Kawasaki z 750 -04

Zeri-
Pyörä:
-03 954 Honda, -99 600 hornet, -06 250exc KTM
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
31.1.2004 19:07
Kawasaki z 750 -04

ViestiKirjoittanut Zeri- » 25.11.2009 13:47

No kokeillaan nyt sitten itsekin pelkän lukemisen lisäks kirjotella jotain omasta pyörästäkin. Tästä lähtee:

Eli siis kyseinen laite tottelee nimeä Kawasaki 750 ja täyttää kohta kuutisen vuotta. Ensimmäinen isompi vähänkään enemmän kadulle tarkotettu pyörä 610 Husqvarnan ja 650 Husabergin jälkeen.

Tuli taloon vaihtopyöränä husabergiin lähinnä muuton yhteydessä. Vaihdoin osotteen tänne lahden toiselle puolelle ja ei oo oikein enään tilaa räpeltää niin päätin sitte että kokeillaan nyt jotahi tämmöstäki. Hyvin vähän aikasemmin kokemusta vastaavista "isommista" rivinelosista, mutta hyvin istuu meikäläiselle kyllä hanskaan tämä pyörä.

Kwaakku on siis ajettu ~30 000km, joista oman rannekrampin toimesta rullattu parisen tonnia. Liikkeessä huollossa käytetty 24tkm (?) huollossa, jossa säädetty venttiilit ja tehty joku perushuolto. Vakioon verrattuna löytyy mm. leovincen hiilikuituslipari, hiilikuituunderi, teräspunosjarruletkut, ducktail, fättis, sirommat peilit, vilkut ja kilpiteline. Näiden osien pulttaamisen seurauksena pyörä luokitellaan varmaan sitten "miedosti THYYNÄTYKX". Perää taitaa olla myös nostettu sentillä tai parilla. Ainoa muutos mitä itse olen (joutunut) tehnyt on tuo fätbaarin ja kiinnikkeiden vaihto. Kiinni oleva tanko oli joku vaaleenpunainen puuhamaakrossitanko ja jäykkyydeltään vastasi aika hyvin puutarhaletkua.

Ihan kivasti liikkuukin eteeenpäin yhtä pienemmän eturattaan ansiosta. Powercommanderia odotellessa ;) Jos jollain on kokemusta tälläsen laitoksen powercommandauksesta tai jos sattuis jopa löytymään ylimääräinen niin ihmeessä tekstiä kehiin :)

Ainoa mutka matkassa tähänmennessä on ollu yks erittäin mystinen tapahtuma. Jos joku sattuu polttelemaan just sitä käyrää piippua se viikon vanha silmänrei'itetty sanomalehti naaman edessä niin voi esittää teorioita:

Pyörä oli siis kiltisti omassa parkkiruudussaan parkkihallin alemmassa (-2) kerroksessa. Seuraavana päivänä kesken laivamatkan kaveri soittaa, että pyöräs on väärässä ruudussa. Vastasin vaan että kyllä sen ihan oikeeseen ruutuun jätin. Yhteenvetona voitanee päätellä, että jo(t)ku(t) oli välttämättä rattilukosta, 200kg painosta ja levylukosta huolimatta halunnut pyörän viereiseen ruutuun. Tästä tuloksena levyjarrulukko oli riipassut palasen etulokarista :( Saa pistää koodia tuleen jos jollain jäänyt joko vakiolokari tai joku siisti äftermarket lokkari.

Kunnon kuvia ei tällä hetkellä ole, mutta toivottavasti tulee. Epätietouttanne lievittämään pistetään vaikka tuo vanhan omistajan myyntikuva:

Kuva

Over and out! Kommenttia ja muuta paskanjauhantaa tulemaan vaan :)
jessoR1
Pyörä:
YZF-R1
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
16.9.2009 11:24

ViestiKirjoittanut jessoR1 » 25.11.2009 15:20

Komee mopo! Onks virolandias viel ajokelei?
-just ajelulta töihin tullu.
Kun on korviaan myöten kusessa, sillon on parempi pitää suu kiinni.
Zeri-
Pyörä:
-03 954 Honda, -99 600 hornet, -06 250exc KTM
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
31.1.2004 19:07
.

ViestiKirjoittanut Zeri- » 25.11.2009 17:12

Thänks! Kyllä täälä vielä komeesti ajelee, 5-8 asteen välillä ollu lämmintä. Satanu vaa perkeleesti...
Zeri-
Pyörä:
-03 954 Honda, -99 600 hornet, -06 250exc KTM
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
31.1.2004 19:07
.

ViestiKirjoittanut Zeri- » 10.12.2009 13:42

Noniin, nyt selvis tuo mystinen parkipaikkakonflikti.

Taas oli siirretty ja auto jätetty poikittain "meiän" paikalle. No varmistettiin vielä kolmannen kerran, että onhan se nyt varmasti meiän paikka. Ja eihän se ollu :D Onneks tuli varmistettua ja vedettyä se yks henkäys, pelasti todennäköisesti ryssän audin tuulilasin painonnostotangolta :D

Kohta tulee jotai pientä lisäpiktuuria kun saa nyt oikeelle paikalle pyörän ja vähän purettua ja alotettua pisteosien kiillottelua talvipäivien ratoks. Over n out
Kassude
Pyörä:
990 Super Herttua
Paikkakunta:
Helsinki rock city.
Liittynyt:
17.4.2005 17:45

ViestiKirjoittanut Kassude » 10.12.2009 14:10

Ostitko vihdistä tjsp.? Muistaisin että tätä tarjottiin mun husseenkin vaihdossa...
Kotarin vasen etupumppu myynnissä; http://www.motot.net/talli/kayttaja/23988
Zeri-
Pyörä:
-03 954 Honda, -99 600 hornet, -06 250exc KTM
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
31.1.2004 19:07
-

ViestiKirjoittanut Zeri- » 10.12.2009 21:12

Juu vihdistäpäin tää tais tulla. Moto oli omistajalla ilmeisesti hakusessa kun kawa jäi omaan talliin ja husabergi päris ilmeisesti vihtiinpäin :P
Zeri-
Pyörä:
-03 954 Honda, -99 600 hornet, -06 250exc KTM
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
31.1.2004 19:07
.

ViestiKirjoittanut Zeri- » 13.12.2009 19:21

kerrostalotuunausta havaittavissa!

tylsyyden välttämiseksi kävin repimässä pari kiillotettavaa osaa irti, kohteeksi joutui syylärin suojat.
tässäpä pari kuvaa:

puitteet:
Kuva

hinkkausta, kameran linssi pölynen:
Kuva
Kuva

että semmosta, pian lämmittelyiden jälkeen pääsee koneen poskien kimppuun :D

jos jollain muuten kokemuksia tosta air box modificationista niin ihmeessä löpinää tänne!
Anssi.
Pyörä:
VT583 café
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
19.10.2005 17:33

ViestiKirjoittanut Anssi. » 14.12.2009 16:34

Zeri- kirjoitti:Juu vihdistäpäin tää tais tulla. Moto oli omistajalla ilmeisesti hakusessa kun kawa jäi omaan talliin ja husabergi päris ilmeisesti vihtiinpäin :P

Vanha husaberisi ilmeisesti majailee nykyään meidän tallilla, kaverini omistuksessa. Oli saanut vihdin omistaja tarpeekseen ja vaihtoi Ninjaan, jota myy jälleen nettimotossa :D.
Mahtaako sinulla muuten olla mitään tietoa miksi/mistä husaberi sylkee öljyjä kauttaaltaan ympäri pyörää? Pikkuvika mikä pitäisi tässä talven aikana selvitellä...

Fiksun näköinen Kawa, onko pyörälle muita suunnitelmia kuin kiillottelua luvassa?
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
Zeri-
Pyörä:
-03 954 Honda, -99 600 hornet, -06 250exc KTM
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
31.1.2004 19:07

ViestiKirjoittanut Zeri- » 14.12.2009 19:55

Tuuningmaster kirjoitti:
Zeri- kirjoitti:Juu vihdistäpäin tää tais tulla. Moto oli omistajalla ilmeisesti hakusessa kun kawa jäi omaan talliin ja husabergi päris ilmeisesti vihtiinpäin :P

Vanha husaberisi ilmeisesti majailee nykyään meidän tallilla, kaverini omistuksessa. Oli saanut vihdin omistaja tarpeekseen ja vaihtoi Ninjaan, jota myy jälleen nettimotossa :D.
Mahtaako sinulla muuten olla mitään tietoa miksi/mistä husaberi sylkee öljyjä kauttaaltaan ympäri pyörää? Pikkuvika mikä pitäisi tässä talven aikana selvitellä...

Fiksun näköinen Kawa, onko pyörälle muita suunnitelmia kuin kiillottelua luvassa?



Veikkaan, että roiskii kannen venttiilinsäätökopista, niihin tarvii aina laittaa tiivistemassa ja öljynpintahan on husassa oikein kun se näkyy juuri ja juuri silmän alarajassa. Liikaa öljyä tai huonot tiivisteet ilman massaa -> yleensä roiskii juuri venansäätökopista.

Kawalle luvassa nytten rapid bike, ilmanottoboksin modaus ja pientä kiillottelua. Peilit saattaa vaihtua vilkullisiin.Eipä tolle oikein varmaan suurempia tehä kun opiskelut menossa, eikä oo tallia missä tehdä. Kovaa ajoa ens kesä :P

löyty siistin oloset peilit täältäpäi:

Kuva
Kuva
Zeri-
Pyörä:
-03 954 Honda, -99 600 hornet, -06 250exc KTM
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
31.1.2004 19:07
.

ViestiKirjoittanut Zeri- » 29.12.2009 11:59

Kinkut on syöty ja kohta olis rapid biken asennus edessä jos moinen nyt onnistuu tuolla tallinnan "tallissa", kokeilla täytyy ainakin :D mitään päivittämisen arvosta ei nyt kuitenkaan oo kun ei ollu tullu tilaus prätkäpajaan ennen välipäiviä ja iteltä leikattiin umpilisäke, niin ei kauheesti talliasennoissa nyt viihdy. Kyllä kai tännekin sit viimeestään ens kesän hollanninreissustaa saahaan jotai juttua jollei kawa pamaha ;P

hyvät uudetvuodet kaikille!