Kawa Z750 -07

Snage
Pyörä:
450cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
7.5.2006 22:34

ViestiKirjoittanut Snage » 6.9.2007 15:24

Onnistuuhan tuo, ja kyllä se lambda sen verran huolehtii ettei vaarallisen laihalle mennä. Tietty mikäli kaikki tehot ja vääntökäyrät haluaa kuntoon niin se täytyy PCllä säätää. Toimii toki muutenkin, ilman täyttä hyötyä vain.
lehmäx
Depa
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
9.4.2005 19:48

ViestiKirjoittanut Depa » 6.9.2007 15:32

Ok kiitoksia :)

Olen kahden sliparin vailla, joko Laser hotcam tai sitten mivv gp-style. Laser on kalliimpi mutta itse pidän sen muodosta enemmän kuin perus pyöreästä. Sen näkee sitten miten rahatilanne antaa myöten.

Aloitan tässä piakkoin vanteiden kiilloituksen\maalauksen mutta siitä sitten lisää myöhemmin.
Snage
Pyörä:
450cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
7.5.2006 22:34

ViestiKirjoittanut Snage » 6.9.2007 15:37

mivv tietääkseni pitää kuuleman mukaan aivan helvetillisen kovaa ääntä. Omaa micronini pitää joskus jopa häiritsevän kovaa ääntä, ja mivv on tietääkseni vielä inasen verran kovaäänisempi. Sen putken kanssa täytyy vaan ajella kiltisti, koska se todellakin kääntää päitä :D
lehmäx
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 6.9.2007 16:02

Spine^ kirjoitti:samaa on sanottu mm hyosung cometin keulasta, kuin sv : stä.


siis mitä? et hyasintin usd keula on paskempi kuin sv:n?
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Miikkis_
Liittynyt:
17.9.2005 11:12

ViestiKirjoittanut Miikkis_ » 6.9.2007 18:08

Kyllä.
#kalajoki_miitti @ Qnet
#kymenlaaksonpiikit @ Qnet
#piikit @ Qnet
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 6.9.2007 20:02

Miikkis_ kirjoitti:Kyllä.


tjuu, verrattiin varmasti uudempaan vessaa, vanhan keula on ihan kökkö. mutta ei tästä tän enempää tässä topikissa :).
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Toms's
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
18.9.2005 20:06

ViestiKirjoittanut Toms's » 6.9.2007 21:48

Depa kirjoitti:Pohdin tässä, että onnistuuko pelkän sliparin vaihto ilman, että asentaa komentajaa tai koskee ruiskuun?
Putkistosta löytyy lambda-anturi joten tämän pitäisi kaiken järjen mukaan säätää pyörän seokset tiettyyn pisteeseen asti.
Jos joku vielä pystyisi varmistamaan asian niin olisi hyvä.


Tuolla .ORG:n puolella on pojat puhunu ettei tartte PC:tä jos pelkän sliparin vaihtaa. Vähäsen enemmän paukkuu moottorijarrussa kuulemma mutta muuten toimii hyvin.
Depa
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
9.4.2005 19:48

ViestiKirjoittanut Depa » 8.10.2007 22:04

Tässä alkaa pyöriä jo ajatus pyörän talviteloille laittamisesta ja rakentelun aloittamisesta.
Joten mieleen juolahti ajatus, perän korottamisesta, siis jyrkempään kulmaan koko takahäkkiä.
Muistaakseni erään Suomalaisen kaverin Turbotetussa Z1000 vakio perän kulmaa oli parannettu ihan korottamalla koko takahäkkiä.
Itse rungon muokkausta en pidä ongelmana mutta penkin ja muovikatteiden sun muiden sovitusta pidän hankalana. Jos jollain on kokemusta kyseisestä hommasta kokemusta niin voisi jakaa tietonsa tänne.
Viimeksi muokannut Depa päivämäärä 27.11.2007 16:39, muokattu yhteensä 1 kerran
Spine^
Pyörä:
Työsuhde.
Paikkakunta:
Aurinkolahti
Liittynyt:
2.11.2002 0:52

ViestiKirjoittanut Spine^ » 8.10.2007 22:37

miks sää perää korotat, eikös toi aikas korkee oo jo muutenki? :)
Depa
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
9.4.2005 19:48

ViestiKirjoittanut Depa » 9.10.2007 12:20

No eikös se ole olennainen osa tappelijan ulkonäköä, kun tässä projektissa juuri sitä ollaan hakemassa :D
Saa nyt nähdä mitä tuostakin tulee. Tarkoitus olisi purkaa koko perä ja katsoa onnistuuko koko homma ollenkaan. Jos menee liian vaikeaksi, taikka en jaksa ryhtyä koko hommaan, niin perä pysyy tuollaisena kuin se nyt on.
Depa
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
9.4.2005 19:48

ViestiKirjoittanut Depa » 27.11.2007 16:59

Pientä edistymistä havaittavissa. Irrotin koko käyrästön, pesin sen ja hinkkasin sitä kivan aikaa.
Kuva
Tästä näkee mistä lähdettiin
Kuva
Ja tässä lopputulos mihin olen tyytyväinen.

Seuraavaksi pitäis jatkaa swingin kiillottelulla ja maalaushommilla.
HazzarD
Paikkakunta:
Pieksämäki
Liittynyt:
25.10.2006 19:08

ViestiKirjoittanut HazzarD » 8.1.2008 21:29

Onkos tälle tapahtunu mitään edistystä?
http://www.motot.net/galleria/49421
http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=67158 <3
Depa
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
9.4.2005 19:48

ViestiKirjoittanut Depa » 9.1.2008 18:23

Kyllä kyllä, edistystä tapahtuu koko ajan. Kuvia en vain ole kerennyt ottamaan.
Fatbarin sain kiinniteltyä tossa vähän aikaa sitten ja samalla myös uudet takavilkut ja etulokarin. Vanteet ja pari muuta osaa lähtee pulverimaalaukseen piakkoin. Eli hyvällä vauhdilla valmistuu kevääksi ;)
Jaakko-
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
10.7.2002 4:18

ViestiKirjoittanut Jaakko- » 16.1.2008 1:09

Täälä löytyy kans samallainen pyörä.
Kiillotin itekki tuon pakosarjan kesällä, mutta se tummuu melko nopiaa ajossa.
Kuva ennen/jälkee http://www.jaakkog.1g.fi/kuvat/Z750/pakosarja.JPG/full
hienoha se on jos vaan kiilto pysyy http://www.jaakkog.1g.fi/kuvat/Z750/IMG_1065.jpg
-Makke-
Pyörä:
SpeedTriple & Crossipyörä vammaisille (Crossimönkkäri)
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
13.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut -Makke- » 16.1.2008 21:50

Tuo "tummuminen" on lämpövärjäymää ja sitähän ei voi estää jos pyörällä aikoo ajaakkin.

Ei muuta ku tuppi nurin ja käyrät siniseks, kiillotetaan sit ku hapettuu/paska palaa kiinni.
Teen pieniä/keskisuuria sorvaustöitä, YV:llä yhteyttä jos tarvetta osille.

"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe