Vor 503cc SM projekti. Pyörä myyty.

00sci
Pyörä:
525
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.8.2006 16:29

ViestiKirjoittanut 00sci » 29.8.2010 22:00

Yzä kirjoitti:takalippa liian rossimainen


Onko se sitten huono asia? :lol:
1 pyörä/kesä
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 29.8.2010 22:22

00sci kirjoitti:
Yzä kirjoitti:takalippa liian rossimainen


Onko se sitten huono asia? :lol:

joo. toi lippa siis laskee loppua kohen, ei hyvä. Pitäs olla enskamainen, ni sit ois heeno.
Skipidiveinau
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 29.8.2010 22:53

Komia laitos, kerran päässy tämmöstä livenä ihastelemaan. Onko nää niitä mitkä poljetaan "eteenpäin" käymään? Laita suosiolla kilpi pyörään kiinni, saat varmasti sanomista siitä että se on repussa, ja huonolla tuurilla syynäävät koko pyörän läpi.
Hakala-
Pyörä:
TE 450
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
8.1.2007 15:41

ViestiKirjoittanut Hakala- » 30.8.2010 17:15

Jep takavalo löytyy tuosta takalipan päästä kun tarkasti katsoo. Joo tuota kilpi hommaa täytyy miettiä, kokeilin jo takalipan "alla" suoraan asennossa eikä näyttänyt pahemmalta. Lainaten vähän.. tähän malliin: http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/59979

Moottori on vorin aivan omaa tuotosta.

Huomenna tiistaina 31.elokuuta penkkiin! linkittelen tänne tuloksia.

Ja kyllä, pyörää poljetaan eteenpäin.
Motis
Pyörä:
Ehkä joskus
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
1.10.2007 16:04

ViestiKirjoittanut Motis » 30.8.2010 18:33

Harvinaanen pyörä näyttää olevan, kun nettimotossakin vaan yks myynnis ja seki "päätähuimaavalla" hinnalla myynnis...
Hakala-
Pyörä:
TE 450
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
8.1.2007 15:41

ViestiKirjoittanut Hakala- » 31.8.2010 13:05

Tehdaspapereissa näytettävä teho on 57hp koneelta. Eikös papereissa aina teho ilmoiteta koneelta?
Penkitettiin Yamaha-Centerissä ja informaatio saatiin sieltä myös.

Penkitetty 31.08.2010 n. 54hp koneelta;

Penkitettiin 47hp takapyörältä, ketjut oli melko löysälle päässy ja sanoi kaasarin säätöjen olevan vähän hukassa koska väännöt ei noussu niinkuin piti. Penkin vetäjä sanoi että jos ketjut olisi ollut sopivalla kireydellä niin olisi tullut pari heppaa lisää eli 49hp takapyörältä.

Siihen 10-15% lisäys (kone-ketjut "häviö") eli n. 5hp niin saadaan lukema 54hp koneelta.
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 31.8.2010 14:47

Ketjujen kireys ei vaikuta tehohäviöön montaa hevosvoimaa, mikäli ne ketjut ei hypi piikkien yli rattailla. Tehothan ilmoitetaan aina moottoritehona. Ja itsessään tehtaan ilmoittamilla lukemilla ei ole suoranaista yhteyttä todellisuuteen. 47hp takapyörältä on hyvä teho ton kokoluokan enskasta.
Hakala-
Pyörä:
TE 450
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
8.1.2007 15:41

ViestiKirjoittanut Hakala- » 31.8.2010 16:58

jepjep. voiko kaasuttimen säädöt vaikuttaa niin paljon että väännöt pysyy samoina puolella kaasulla ja täys kaasulla? kuitenkin ajossa vastaa todella hyvin kaasuun mista kierrosalueelta tahansa.

