Honda CBR 600RR -04

Cino
Pyörä:
Honda CBR 600 RR
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
2.7.2010 20:24
Honda CBR 600RR -04

ViestiKirjoittanut Cino » 14.7.2010 20:02

Vihdoin tuli sitte vaihdettua isompaan ajettuani kevarilla 5 vuotta, eli eli 2004 vuosmalline tupla ärrä ois nytte, ja oonpa ajellu nytte noin 400 km ja hyvältä tuntuu, yllättävän alhaalta löytyy vääntö omasta mielestä, eikä kovin paha ajettava ees vaikka pituutta löytyy 194cm. Laitettu on nytte Yoshimura RS5 slipari ja joku omaväsätty kilpiteline, minivilkut ja kaatumatapit vanhan omistajan toimesta. Yllätävän nopeesti tottuu tehonlisäyksee kevarista ja tosi helppo ajaa vaikka suoraa 15 heposta hyppäsin ~120 heppoon. Suunitelmissa mahdollisesti uudelleenmaalaus ja korkeampi plexi, riippuu kuinka kauan 600cc tyydyttää tehojen osalta ;) onko kellään muuten kokemusta tuplakupla plexeistä tai korkeemmista ? porvoossa valikoima tosi pientä, ei oo 100 euron värtti ne mitkä mulle tarjottiin, jotai "race" plexejä eli varmaan aika samat kun toi vakio mitä oli tarjolla, erityisesti olis kiva kuulla jos jollai pitemällä ois kokemusta kyykyistä ja motarinopeuksista ns tuplakuplilla jos auttaa paljoo, nytte aika tuskaa jos ei ihan muna asennossa aja mennä 120 kmh + tuuli repii yläkropasta aika pahasti. Lisää tekstiä tulossa kunhan nyt saa vähä enemmä kilometrejä vyön alle :) ja kuviahan löytyy galleriasta pari mitä nopeesti otin likasesta pyörästä.
-_Joonas_-
Liittynyt:
3.1.2007 20:07

ViestiKirjoittanut -_Joonas_- » 14.7.2010 20:27

Siistin pärrän oot laittanut, mutta omasta mielestä ei sovi tälläseen peliin ton tyylinen kilven teline, parhaan näkönen omaan silmään olisi joku siro teline putken alle. Ja jos budjetti antaa myöden ja kiinnostusta löytyy niin usd keula parantaisi ulkonäköä kivasti. ;) Varmasti hyvä pyörä ja antoisia kilometrejä. :P
Cino
Pyörä:
Honda CBR 600 RR
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
2.7.2010 20:24

ViestiKirjoittanut Cino » 14.7.2010 21:00

Edellinen omistaja tehny kaikki muutokset, mä oon vaa ajanu, ja ite pidän tosta enemmä ;) makuasiaahan tämä buisness on, ja ei kyl USD keulaa oo tulossa, liian kallista, menee varmaa ens kesänä tai sit sen jälkeisenä todennäkösesti vaihtoo 1000 kuutioisee nii en viitti liia paljo rahaa heittää likoo viel, ei ne rahat puussa kasva ;)
Decide
Pyörä:
Paddock!
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
21.2.2008 12:36

ViestiKirjoittanut Decide » 14.7.2010 22:46

Kyllä kanssa mielestäni kilventeline ei sovi tälläiseen pyörään, jotenkin tönkkö tohon virtaviivaiseen ja muuten siistiin pakettiin. :|
http://www.moottorit.net Nelipyöräisten keskustelupaikka!
Cino
Pyörä:
Honda CBR 600 RR
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
2.7.2010 20:24

ViestiKirjoittanut Cino » 14.7.2010 23:21

mä oon näköjää yks harva niist jotka pitää siit, no kunhan mua mieltää ;) eiks se oo se tärkein ku kerran mun pärrä :) ja tuli tankilisella ajettua noin 5.4 litran kulutuksel, semiraskailla kiihdytyksillä ja motari/kaupunkiajoo aika paljo, et eipä se paljo näytä kuluttavan :)
Cino
Pyörä:
Honda CBR 600 RR
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
2.7.2010 20:24

ViestiKirjoittanut Cino » 24.7.2010 10:37

Ja nytte mopo oli huollossa ja valmiina kovaan ajoon jälleen ;)