Kawasaki ZX-6R '03

-Makke-
Pyörä:
SpeedTriple & Crossipyörä vammaisille (Crossimönkkäri)
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
13.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut -Makke- » 28.5.2008 22:50

markketo kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta jos noin naurettavan miehen ottaisin tosissani, ilmoittautuisin ensi töikseni lataamoon. Mun mielestäni sun kirjoitteluja on hauska lukea. :)


Sama täällä, tykkään kinastella sun kanssa. Naurettavasta en nyt tiedä, mut mun pyörän mahdollisen voiman tai sen puutteen todistan kadulla, en netissä.

Mitä henkilökohtaista olen ottanut esiin? Sen, että sun pyörässä on ruma maski ja sen, ettet oikein ymmärrä kirjoitettua Suomen kieltä. Aion ihan tehdä sulle kuvan, jossa perustelen sen sun epäilemän lausahduksen ja ehkä se vihdoin uppoaa. Väritoivomuksia? Ajattelin käyttää kirkkaita, tehoavat parhaiten.
Pyöräily on mulle yksi kolmesta harrastuksesta, joten se siitä. Kahta en nyt laskenut mukaan, koska aikaa ja rahaa ei riitä kaikkeen.


Tiedän että maski on ruma, näin sen eteen paljon vaivaa mut Fakta on että se ei vaan sovi pyörään. Jos ajoon tulee tauko tai viimeistään talvella asiaan tulee muutos+mittaristo vaihtuu. Tätä mieltä oon ollu jo kauan, käy lukemassa vaik tuolta mun pyörän topikista. Laita se kuva sit jo sauraavaan viestiisi.

Viba: sulla on tuossa kieltämättä aika paljon pointtia. ;) Minkäs mä tosin sille mahdan, että multa kysytään, mä vastaan ja sen jälkeen vessamies tulee levittämään totuuden sanaa.


Vessamies? Mä tykkäsin rakkaasta. :/ Älä ole noin kylmä...

PS. Xenonit ovat pyörässä siksi, että niillä näkee paremmin. Tulee ajettua paljon syksyisin, keväisin ja öisin. Etulamput auttavat asiaa kummasti, ja siksi ne on kai pyörään laitettu? Vastaa sinä Makke viisaampana. Kehityskaari noissa kulkee suurinpiirtein seuraavasti: soihtu - lyhty - hehkulamppu - jalokaasu - kaasupurkaus, mikäli tuo valintani vielä aiheuttaa jonkin sortin epäselvyyksiä.


Päijänteen ympäriajosta tuttu kypärävalo olisi asiallinen myös? Valaisisi juuri sinne minne valoa tarvitsee. Tykkään myös sinisistä mittarinvaloistasi. Mutta missä on strobot ja neonit?

Ps. Jos luulet että kirjoitan tosissani enemmän kuin 25% niin ironia ei välity.
Teen pieniä/keskisuuria sorvaustöitä, YV:llä yhteyttä jos tarvetta osille.

"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 28.5.2008 23:20

-Makke- kirjoitti:Sama täällä, tykkään kinastella sun kanssa. Naurettavasta en nyt tiedä, mut mun pyörän mahdollisen voiman tai sen puutteen todistan kadulla, en netissä.

...ja kumpi meistä onkaan laittanut penkkipaperit nettiin näytille...? :D

Tiedän että maski on ruma, näin sen eteen paljon vaivaa mut Fakta on että se ei vaan sovi pyörään. Jos ajoon tulee tauko tai viimeistään talvella asiaan tulee muutos+mittaristo vaihtuu. Tätä mieltä oon ollu jo kauan, käy lukemassa vaik tuolta mun pyörän topikista. Laita se kuva sit jo sauraavaan viestiisi.

Onhan tuo tullut sieltä jo luettua, mutta onhan se kiva jaaritella täällä Ninja-topikissa yhtä turhanpäiväisiä juttuja takaisinpäin.

Vessamies? Mä tykkäsin rakkaasta. :/ Älä ole noin kylmä...

Hei, älä mua syytä, Suzuki sen nimesi en minä. ;)

Päijänteen ympäriajosta tuttu kypärävalo olisi asiallinen myös? Valaisisi juuri sinne minne valoa tarvitsee. Tykkään myös sinisistä mittarinvaloistasi. Mutta missä on strobot ja neonit?

