Kawasaki 636 "stunt"

Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 4.10.2011 23:40

Eiköhän se alkais kone varottelemaan eka erilailla. Joku näistä Dustersin jätkistä joskus kehuskeli, ettei ole myöskään tehnyt koneelle yhtikäs mitään ja armotta voi pyöritellä vaikka reilu 5min putkeen ympyröitä. Tälläkin tuossa keväällä vetäsin 15km hytti pystyssä, eikä ollut moksiskaan. Koko kesän aikana mitään ylimäärästä särinää tai muutakaan pitänyt.

Noo, otetaan motti pöydälle ja katsotaan mitä se on syöny! :) Tuskin tosta koneesta enää mitään tulee, mutta ihan vaan mielenkiinnosta. Näkeepähän ainakin, oliko syy öljynkierrossa. En mä sitä sano, ettei se mikään mahdottomuus todellakaan olis. Tuli vaan tänään alotettua koulun ohella iltaduunit, niin ei pahemmin vapaa-aikaa ole. Viikonloppuna jos pääsis taas kwakaa pilkkomaan lihoiksi, edes osittain.
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 9.10.2011 2:06

Spit#1 kirjoitti:Noo, otetaan motti pöydälle ja katsotaan mitä se on syöny! :) ...

... Kirjaimellisesti.
Kuva
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
huss_
Pyörä:
Tm 250 Smr
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
30.9.2008 20:38
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut huss_ » 9.10.2011 10:18

Vetäis meikäläisen ainaki melko totiseksi jos männät näyttäis tolta ja vielä tietää paljonko remppa tulee maksamaan. :s
Ex: Honda Monkey, Yamaha Dt -07, PitPro Standard 150 -08, Husqvarna Sm HE -09, Tm Smr 250 -04
ch-poika
Pyörä:
Derbi ja Manki
Liittynyt:
24.10.2009 7:39
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut ch-poika » 9.10.2011 12:31

Tais se ajokausi sittenkin loppua sulta etuajassa. Laitappa talven aikana koko ypörä uusiks. ;)
Sakmund
Pyörä:
Ahdettu
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
11.6.2007 21:07
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sakmund » 9.10.2011 15:05

Hyvä se o et vähän runtuu o saanu :)
topppsu
Pyörä:
eioo
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
1.4.2009 16:55
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut topppsu » 9.10.2011 19:01

huss_ kirjoitti:Vetäis meikäläisen ainaki melko totiseksi jos männät näyttäis tolta ja vielä tietää paljonko remppa tulee maksamaan. :s

Uuden koneen samppa tähän vissiin ostaa, ei o tätä enään korjailemassa. :)

Perkeleen jouni ku käynyt jyrsimässä !! :lol:
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 9.10.2011 21:58

Remppa tulis maksaan sen verran, että järkevämpi vaihtoehto on tosiaan pultata kokonaan toinen kone tilalle. Just tämän nelospytyn kohdilla pakopuolen nokka-akselissa kans sen näköstä jälkeä, että uusiks vaan? Kenties männästä päässyt alumiinisilppua väliin? Samaa silppua on varmasti vielä alakerrassakin, eli luultavammin pitäis vielä laakerikaupoille mennä jne. + se kakkosen vaihderatas... Paaliin vaan perkeles koko motti. :D

ch-poika, kuis tätä uusimaan? Ehdotuksia? :) Koko pyörää en ala uusiks rakentamaan, mutta kai siihen jotain pientä aina voi kehitellä. Aluks vaan kunnollinen puunaus, rautojen paikkamaalausta ja sellasta. Tarkkaavaisimmat huomaa kuvasta uuden maalausta vaille olevan käppärin satulan kiinnikkeen. Enää ei pitäis taipuilla! :lol:

Kuva
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
Sakmund
Pyörä:
Ahdettu
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
11.6.2007 21:07
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sakmund » 9.10.2011 22:01

Paaliin->
ma_za
Pyörä:
Honda Monkey 97
Paikkakunta:
Heinola city
Liittynyt:
8.5.2011 1:18
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut ma_za » 10.10.2011 15:21

On kyllä pahaa jälkeä tullut koneeseen :eek:

Mistäs tommosen uuden koneen meinasit hommata? :seko:
ViiHo
Pyörä:
r6
Paikkakunta:
Valkeala
Liittynyt:
29.12.2008 17:24
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut ViiHo » 10.10.2011 15:49

Varmaan purkaamolta?

Etukatteet veks ja lokarii, tankkii ja takakatteesee jotku makeet teippaukset!

