä, että samalla uskaltais siihen maalit suihkasta perään. Tarviiko mun nyt perkeles huomenna samalla ottaa motti ja asennuslaatikko mukaan teijän tallille? :lol:

.. Laitilan Säleen viety kansi, huomenna ilmeisesti valmis. Eipä tuossa mitään ohipuhallustakaan näyttäny pikasesti katottuna olevan, mut mitäs sitä turhaan riskejä ottamaan. Pieni ja perus sekava vanha verstas, ja oli taas astetta laiskempi mieshenkilö ottamassa perjantaillensa töitä vastaan. :D Tasohionta 30e, pesu 6e ja tallissa jo zuumailin, että tarvii varmaan ottaa pakoventtiilit pois, siitä tulee ehkä vitosen lisähintaa. :) Ei pahat hinnat, sekä pitäis tulla sitä priimaa ja kestää taas!!

Porin Motonetistä puolellatoistasaturaisella pientä sälää. Näytti olevan hyvä valikoima Shiftin crossihanskoja, oli pakko yhet ottaa. Noi oli 40e, mutta oli niitä halvempiakin, tää nyt sattui uppoamaan käteen just täydellisesti. Suosittelen käymään, tais siellä olla fatbareja pariinkymppiin myytävänä + paljon muita ajovarusteita yms! Muunmuassa nää hifistely tuppidonitsit. :lol: Tai ei ne oikeestaan mikään turha ostos ollut, mulla ainaki alkaa kauemmin pyöritellessä käppärin puoleinen händy keräämään just siltä alueelta vesikelloja.

Kuva
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 5.3.2012 12:06

Perjantaina tuli kansi noudettua takaisin.

Kuva

Illemmalla sakmundin luona hieman (lue. siis hyvin vähän) laiteltiin, mutta luonnollisesti tuli pari muuttujaa liikaa, eli se puolestaan meni omaan piikkiin. Ei siinä mitään, ajateltiin jatkavamme sunnuntaina, mutta lauantaina pamahti yhtäkkiä yli neljänkympin kuume. Seuraavana päivänä herra tohtorin määräyksestä käymään paikalla, ja olisivat ottaneet vastaan jo pidemmäksi aikaa. Tilanteesta selvisin kuitenkin puhumalla. Enää ei sentään kuumetta oo, eilen tosin oli jo asteen alilämpöä. Välillä vaan huimaa siihen tahtiin, että en tiiä mikä arvoitus vaivaa tällä kertaa. Hetken kuluttua taas tsekkaamaan tulehdusarvot, jollei vielä oo laskenut, niin letkut kutsuu. Ja tämähän on nyt sitte päivä nro. 28 enemmän tai hieman vähemmän sairaana.
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Sakmund
Pyörä:
Ahdettu
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
11.6.2007 21:07
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sakmund » 5.3.2012 17:12

Spit#1 kirjoitti:Illemmalla sakmundin luona hieman (lue. siis hyvin vähän) laiteltiin, mutta luonnollisesti tuli pari muuttujaa liikaa, eli se puolestaan meni omaan piikkiin.


Parit mutkat matkassa.
Kuva