530 EXC '09

Spine^
Pyörä:
Työsuhde.
Paikkakunta:
Aurinkolahti
Liittynyt:
2.11.2002 0:52

ViestiKirjoittanut Spine^ » 24.3.2009 17:47

siisti peli, itse kyllä pitäisin oranssina ni tulis kurvit paremmin esille, vaqikka varmaan ihan näppärä mustanakin ;)

vakuutuksista senverran että itselle tarjottiin 07 ikäiseen 625 smc : hen 23kw papereilla turvasta 430 e vuodessa liikennevakuutus ja kasko, bonukset liikenne 55% ja kasko 70%..
A.S
Pyörä:
Varastettu ja mopo myyty 2008.
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
8.3.2008 19:16

ViestiKirjoittanut A.S » 24.3.2009 18:00

Builderi kirjoitti:Isin rahat haisee tänne asti, sulle nauretaan räkäistä naurua mototin kannulla!

Olet köyhä, kateellinen ja et oman isin suosikki skidi.. NAX NAX NAX NAX! :seko: :lol: :lol:

Mut joo on kyl näppärä peli, itsekkin harkitsin aikanaan vastaavaa käytettyä.. EXCeet on ymmärtääkseni järkevää ostaa uutenaa ja pitää sitten käytössä.. Kun ainakin vanhemmat KUULEMMA aika pommeja sitten tietyssä vaiheessa. Suurin piirtein paljon tälläin '09 maksaa? 10k€?
superhus
Pyörä:
530
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
1.3.2008 21:04

ViestiKirjoittanut superhus » 24.3.2009 18:01

Kiitos !

Mielenkiintoista, tiedä sitten itellä tuo isokasko + uusarvo vakuutus ja ties mitä ne tarjosi ja tuli otettua jotka muutamalla kympillä nostivat hintoja kyllä.
keh
superhus
Pyörä:
530
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
1.3.2008 21:04

ViestiKirjoittanut superhus » 24.3.2009 18:05

A.S kirjoitti:Suurin piirtein paljon tälläin '09 maksaa? 10k€?


Hieman alakanttiin, tosin tolla hinnalla saisi kilvettömän ja paljon hilppeitä. Tonnin kun heität niin alkaa tapahtua. Ja itse ainakin olen kisaenskoja uutena aina ostanut ja tulen ostamaan.

Tuosta pommihihityksestä voi olla taas montaa mieltä, kyllä niitä hyviäkin yksilöitä siellä seassa on. Toiset taas ei. Kyllä hyvät yksilöt löytää, kun osaa ettiä. Mutta.. :P
keh
A.S
Pyörä:
Varastettu ja mopo myyty 2008.
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
8.3.2008 19:16

ViestiKirjoittanut A.S » 24.3.2009 18:22

Juu en nyt meinanutkaan etteikö näitä saisi käytettynä hyvää. Mut pointti: Jos isi sponssaa / massii löytyy on niin miksi riskeerata, kun saa pakasta vedetyn.
superhus
Pyörä:
530
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
1.3.2008 21:04

ViestiKirjoittanut superhus » 24.3.2009 18:29

Juu, en itsekkään sitä mitenkään niin kuvitellutkaan. Tuli jotain taas selitettyä.
keh
tupsude
Pyörä:
ei oole
Paikkakunta:
hki
Liittynyt:
7.9.2005 14:20

ViestiKirjoittanut tupsude » 26.3.2009 3:06

Ei voi muuta sanoa kuin, että olen kateellinen. AIka sama loppupeleissä kuka sen pyörän maksaa, kyllä mullekkin kelpaisi tuollainen kaupasta kotipihaan tuotu kotari, mutta ei aina onnenmarjat mee tasan :) Saatanan hieno.
My gramma has this joke where she says "Knock knock"
I say "Who's there?"
she says "I can't remember" and starts to cry
superhus
Pyörä:
530
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
1.3.2008 21:04

ViestiKirjoittanut superhus » 26.3.2009 18:07

Tacken :)
keh
toni*
Pyörä:
vaihtuu melkein joka toinen kuukausi :)
Paikkakunta:
seinäjoki/ilmajoki
Liittynyt:
20.3.2007 15:52

ViestiKirjoittanut toni* » 26.3.2009 19:27

hieno pärrä!! ja aina noita kateellisia on mutta sille ei vaa voi mitää...
onko tulossa saman laanenku entinen 125 : ;) ses??
`Sampe
Pyörä:
A1 hva 125
Paikkakunta:
mynis
Liittynyt:
25.10.2005 17:25

