KTM 360 EGS

JP_89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58
KTM 360 EGS

ViestiKirjoittanut JP_89 » 7.8.2010 13:29

Elikkä otsikon mukainen kotari tuli hommattua joskus alkutalvella.
Tarkoituksena oli muuttaa se smotoksi ja sattui ebaystä löytymään myös usd keula varsin halvalla joten semmoinenkin tuohon keulille sitten hyppäsi...

Pettymyksenä tuli pärrän huono käynnistyvyys, jota sitten paikattiin uudella männällä ja semin sähköt vaihdettiin powerdynamon(?) valmisteisiin.

Samalla sitten tuli kaikenlaista muuta hilpettä, fatbar biltemasta, samoin kuin vilkut, jotka vielä pitäisi saada toimimaan asti..

Pärrä seisoskeli tallissa melkein puoli vuotta, johtuen hieman hitaasta osiensaannista ja melkoisesta inspiraation/ajan puutteesta, mutta viimein tämäkin kasaantui ainakin käyntikuntoiseksi...

Ensimmäinen starttausyritys ja puolivuotta tallissa venaillut, talvisäädöissä(?) oleva kone lähti ensimmäisellä polkaisulla käyntiin..
Seuraavana lämpimämpänä päivänä käynti oli todella heikkoa, joten kaipa siihen on jotain säätöjä haettava...

Ajamaanhan tällä ei ole kyllä kerennyt...

Kuva

Katteet on vähän vanhahtavat mutta just nyt ei hirveämmin kiinnosta ruveta enää roplaamaan, jos joku tietää suoraan kiinni menevät uudemmat katteet niin kertokaas?

Kuva

Motomasterin levy ja adapteri, vakio jarrupääsylinteri ei mennyt joten kähvelsin sitten aprilia RS:tä sopivamman.

mode-edit: Korjasin hieman tageja
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 8.8.2010 11:45

Pirun siisti vekotin. Ainaki päät kääntyy, ku tuolla availee kaupungilla. :lol: Ite pitäisin kutakuinkin tuon näköisenä, ei oo yhtään pahan näköinen.
JP_89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58

ViestiKirjoittanut JP_89 » 8.8.2010 20:42

-Riuku- kirjoitti:Pirun siisti vekotin. Ainaki päät kääntyy, ku tuolla availee kaupungilla. :lol: Ite pitäisin kutakuinkin tuon näköisenä, ei oo yhtään pahan näköinen.

Kiitoksia! Luultavasti se tuommoisena pysyykin, innostaisi vain päästä ajamaan.. :P
Tietysti yleistä siistimistä pitänee tehdä, ainakin sähköt on vielä juostenkustun näköiset...

Pitää vaan saada säädöt johkin suuntaan ja tarkistaa putki ennenkuin kehtaa kaupungilla availla
ralliraita
Pyörä:
Not so minty929
Paikkakunta:
Helsinki a.k.a stadi
Liittynyt:
10.8.2004 18:51

ViestiKirjoittanut ralliraita » 8.8.2010 23:53

Tollane on iha loistava räppäilypeli kadulle smotoilla. Itel oli 250 exc kahdella tahdilla pari vuotta. Mitä netistä kattelin nii helpompaa on vaa maalata noi wanhat muovit, ei ollu ainakaa paljoo tarjolla mitää siistimpiä. Kyl se hymyy tuottaa ku pääsee avaa kadulla tollasella :seko:
kassalla.
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 9.8.2010 13:59

Ei noit katteita tartte ees maalata, hemmetin tyylikkäät ovat nyttenkin. 8)
Skipidiveinau
ViiHo
Pyörä:
r6
Paikkakunta:
Valkeala
Liittynyt:
29.12.2008 17:24

ViestiKirjoittanut ViiHo » 12.8.2010 21:05

Siisti vekotin ;) Potkiikos tämä kuinka hyvin?
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/pe ... 50/id3969/
JP_89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58

ViestiKirjoittanut JP_89 » 4.10.2010 21:33

ViiHo kirjoitti:Siisti vekotin ;) Potkiikos tämä kuinka hyvin?

*köh* Voisi varmaan tännekkin taas jotain kirjoitellakkin...
Yläkierroksille ei oikein ole vetoja joten pidemmät välitykset voisi hommata.
Ja käyntiongelmien syy löytyi, sytytys jonku 20 astetta pielessä. Kumma että ei oikein tahtonyt pyöriä? :lol:
JP_89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58

ViestiKirjoittanut JP_89 » 22.11.2010 22:42

Hmm, olempa harkinnut luopuvani tästä, kun ei tuolla tunnu oikein ajoa olevan. Jos on kiinnostusta niin yv.:llä tavoittaa Vaihdossa 600+ ja 96+ kyykkyjä. Myös vahmemmat 400cc kyykyt kiinnotaisivat... zxr, vfr. ym