Tuossa on vähän heikko valoteho, ja onko sielläpäin useinkin tapana liikkua sivuttain tai takaperin moottoripyörällä? Eteenpäinhän nuo etuvalot yleensä tapaavat näyttää.

Kiva tietää että tykkäät taustavaloista, nuokin tosin vaihtuivat muusta kuin ulkonäkösyystä.
Strobot kuuluu yökerhoihin ja neonit katumainoksiin. Kylmäkatodeja voisi sentään käyttää auton takakontissa.

Ps. Jos luulet että kirjoitan tosissani enemmän kuin 25% niin ironia ei välity.

Ei tullut mieleenkään ottaa yli 2,5%:a kirjoituksistas tosissaan.
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 28.5.2008 23:23

KuvaKuva
Kuva
Klikkaathan toki kuvat suuremmaksi!

Ensimmäinen kuva on ihan antamassa suuntaa, missä kohdin keskustelua ollaan menossa. Seuraavaan kuvaan on merkitty sinisellä, missä kohtaa minulle esitetään kysymys. En siis aloittanut keskustelua asiasta. Alimmassa kuvassa on merkitty vaaleanpunaisella internetissä hyvin yleinen hymiö, jolla yleisesti viitataan ironiaan, sarkasmiin ja/tai siihen, ettei tekstiä ole syytä ottaa kirjaimellisesti. Vihreällä on merkitty tekstinkohta, johon yllä mainittu intuitiivisesti osuu - tarkemmin vielä keskimmäiseen sanaan.

Suomennettuna: Kyseisen topikin otsikkonakin oleva pyörä nostaa etupyörän ilmaan 1. vaihteella kierrosten ollessa keskialueen (6000-9000rpm) yläpäässä, 2. vaihteella yläkierroksilla, lähellä tehoaluetta (11000-13000rpm) ja 3. vaihteella voimakkaasti tempaisten (pompauttaminen voisi olla hyvä termi?) mprpm:ssa (~13000rpm). Se ei ole kaunista, eikä se ole kivaa. Hädin tuskin sitä voi kutsua keulimiseksi - itse en ainakaan kutsuisi - mutta se kuitenkin tapahtuu.
1. ja 2. vaihteella vaaditaan täyskaasu, 3. vaihteella myöskin ranneliike.

Jos vielä jää jotain epäselvää niin hei, kysy vaan ihmeessä! :D
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
-Makke-
Pyörä:
SpeedTriple & Crossipyörä vammaisille (Crossimönkkäri)
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
13.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut -Makke- » 29.5.2008 13:18

markketo kirjoitti:...ja kumpi meistä onkaan laittanut penkkipaperit nettiin näytille...? :D


Ihan projektin takia, jos jotakuta vaikka kiinnostaa paljonko pyörä tuottaa vakiona ja sit parin päivän sisään tulee mitä tuottaa laitettuna (putket, BMC ja PC3) et kuinka paljon teho nousee/tippuu. JOS jotakuta kiinnostaa, sikäli.

Ei tullut mieleenkään ottaa yli 2,5%:a kirjoituksistas tosissaan.


Mut niistä 2,5% otatkin sitten Kunnolla tosissas.. huh huh...

Ihan kivat noi topikin kuvat ja kivat värit myös, mut mielummin olisin nähny vaik videopätkän kypäräkamerasta jossa osoitat notkeutesi kolmosella keulimisen suhteen?
Teen pieniä/keskisuuria sorvaustöitä, YV:llä yhteyttä jos tarvetta osille.

"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe
Pommi-
Pyörä:
998
Liittynyt:
17.1.2007 0:04

ViestiKirjoittanut Pommi- » 29.5.2008 16:46

-Makke- kirjoitti:Ihan kivat noi topikin kuvat ja kivat värit myös, mut mielummin olisin nähny vaik videopätkän kypäräkamerasta jossa osoitat notkeutesi kolmosella keulimisen suhteen?


