Zeta 750 -04

laatite
Pyörä:
kilonen k5
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut laatite » 22.9.2008 12:06

vai mitä meinaat vingunnalla?

Käy kuuntelemassa ääninäyte tuolta youtuubista :D linkki on allekirjoituksessa. Siinä kuuluu sellainen ujellus ihan tyhjäkäynnillä ja se äänentaso nousee kun kierroksetkin nousee.
SB2
Pyörä:
KTM Super Duke R -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
28.1.2006 0:09

ViestiKirjoittanut SB2 » 22.9.2008 14:15

Eiks hävittäjissä oo samallainen ääni? 8o Taitaa toi kulkee :D
Winegum
Pyörä:
Suzuki GSX-R 1000 K2
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
9.8.2005 8:44

ViestiKirjoittanut Winegum » 22.9.2008 15:09

Juu, turbiinin laakerihan siellä vinkuu :D
laatite
Pyörä:
kilonen k5
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut laatite » 22.9.2008 15:39

No näin olen päätellyt :lol: se on pakko olla jokin tehosta johtuva seikka :P
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 23.9.2008 11:30

milläs tapaa zetan saa 25kw papereihin? onko perus kaasukahva rajotus vai jotain muutakin? katellu avk.lta tälläsiä aika edullisesti, kannataiskohan moinen? sais pienellä siistimisellä ihan kelpo pyörän..
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 24.9.2008 7:30

JGGA kirjoitti:milläs tapaa zetan saa 25kw papereihin? onko perus kaasukahva rajotus vai jotain muutakin? katellu avk.lta tälläsiä aika edullisesti, kannataiskohan moinen? sais pienellä siistimisellä ihan kelpo pyörän..


Kaasukahvakuria myyvät sumekolta tähän.. ja kyllä se varmaan avk:lta kannattaa, jos runko vaan on suora!
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
laatite
Pyörä:
kilonen k5
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut laatite » 24.9.2008 9:06

Minäpä en tiedä mitään kuristuksista kun en niitä aio hankkia :D
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 24.9.2008 17:23

DriveFast kirjoitti:
JGGA kirjoitti:milläs tapaa zetan saa 25kw papereihin? onko perus kaasukahva rajotus vai jotain muutakin? katellu avk.lta tälläsiä aika edullisesti, kannataiskohan moinen? sais pienellä siistimisellä ihan kelpo pyörän..


Kaasukahvakuria myyvät sumekolta tähän.. ja kyllä se varmaan avk:lta kannattaa, jos runko vaan on suora!


Jees, haittaako rungossa mahdollisesti olevat lommot? ainakin rungon mittauksessa pitänee käyttää mutta tuoko muuta haittaa kun ulkonäköön? ja vielä jos jollain paljastaa ajokokemuksia zetasta, plussat ja miinukset? Kiitos! :)
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 25.9.2008 6:58

JGGA kirjoitti:
DriveFast kirjoitti:Kaasukahvakuria myyvät sumekolta tähän.. ja kyllä se varmaan avk:lta kannattaa, jos runko vaan on suora!


Jees, haittaako rungossa mahdollisesti olevat lommot? ainakin rungon mittauksessa pitänee käyttää mutta tuoko muuta haittaa kun ulkonäköön? ja vielä jos jollain paljastaa ajokokemuksia zetasta, plussat ja miinukset? Kiitos! :)


Riippuu aikast paljon klommojen koosta/paikasta.. Ei ne koskaan hyviä ole..