ViestiKirjoittanut `Sampe » 26.3.2009 19:33

Kromi kehät tulos. nam :P komia pyörä muutenki.
Ja tost kateellisuudest. Kyse ei aina oo siit et olis kateellinen, vaan ihan periaatteestakin. Itekkin arvostan enemmän niitä, jotka ovat edes yrittäneet tehdä jotain työtä oman pyörän eteen, niinku ite. Mut muuten kyl mul ihan sama :D
toni*
Pyörä:
vaihtuu melkein joka toinen kuukausi :)
Paikkakunta:
seinäjoki/ilmajoki
Liittynyt:
20.3.2007 15:52

ViestiKirjoittanut toni* » 26.3.2009 20:24

ittekki oon omalla rahalla pyöräni ostanu ,mutta kyllä mulle ny ainaki ihan sama on onko issee,äitee,muoree taiko sitte vaaraa ostanu, kyllä mä mieluusti lahjoituksena pyörän ottasin ennemminkun rupeisin mitään maksamaan, mutta uskon että omalla rahalla on tämä herra kotkansa on ostanu , kyllä nyt ehkä vähä on voinut joku muu rahaa antaa ,mutta uskoisin että jokaiselle on vähän hintavampaan pyörään issee taikka joku muu ponssannu,enkä nyt tarkoita että koko rahaa mutta ainakin pienen osan
superhus
Pyörä:
530
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
1.3.2008 21:04

ViestiKirjoittanut superhus » 26.3.2009 20:39

Kiitti vaan kommenteistanne ! :)

Ei tule samanlainen kuin piikkisestä, ja mitä tuohon rahoitushommaan tulee, niin aikoinaan piikkiin tuli saatua hieman apurahaa isseeltä, mutta itse on suurinosa aina hommailtu ja niin on tämä pyöräkin :)

Lainaten, kun iskä ei edes tiennyt koko pyörästä.. "mitä helvettiä" ja löi luurin korvaan kun pyysin kyytiä hakemaan pyörää :lol:
keh
Rumilus
Pyörä:
Rieska
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
1.6.2006 12:17

ViestiKirjoittanut Rumilus » 26.3.2009 21:33

Kyllä ihmetyttää, ~10 ensimmäisessä topicissa ei ketään ole kiinnostanut, mistä rahat pyörään tullu. On tossa alapuolella parikin tätä kalliimpia vehkeitä. Ehkä se johtuu sit siitä et tää on KOTARI1!11!. Mua ei ainakaan kinnosta paskanvittujakaan kuka sen mopon on ostanu, paljon itse on raatanu sen eteen, tai edes että mistä ne rahat on tullu. Sekään ei tähän mun pieneen kupoliin mahdu, miksi joidenkin pitää täällä kuittailla siitä, että pyörä on isukin ostama. Ketä se muka kiinnostaa, voi pitää sen mun puolesta omana tietonaan. Oli pakko avautua thxmo

Mut makee kanpe :nörtti:
Ei värillä väliä, kunhan se on musta.
superhus
Pyörä:
530
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
1.3.2008 21:04

ViestiKirjoittanut superhus » 26.3.2009 22:13

Asiatekstiä, ei voi muuta sanoa.
keh
||tinba
Pyörä:
PC31
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
27.3.2008 23:29

ViestiKirjoittanut ||tinba » 26.3.2009 22:18

Rumilus kirjoitti:Kyllä ihmetyttää, ~10 ensimmäisessä topicissa ei ketään ole kiinnostanut, mistä rahat pyörään tullu. On tossa alapuolella parikin tätä kalliimpia vehkeitä. Ehkä se johtuu sit siitä et tää on KOTARI1!11!. Mua ei ainakaan kinnosta paskanvittujakaan kuka sen mopon on ostanu, paljon itse on raatanu sen eteen, tai edes että mistä ne rahat on tullu. Sekään ei tähän mun pieneen kupoliin mahdu, miksi joidenkin pitää täällä kuittailla siitä, että pyörä on isukin ostama. Ketä se muka kiinnostaa, voi pitää sen mun puolesta omana tietonaan. Oli pakko avautua thxmo

Mut makee kanpe :nörtti:

Se "kiinnostus" tulee luultavasti seuraavasta lausahduksesta "Kyseinen pärrä tuli hankittua piikkisen seuraajaksi", koska hirveän monella 17-19v nuorella (mitä superhus luultavasti on?) ei ole rahaa sijoittaa sitä päälle 10k euroa moottoripyörään, itselläni ei ainakaan olisi.

Anyway pyörä on hieno ja mulle ei ole mitään väliä kuka sen on maksanut.. ;)