Eipä tuo mikään amerikan temppu ole. Pikkuviritetty 6RR tykkää sitä nostaa kun rykii tangosta. Välit kun laittaa vielä tiheämmäksi niin tulee viel hauskempaa.
Raptor 660R
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 29.5.2008 19:06

No meillähän osuu kivasti yhteen, mä otan 2,5% sun kirjoituksista tosissaan ja sä ymmärrät 2,5% mun teksteistä tosissaan. ;) Wohoo, samixii!

Poika alkaa nyt puhumaan itseään pussiin. Yleensä tossa vaiheessa kannattaa lopettaa. :)
En tiedä mitä tuolla notkeudella nyt tarkoitetaan, mutta eihän keuliessa tarvitse spagaattia tehdä? :???:
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
-Makke-
Pyörä:
SpeedTriple & Crossipyörä vammaisille (Crossimönkkäri)
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
13.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut -Makke- » 29.5.2008 20:55

markketo kirjoitti:No meillähän osuu kivasti yhteen, mä otan 2,5% sun kirjoituksista tosissaan ja sä ymmärrät 2,5% mun teksteistä tosissaan. ;) Wohoo, samixii!

Poika alkaa nyt puhumaan itseään pussiin. Yleensä tossa vaiheessa kannattaa lopettaa. :)
En tiedä mitä tuolla notkeudella nyt tarkoitetaan, mutta eihän keuliessa tarvitse spagaattia tehdä? :???:


Kenellä ei ole tässä näyttää videota puheittensa taakse? Vai onko? Näytä ihmeessä jos on, niin myönnän sit olevani vaikka kassissa.
Teen pieniä/keskisuuria sorvaustöitä, YV:llä yhteyttä jos tarvetta osille.

"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe
Pommi-
Pyörä:
998
Liittynyt:
17.1.2007 0:04

ViestiKirjoittanut Pommi- » 29.5.2008 21:09

-Makke- kirjoitti:Kenellä ei ole tässä näyttää videota puheittensa taakse? Vai onko? Näytä ihmeessä jos on, niin myönnän sit olevani vaikka kassissa.


Kenellä ei ole kiinnostusta käydä ostamassa kypäräkameraa tai mitään muutakaan kameraa sen takia että jonkun vessamiehen mieli ja ego sitä kaipaavat?
Raptor 660R
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 29.5.2008 21:12

Mitä sä nyt taas Makke vänkytät?
Ikävää ettei toisen asteen opinnoissa vaadita luetun ymmärtämistä. :(
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 29.5.2008 22:06

Tätä topikkia on nautinto lukea.
isoEGO
Liittynyt:
17.12.2003 13:02

ViestiKirjoittanut isoEGO » 29.5.2008 22:28

MänTä kirjoitti:Tätä topikkia on nautinto lukea.


kyllä. lapset tappelee...
-Makke-
Pyörä:
SpeedTriple & Crossipyörä vammaisille (Crossimönkkäri)
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
13.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut -Makke- » 29.5.2008 22:29

Pommi- kirjoitti:
Kenellä ei ole kiinnostusta käydä ostamassa kypäräkameraa tai mitään muutakaan kameraa sen takia että jonkun vessamiehen mieli ja ego sitä kaipaavat?


Jos kaveri väittää et mä oon puhunu itteni pussiin, niin eihän sitä voi ihan purematta niellä. Mieli ja ego... Isoja sanoja...

Haluan vaan että ihmiset seisovat sanojensa takana, eivätkä vaan ole valmiina turvautumaan mihin vaan keinoihin jos heidän sanojaan epäillään vähänkin. Esim. kun mainitsin että ehkä marketton kuussatku onkin tonninen (100% huumoria) niin yhtäkkiä kaveri puhuu jo ihan eri pyörästä, ilmeisesti tuosta SV:stä. Huomasin siinä et osuin arkaan paikkaan ja tottakai sitä häkissä olevaa apinaa täytyy tökkiä niin kauan et se suuttuu. :D

markketo: Vielä kun jossain opetettaisi kaltaisillesi HUUMORINTAJUA. En edes muista enää mitä toisella asteella opetettiin... Itse olet varmaan tämän kevään ylioppilas? Onneksi olkoon jos näin on.

MänTä: Jep. On mahtavaa ärsyttää jotakuta niin, että ovat jo valmiina käymään lankoja pitkin kimppuun. :P
Teen pieniä/keskisuuria sorvaustöitä, YV:llä yhteyttä jos tarvetta osille.

"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 29.5.2008 22:52

-Makke- kirjoitti:Haluan vaan että ihmiset seisovat sanojensa takana, eivätkä vaan ole valmiina turvautumaan mihin vaan keinoihin jos heidän sanojaan epäillään vähänkin. Esim. kun mainitsin että ehkä marketton kuussatku onkin tonninen (100% huumoria) niin yhtäkkiä kaveri puhuu jo ihan eri pyörästä, ilmeisesti tuosta SV:stä. Huomasin siinä et osuin arkaan paikkaan ja tottakai sitä häkissä olevaa apinaa täytyy tökkiä niin kauan et se suuttuu. :D

markketo: Vielä kun jossain opetettaisi kaltaisillesi HUUMORINTAJUA. En edes muista enää mitä toisella asteella opetettiin... Itse olet varmaan tämän kevään ylioppilas? Onneksi olkoon jos näin on.

Puhuit ittes pussiin, kun pidät ihmisiä leuhkijoina, mutta olet itse sellainen.

Vastasin sulle, että Ninjassa on yhtä paljon hepoja kuin SV:ssä (100% huumoria, KOSKA se on totta :)). Siitä eteenpäin olenkin vaan lypsänyt noita sun kommenttejas, että työporukalla on hauskaa. Taisin asian jopa mainitakin?
Samalla tavoin itket siellä omassa topikissakin, niin tiesi mitä on tulossa. :)

Itse asiassa oon vasta 15wee ja aattelin kuristaa ton mopon 11kW, niin saan sit ens syksynä ajella A1-kortilla. Mut aattelin kyl tulevaisuudes valmistuu autopuolelt, ni pääsee sit alan töihin. <3
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 29.5.2008 22:55

-Makke- kirjoitti:Jos kaveri väittää et mä oon puhunu itteni pussiin, niin eihän sitä voi ihan purematta niellä. Mieli ja ego... Isoja sanoja...

Hyvä esimerkki siitä, että Makke on liikkeellä huumorimielin ja kaikki muut ovat tosissaan. :D
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
-Makke-
Pyörä:
SpeedTriple & Crossipyörä vammaisille (Crossimönkkäri)
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
13.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut -Makke- » 29.5.2008 23:10

markketo kirjoitti:Puhuit ittes pussiin, kun pidät ihmisiä leuhkijoina, mutta olet itse sellainen.


Jos pystyn myöntämään et mun pyörässä on mun omatekemä osa joka ei ole onnistunut ja ei sovi pyörään... Ööh, leuhka? Jos kuussatkun ilman kytkintä keuliminen kolmosella epäilyttää, koska en oo omaa tonnista saanu keulimaan kuin kakkosella ilman kytkintä (tosiasia on kyl et en osaakkaan) ja jos senkin pystyn myöntämään, niin mitä leuhkaa siinä on?
Eniten taisi kirjoituksissani häiritä ostoilmoitukseni... Ja vituttaa se muakin, kun ei ole kukaan soittanu...

Vastasin sulle, että Ninjassa on yhtä paljon hepoja kuin SV:ssä (100% huumoria, KOSKA se on totta :)). Siitä eteenpäin olenkin vaan lypsänyt noita sun kommenttejas, että työporukalla on hauskaa. Taisin asian jopa mainitakin?
Samalla tavoin itket siellä omassa topikissakin, niin tiesi mitä on tulossa. :)


Tehoja on joo saman verran mut väännössä kwaakku ottaa turpiin. Joo mut se siitä. Ja työporukallesi tiedoksi, et ei täällä kukaan vakavaa naamaa pysty pitämään. :D

Itse asiassa oon vasta 15wee ja aattelin kuristaa ton mopon 11kW, niin saan sit ens syksynä ajella A1-kortilla. Mut aattelin kyl tulevaisuudes valmistuu autopuolelt, ni pääsee sit alan töihin. <3


Juu kyl hyville autoasentajille aina hommia löytyy. :P
Teen pieniä/keskisuuria sorvaustöitä, YV:llä yhteyttä jos tarvetta osille.

"I live more in 5 minutes on my motorcycle than many people live in a lifetime" -Burt Munroe