Katteita saa muuten ehdotella jo nyt. Takakatteet kokonaan uusiksi ainakin. Etukatteista en ole vielä varma.
Hebo_Katti
Pyörä:
Gas Gas 50(Myynnissä!),Beta 50
Liittynyt:
28.2.2010 21:16

ViestiKirjoittanut Hebo_Katti » 31.8.2010 18:21

Tilaatko tollaset vorrin katteet vai jonkun muun merkin katteet?
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 31.8.2010 21:34

Hakala- kirjoitti:jepjep. voiko kaasuttimen säädöt vaikuttaa niin paljon että väännöt pysyy samoina puolella kaasulla ja täys kaasulla? kuitenkin ajossa vastaa todella hyvin kaasuun mista kierrosalueelta tahansa.

Katteita saa muuten ehdotella jo nyt. Takakatteet kokonaan uusiksi ainakin. Etukatteista en ole vielä varma.



En olisi huolissaan, jos maksivääntö on kuitenkin normaali. 500cc pyörässä se on moottorissa n.50Nm(+-5Nm), takarenkaalla tietysti hiukan vähemmän. Eli n.100Nm/litra on normaali vääntömomentti.
Kondaliitti
Pyörä:
Ex-Yzäri
Paikkakunta:
Qsamo
Liittynyt:
12.2.2010 18:31

ViestiKirjoittanut Kondaliitti » 1.9.2010 9:55

Kannattaa laittaa kilpi kiinni pyörään, kaverille tärähti heti sakkoa ku oli repussa päivän kiinni. mutta on kivanlainen mopeti!
http://www.motot.net/talli/osat/id13236/ NEON-VALOT+vilkut+MUUTA
Henkkis_
Liittynyt:
8.9.2005 21:32

ViestiKirjoittanut Henkkis_ » 1.9.2010 15:02

Kondaliitti kirjoitti:Kannattaa laittaa kilpi kiinni pyörään, kaverille tärähti heti sakkoa ku oli repussa päivän kiinni. mutta on kivanlainen mopeti!

Tyhmäähän se reppuun on kiinnittää, paremmin kulkee repun sisällä ja pysäytettäessä sanoo että tippu ;)

Ihan hyvältähän tuo näyttää, takalipan päälle vois sopia valo, vähän niin kun dtssä. Itse ainakin pitäsin orkkiskatteilla, sen verran harvinainen ilmesestys että herättäs huomiota myös ulkomuotojen puolesta.
Hakala-
Pyörä:
TE 450
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
8.1.2007 15:41

ViestiKirjoittanut Hakala- » 1.9.2010 17:19

mielessä on käynyt tuo dt:n takalippa jossa on takavalo päällä. katteista en ole vielä varma mutta kiitos vinkeistä :) lisää kuvaa tulloopi kohta.
Hakala-
Pyörä:
TE 450
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
8.1.2007 15:41

ViestiKirjoittanut Hakala- » 2.9.2010 13:03

on kyllä niin naurettavaa toimintaa taas katsastusporukalta. Soittelin ennen pyörän ostoa jo että miten tehonalennus käy ja sanoivat että papereilla touhu pystytään hoitamaan ettei pyörää täydy tuoda näytille.
no menin sitten konttorille ja rouva oli ihmeissään ja sanoi että pyörä on tuotava näytille vaikka lapussa lukee päivämäärät valmistenumerot yms yms. täytyy siis värkätä kunnon vilkutkin pyörään kiinni.
Eihän tuo ole hommana juurikaan mikään mutta vituttaa tollanen että ensin sanotaan toista ja sit asia onkin toinen + _mikään ei ole ilmaista_
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 3.9.2010 0:26

Hakala- kirjoitti:Jep takavalo löytyy tuosta takalipan päästä kun tarkasti katsoo. Joo tuota kilpi hommaa täytyy miettiä, kokeilin jo takalipan "alla" suoraan asennossa eikä näyttänyt pahemmalta. Lainaten vähän.. tähän malliin: http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/59979


mikä siinä on ettei noita kilpiä voi laittaa siihen normaaliin asentoon, positiiviseen lailliseen kulmaan lipan jatkeeksi? kilpi on jokatapauksessa ruma ja silloin siitä on jopa jotain hyötyä kuralippana.