ja Zeta.. Helvetin mukava ajaa mutkateillä.. Alusta toimii norminopeuksissa hienosti, mutta radalla etupää ei enää pysy mukana.. (Tulin 160km/h-> 50km/h jarrutukseet etupumput pohjassa ja perse hienoisesti ylhäällä :D..) Nakuzetalla nuo motarinopeudet varmaan ovat vähän ärsyttäviä, ko tuo tuulisuoja on mitä on, itsellä ei S-mallissa ole mtn ongelmia tuossakaan nopeudessa. Semmonen 170cm pitkä neiti pystyy istumaan takana hienosti, kakspäällä istuttaessa takajousen huomaa helposti liian löysäksi ja tulee vähän "jenkkifiilis" ajaessa.. On kokeiltu erikokoisia kuljetettavia ja kaikissa takajousen huomaa olevan jo "liiankin" löysä..
Moottori on ihan kohtalainen, lisää tehoahan tässä jo itse kaipaan, mutta luonteeltaan toi moottori on hemmetin mukava.. Itsellä oli nyt tosiaan PCIII asennettuna ja tuo teki esim 6trpm kohdilla olevalle pikku tehokuopalle merkittävän parannuksen. Jos taas rataesimerkki otetaan, ni alastaron pääsuoralla saatiin vedettyä n. 200km/h ennenko tartti ruveta jarruttamaan.. Takarenkaasta loppui helpolla pito kantatessa ja kaasua avaessa..
Voin muuten sanoa, että kauniinpaa ääntä en ole vielä kuullut, ko tossa omassa zetassa moottorijarrulla 9000-kierroksella.. Kaasu pois ja kääntö mutkaan, vääntää pikkasen kaasua, että bensaa menee koneeseen ja suurin osa karkaa suoraan putkeen, aijjjai sitä soittoa ja pauketta <3
Tuona samana kertana joku harjoittelemassa ollut rr-kuski tuli minulle (kilvellisten pyörien ajovuoron ollessa ohi) sanomaa, että "toi pyörä tuntuu pitävän siitä ko sitä vähän rääkätään" :D Näinhän se on ;)
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
SMR
Liittynyt:
1.11.2003 10:54

ViestiKirjoittanut SMR » 25.9.2008 11:29

Rungon lommoja ei yleensä saa oikoa. Joten siitä pelistä menee todennäköisesti runko vaihtoon.
laatite
Pyörä:
kilonen k5
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut laatite » 26.9.2008 10:31

Kerpele kun meinaa potuttaa. Tässä on ollut monta päivää loistavia ajokelejä ja meikäläinen on joutunu istumaan sisällä keuhkokuumeessa! :x Sain sentään sen eturattaan vaihdettua viime viikolla ja kävin testaamassakin, tämä tosin tapahtui ennen kun tiesin potevani keuhkokuumetta :lol: mutta kyllä se oli perkeleen mukavaa ajella viikon tauon jälkeen.
Pitäisi vaan ketjuja kiristää vähän, jäivät liian löysälle.
laatite
Pyörä:
kilonen k5
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut laatite » 28.9.2008 13:19

Tänään tuli uskallettua tien päälle taas, kun tuo keuhkokuume on jo lähes nujerrettu.
Ihan mukavasti se piikkiä pienempi ratas piristää, mutta ei nyt kuitenkaan aivan mielettömästi.
Sopivasti jos meinaa vielä ajella matkaakin.
Helvetin liukasta ainakin oli tai sitten on niin paljon tehoa :lol: Oikeastaan se on hauskaa kun perä tulee siihen kyljelle moikkaamaan :seko: Ei voi kyllä sanoa että olis käsi tullut kipeäksi moikkaillessa. Kolme prätkää tuli kaikkiaan vastaan vaikka kävin ihan kaivarissa asti :D ja mikä oudointa, ei ketään mutterilla?!?
Onkos ihmiset jo lopettaneet ajokauden? :s
Poko
Pyörä:
Gixxeri 750 K6
Liittynyt:
2.6.2007 2:49

ViestiKirjoittanut Poko » 28.9.2008 15:19

No eiköhän se oo jo aika lopettaa ajokausi. Ite kyl päristelin tänää mut alkaa olee jo aika viilee. Nyt se taas alkaa, raastava kevään odotus... :s
[Gixxer RacinG]
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 29.9.2008 6:59

laatite kirjoitti:Helvetin liukasta ainakin oli tai sitten on niin paljon tehoa :lol: Oikeastaan se on hauskaa kun perä tulee siihen kyljelle moikkaamaan :seko:


Siellä oli liukasta vaan..Märällä asfaltilla toi saattaa sutia, mut ei kuivalla.. Näitä sun juttuja ko lukee, ni pakko sanoa, et kannattais ny vähän rajoittaa tota ajamista.. Tota menoa voi olla seuraava kuolinilmoitus lehdessä ensvuonna... :|
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
laatite
Pyörä:
kilonen k5
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut laatite » 29.9.2008 16:08

Ehkä viesteistäni saa sellaisen käsityksen että olen ihan hullu,mutta oikeasti en ole. Luultavasti yksi arkajalkaisimmista motoristeista täällä :) Varmaan tulee liioteltua kaikkea. Enkä tosiaan aikonut kuolla vielä vähään aikaa :nolo: