Ensi pyöräni Kawasaki ZXR 400

JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 19.3.2008 19:40

laatite kirjoitti:
o miun kevyempi, tehokkaampi, ja uudempi mopo kustantaa osakaskolla alle 400e/ vuosi pohjolassa ....


Voi olla että johtuu bonuksista? :) mulla kun ei vakuutusta ole ennestään ollut missään laitteessa niin bonuksia on vain 20. Tai sitten on pohojan tätit minua pissanut linssiin :D



20 on miullakin bonukset (ihme kyllä, kohta kaksi kesää odotellut korotusta!)
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
laatite
Pyörä:
kilonen k5
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut laatite » 19.3.2008 19:50

Juha S kirjoitti:
laatite kirjoitti:
o miun kevyempi, tehokkaampi, ja uudempi mopo kustantaa osakaskolla alle 400e/ vuosi pohjolassa ....


Voi olla että johtuu bonuksista? :) mulla kun ei vakuutusta ole ennestään ollut missään laitteessa niin bonuksia on vain 20. Tai sitten on pohojan tätit minua pissanut linssiin :D



20 on miullakin bonukset (ihme kyllä, kohta kaksi kesää odotellut korotusta!)


No sitten tulee mieleen ikä :D tai asuinpaikka. Jos mä kuulun riskiryhmään kun olen vasta 18-vuotias rämäpää, joka ajaa kolarin kuitenkin :D tai sitten todellakin maksan jotain lisämaksuja :D (viime viikolla tuli pohjolasta kirje, jossa luki että tarvitsemme tilinumerosi jotta voimme palauttaa vakuutusmaksuja :D Lisää näitä!) valitettavasti kyseessä on vaan 11,16 euroa.
Micce
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.4.2005 19:32

ViestiKirjoittanut Micce » 19.3.2008 19:51

laatite kirjoitti:Joo uskoisin että vakuutukset on pienemmät 400 kawassa kuin cebarissa :)itselläni on pohjolassa ja vuoden maksut on 540 euroa osakaskolla. Tosin hinta nousee noin satasen kun pyörä on täystuhonen :D
No tota saahan sitä uskoa, mutta oma osakasko on 443¤, 20% bonuksilla :D
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 19.3.2008 19:55

laatite kirjoitti:
Juha S kirjoitti:
laatite kirjoitti:
o miun kevyempi, tehokkaampi, ja uudempi mopo kustantaa osakaskolla alle 400e/ vuosi pohjolassa ....


Voi olla että johtuu bonuksista? :) mulla kun ei vakuutusta ole ennestään ollut missään laitteessa niin bonuksia on vain 20. Tai sitten on pohojan tätit minua pissanut linssiin :D



20 on miullakin bonukset (ihme kyllä, kohta kaksi kesää odotellut korotusta!)


No sitten tulee mieleen ikä :D tai asuinpaikka. Jos mä kuulun riskiryhmään kun olen vasta 18-vuotias rämäpää, joka ajaa kolarin kuitenkin :D



no en miekää oo ihan viel ees kahtakymmentä. kalliit on vakuutukset :)
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
laatite
Pyörä:
kilonen k5
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut laatite » 19.3.2008 19:56

Micce kirjoitti:
laatite kirjoitti:Joo uskoisin että vakuutukset on pienemmät 400 kawassa kuin cebarissa :)itselläni on pohjolassa ja vuoden maksut on 540 euroa osakaskolla. Tosin hinta nousee noin satasen kun pyörä on täystuhonen :D
No tota saahan sitä uskoa, mutta oma osakasko on 443¤, 20% bonuksilla :D


On tää muuten helvetin outoa :D katsoin juuri niin maksut mulla on 521 euroa, käsittämätöntä. Varmaan pitää soittaa ja vähän kysellä mikä on homman nimi.
laatite
Pyörä:
kilonen k5
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut laatite » 19.3.2008 20:00

Juha S kirjoitti:
laatite kirjoitti:
Juha S kirjoitti:
laatite kirjoitti:
o miun kevyempi, tehokkaampi, ja uudempi mopo kustantaa osakaskolla alle 400e/ vuosi pohjolassa ....


Voi olla että johtuu bonuksista? :) mulla kun ei vakuutusta ole ennestään ollut missään laitteessa niin bonuksia on vain 20. Tai sitten on pohojan tätit minua pissanut linssiin :D



20 on miullakin bonukset (ihme kyllä, kohta kaksi kesää odotellut korotusta!)


