Yamaha FZ6-N -04

Sergey_Sarana
Pyörä:
R1
Paikkakunta:
paimio
Liittynyt:
14.4.2005 23:31

ViestiKirjoittanut Sergey_Sarana » 12.9.2009 13:18

juuso_91 kirjoitti:On muuten aivan helvetin komeita kuvia ja komee pyörä, minkäslainen kamera sulla on?


Kiitoskiitos! Canonin 40D toimii runkona ja linsseinä on ollut Canonin 70-200mm f/4l usm ja ef-s 17-85mm f/4-5.6 is usm.
Sergey_Sarana
Pyörä:
R1
Paikkakunta:
paimio
Liittynyt:
14.4.2005 23:31

ViestiKirjoittanut Sergey_Sarana » 31.12.2009 14:46

Pyörä on nyt viettänyt lämmintä tallielämää (kiitos kaverin kautta järjestyneen tallipaikan) parisen kuukautta ja ajohimot alkavat olla sen mukaiset. Muutama kuukausi vielä ja toivottavasti pääsee taas ainoan oikean moottoriajoneuvon kanssa liikennöimään. Joskus on kuskikin talliin eksynyt renkaita potkimaan ja siinä sivussa tanko sai uutta väriä; matta(massa)mustaa, mitäs muutakaan.

Kuva

Omaan silmään musta tanko istuu pyörään kuitenkin huomattavasti paremmin kuin entinen, auringonpolttama vaaleanpunainen.

Kuva

Tiedä sitten josko jotain näperrettävää pitkien talvisten viikonloppulomien ajaksi keksisi, pientä putsailua sieltä täältä nyt ainakin. Ehdotuksia/kommentteja otetaan vastaan!
turhake
Pyörä:
DRZ -07 ja pappis -82
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
31.10.2005 1:02

ViestiKirjoittanut turhake » 31.12.2009 16:32

Tanko on paljon toimivamman näköinen mustana!

Koitappa shoppailla takavalo punaiseksi, kiinnostaisi nähdä sekoaisiko se paremmin tohon perään?
Liekö vaimentimissa varaa lyhentää? näyttäisi hieman takapää keveämmältä kun eivät tulisi noin paljoa ulos.
Turhake.kuvat.fi
x-arttu-x
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
26.4.2004 20:47

ViestiKirjoittanut x-arttu-x » 1.1.2010 12:00

Tanko on tosiaan 100x hienompi nyt!
Putkia ei mun mielestä kande lyhentää, sivuprofiilista näkee, että ne jäisi lyhennettyinä perän alle piiloon ja ne muovit, jotka seurailevat putkien muotoja perässä, olisivat rumat, jos putket eivät tulisikaan niille asti.
Tein nopean photoshopin takavalosta punaisena, ei ehkä ihan huono?
Kuva
GSX-R
Sergey_Sarana
Pyörä:
R1
Paikkakunta:
paimio
Liittynyt:
14.4.2005 23:31

ViestiKirjoittanut Sergey_Sarana » 1.1.2010 16:42

Perä tosiaan tuossa fazerissa on kovin raskaan oloinen verrattuna esim. zetaan tai muihin nakuihin. Yksi osasyy varmasti on nuo äänenvaimentimet ja niiden ympärillä olevat muovit. Niihin tuskin kuitenkaan lähden kajoamaan. Mielessä on kuitenkin käynyt huggerin vaihtaminen johonkin sirompaan malliin? Joissain rykkösissä ainakin on tullut vastaan hyvin pientä huggeria ja sellaisen sovittaminen fazeriinkaan tuskin kovin vaikeaa olisi. Se voisi ainakin hieman keventää perää?

Takavalolle voisi tosiaan koittaa tehdä jotain. Pari ideaa tuossa jo tulikin, josko niistä jotain konkreettista lähiaikoina saisi kasaan. Hieman tummempi punainen saisi ehkä olla, vai? Laitetaan nyt pari kesäkuvaakin, ettei ihan torsoksi jää tämäkään posti:

Kokkilan lossin ranta syyskuussa

Kuva

Tammisaari elokuussa

Kuva
ukuli
Liittynyt:
14.1.2010 9:38
Hiilikuitutarraa

ViestiKirjoittanut ukuli » 30.1.2010 17:33

Täältä löytyy lämmöllä muotoutuvaa 3M-hiilkuitujäljitelmää.

http://www.verkkari.fi/product_details.php?p=3303
Sergey_Sarana
Pyörä:
R1
Paikkakunta:
paimio
Liittynyt:
14.4.2005 23:31

ViestiKirjoittanut Sergey_Sarana » 19.4.2010 8:23

Ennen kuin ajokausi ehti edes kunnolla aikaan, lähti pyörä pihasta viimeisen kerran. Itsekään oikein vielä ymmärrä mitä tapahtui, vaikka pyörä kuitenkin oli ollut "kaupan" jo pidemmän aikaa. Silti kuitenkin yllätti kun tosiostaja tuli paikalle ja haki omansa pois. Haikea mieli. Hyviä reissuja tuli viime kesänä tehtyä, ei ongelmia tai valittamista. Pyöränä omiin tarpeisiini miltein täydellinen.

No, onneksi maailmassa pyöriä riittää ja niistä varmasti minullekin yksi lohkeaa, kunhan se kohdalle vain osuu. Nakuihin sattuneesta syystä tykästynyt, mutta budjetin ollessa max. 6000e ja mielessä kun on ehdottomasti isompi pyörä kuin edellinen niin vaihtoehtoja ei juurikaan ole. Jonkun verran nettiä selatessa suosikeiksi ovat muodostuneet 750cc kikseri (joitakin tämän vuosituhannen malleja tarjolla alle 6000e, muotoilu kuitenkin jo aikansa elänyt?) ja sitten vanha, aikansa legenda, kaasarirykkönen. Yamahassa plussaa merkin lisäksi olisi myös ehdottoman ajaton muotoilu. Tuntuu kuin useat kymmenen vuotta uudemmat sportit olisivat vanhemman näköisiä.

Tässä on nyt hyvin aikaa miettiä tovi, mitä ensi kesältään haluaa. Eiköhän juttua (ja kuvia) tule tännekin foorumille kun uusi fillari löytää paikkansa talliin. Siihen asti, hyviä kilometrejä kaikille onnekkaille jo kevään auringosta nauttimaan päässeille motoristeille!