E: Mihinkäs hintaa tää vaihtas omistajaa? ;)
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/pe ... 50/id3969/
Lolletroo
Pyörä:
PC-25
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
1.3.2011 1:13
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Lolletroo » 10.10.2011 18:01

Ei vissiin tahro myydä kun jorkikin jo kerenny kysymään. Meinasitkos ostaa LB:eeltä sen kawan kakkos koneen?
KST
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 10.10.2011 23:19

Kylläpäs sitä ny on kaikki kyselemässä. Halvemmalla pääsette, ku kattelette nettimotosta. ;) Luultavammin en ihan hetkeen ole kikkailuja lopettamassa, vaikka välillä jo polttelis hommata bleidi faitteri-aihioksi ja heittää vähän jatkoa persukseen.. Mietitääs sitte uudestaan, ku oon jonkun raajan saanut niin tohjoksi, ettei pyörän päällä hyppelyt enää onnistu, ja täytyy vedellä vaan sitä kuuluisaa isosti isolla. :D

LB:n mottia miettinyt jo pidemmän aikaa ja nyt pari sanaakin sen kanssa vaihdoin. Viis-saturaista äijä pitää hintana ja siitä on kansipahvi kärvähtänyt. Uuden tosin sais mukaan. Mp-Pitstopilta sais täydellisen motin 800 euroon. Huomenna kilautan yhdelle kaverille, kun oli YV:tä paiskannut b-foorumin kautta.

Sivukatteet veks, eiiikä? :eek: .. Etulokariin ja maskiin piti jo viime talvella teettää tarrat. Jotai yksinkertasta. Maskiin orkkis EXC-tyylinen tarra mattamustalla pohjalla, kiiltävällä reunaviivalla ja jotain tekstiä siihen? Etulokariin samanmoista settiä. Koko lokarin vaihtokin käyny mielessä, jos sattumalta löytyis joku vähäsen sirompi. Taakse on melkeenpä pakko hommata uus, mutta alkuperäinen saa kelvata. Edellinen on keskeltä halki puoleen väliin asti. :)
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."
ma_za
Pyörä:
Honda Monkey 97
Paikkakunta:
Heinola city
Liittynyt:
8.5.2011 1:18
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut ma_za » 11.10.2011 15:10

Kyllä uus kone on aina uus, suosittelisin sitä ;)
Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Anssi. » 11.10.2011 19:39

ma_za kirjoitti:Kyllä uus kone on aina uus, suosittelisin sitä ;)

:D
Tuskin tämän ikäiseen rokkifillariin nyt sentään ihan uutta konetta kannattaa investoida, ja tuskin ihan helpolla saatavillakaan. Pienellä varauksella tuohon LB koneeseen suhtautuisin jos kansipahvi mennyt, ei ne nyt kuitenkaan ihan normiajossa kulahda kovin nopeasti...

Ilmeisesti aika haluttua tavaraa tämän vuosimallin ninjojen koneet, purkaamoa pitävällä kaverilla oli vielä vuosi takaperin kolme ehjää konetta ja nyt löytyy yhdestä enää rippeitä.
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
Sieni_
Pyörä:
GSXR12T, Z50J x2
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
5.3.2007 21:02
Re: Kawasaki 636 "stunt"

ViestiKirjoittanut Sieni_ » 11.10.2011 23:54

Toivottavasti tää ma_za ny sentään tosissaan ollut? :lol: Tuuningmasteri puhuu jälleen asiaa, käynyt kyllä mielessä. Vaikka lb kwakaansa työntää pikkasen ronskimmalla kädellä, kuin minä. Joka tapauksessa, olis taas yks täydellinen kone tyrkyllä. Satasen kalliimpi, mutta 50 000 km ajettuna. Jokseenkin ei viittis tätä hommata, kun luultavasti jakopää-remppa tulis piakkoin jo ajankohtaiseksi. Mp-Pitstopilla olis myös se täydellinen motti 800 eurolla, mutta kun ei oo mitään tietoa vielä siitä, enkä oo poikiin saanut yhteyttä.

Haluttua tavaraa tuntuu olevan! Mielenkiintoista olis tietää, miten muilla koneet on lauennut. Ja mistä syystä, niin kuin tässäkin tapauksessa vielä arvuutellaan? :D Isoilta pojilta joskus huhua kuullut, että kävis laihalla, niin saattais näin käydä. Kuis kaikki muut männät näyttäis noin hyviltä? Ruiskussa, tai ennemminkin tähän sylinteriin kohdistuvassa suuttimessa shaibaa? Eipä jaksais näin uskoa, ja paha sitä on pelkällä silmällä koittaa tirkistellä. Pitäis jonneki pesuun heittää, ja taas menee rahaa moisiin hifistelyihin? Muita ideoita? :)
OmNom!

"Mulla jäi PÄÄ Prisman liukuoven väliin, kun olin pieni. Siksi olen tällainen."