No sitten tulee mieleen ikä :D tai asuinpaikka. Jos mä kuulun riskiryhmään kun olen vasta 18-vuotias rämäpää, joka ajaa kolarin kuitenkin :D



no en miekää oo ihan viel ees kahtakymmentä. kalliit on vakuutukset :)


Pitää ilmeisesti hankkia sitten isompi ja vielä vaarallisempi pyörä että maksut pienenee :D koska muuten en nää tässä mitään logiikkaa. Toisaalta ei vakuutusyhtiöltä voi odottaa mitään loogista. Kyllä sille rahalle olis muutakin käyttöä. Tuli muuten mieleen että kun maksu määräytyy teho/painon perusteella niin mitä olet ilmoittanut yhtiölle? Mulla 25kw/170kg
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 19.3.2008 20:01

laatite kirjoitti:Pitää ilmeisesti hankkia sitten isompi ja vielä vaarallisempi pyörä että maksut pienenee :D koska muuten en nää tässä mitään logiikkaa. Toisaalta ei vakuutusyhtiöltä voi odottaa mitään loogista. Kyllä sille rahalle olis muutakin käyttöä. Tuli muuten mieleen että kun maksu määräytyy teho/painon perusteella niin mitä olet ilmoittanut yhtiölle? Mulla 25kw/170kg


joo, miulla on 52kw/ 16X kiloa. vähemmän vielä painoakin ;)
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
laatite
Pyörä:
kilonen k5
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut laatite » 19.3.2008 20:05

joo, miulla on 52kw/ 16X kiloa. vähemmän vielä painoakin


No tämäpä erittäin mielenkiintoista :D lueskelin sopimuksia niin jossain kohdassa mainitaan että hintaan vaikuttaa myös asuinpaikka. Asiahan ei tietysti minulle kuulu mutta voiko tosiaan sillä olla satasen ero että asuu täällä niin ihanassa talvettomassa pääkaupungissa? minä vaan kysyn? :)
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 19.3.2008 20:08

laatite kirjoitti:
joo, miulla on 52kw/ 16X kiloa. vähemmän vielä painoakin


No tämäpä erittäin mielenkiintoista :D lueskelin sopimuksia niin jossain kohdassa mainitaan että hintaan vaikuttaa myös asuinpaikka. Asiahan ei tietysti minulle kuulu mutta voiko tosiaan sillä olla satasen ero että asuu täällä niin ihanassa talvettomassa pääkaupungissa? minä vaan kysyn? :)


en usko että se ero noin suuri ois. ja muutenkin, vaikka asuisit täällä, niin siu vakuutusten pitäis olla paljon halvemmat ku miun.
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Micce
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.4.2005 19:32

ViestiKirjoittanut Micce » 19.3.2008 20:09

laatite kirjoitti:
joo, miulla on 52kw/ 16X kiloa. vähemmän vielä painoakin


No tämäpä erittäin mielenkiintoista :D lueskelin sopimuksia niin jossain kohdassa mainitaan että hintaan vaikuttaa myös asuinpaikka. Asiahan ei tietysti minulle kuulu mutta voiko tosiaan sillä olla satasen ero että asuu täällä niin ihanassa talvettomassa pääkaupungissa? minä vaan kysyn? :)
En oikeen usko noin suurta eroa, mutta jotain voi olla tietysti.

Mulla 76kw/18xkg..

Kannattaa todellakin soittaa sinne ja kysyä mikä on homman nimi kun noin korkeaa hintaa pitävät :D ihmettelen tosiaankin
laatite
Pyörä:
kilonen k5
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut laatite » 19.3.2008 20:14

Joo täytyypä tosiaan soitella huomenissa :D sit jos eivät suostu alentamaan niin sanon että antaa rahaa uuteen pyörään että saan pienemmät vakuutukset :D
laatite
Pyörä:
kilonen k5
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut laatite » 19.3.2008 20:26

Kyllä se muuten hitto vieköön vaikuttaa se ausuin paikka melkoisesti! Kävin pohjolan sivuilla ja laitoin samat ehdot muuten paitsi että kaupunkia vaihdoin. Helsingissä vakuutukset 585 euroa ja imatralla 453! On se kyllä helvetin kummallista, mutta kai se on pakko uskoa. Pitäisi varmaan muuttaa :D
kuutio
Pyörä:
Honda CB 600 F Hornet
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
16.6.2005 19:14

ViestiKirjoittanut kuutio » 20.3.2008 12:29

HAHA :D en olis kyllä uskonu noin suurta eroo, odotin jotain max 50e. No helsingissä on enemmän liikkuvia objekteja mihin törmätä :D !
laatite
Pyörä:
kilonen k5
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2006 16:04

ViestiKirjoittanut laatite » 20.3.2008 18:03

Aivan, onhan täällä määrällisesti enemmän liikennettä :D kyllä on tänään ollut taas hieno päivä. Enkä päässyt ajamaan :( onko ihmiset täällä jo aloitellut kautta? Kyllä se on vaan ihana ääni kun joku porhaltaa prätkällä ohi. Äskenkin ruuhkassa seisoskellessa, joku möristeli ohi uudella kikserillä, ai että teki oikein pahaa kun itse istuin kotteron sisällä.
Teki samantien mieli lähteä talille ja ajaamaan :D
Pego
Pyörä:
Kawasaki Zr-7
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.8.2006 20:42

ViestiKirjoittanut Pego » 21.3.2008 21:33

Oon 189cm pitkä eikä oo lähistöllä myynnissä tämmöstä että olis voinu kokeilla mut mahtuisinkohan istumaan sen verran mukavasti että matkaa pystyy ajaa ilman 100 km välisiä pysähyksiä? Entä onko paino kovinkin paljon ranteilla koska muutamaa kyykkyä oon koittanu ja tuntu 5 min päästä jo siltä ettei kyllä kovin kauaa kestä niin pitää käsiä lepuuttaa.