Suzuki GSX-R600 K7

Tobla
Liittynyt:
1.10.2006 16:58

ViestiKirjoittanut Tobla » 25.2.2008 22:08

Toi on kyllä minun mielestä hienoin gikseri,mitä on tehty. Väri on todella hieno :) Ja toivottavasti alkava ajokausi menee hyvin. :)
-pro-
Liittynyt:
22.12.2006 23:39

ViestiKirjoittanut -pro- » 27.2.2008 17:56

Kannattaa ehdottomasti hankkia ne valetut "korva tulpat". Orgin sivujen yrityksien ilmoituksista löysin jampan joka niitä tekee.
yenny
Pyörä:
GSX-R750 K9
Paikkakunta:
Tampereen lähikunta
Liittynyt:
29.6.2005 16:19

ViestiKirjoittanut yenny » 27.2.2008 18:51

-pro- kirjoitti:Kannattaa ehdottomasti hankkia ne valetut "korvatulpat". Orgin sivujen yrityksien ilmoituksista löysin jampan joka niitä tekee.


Joo sitä kautta oon funtsinu ne alunperin hankkivani, nyt on tosin kytköksiä tonne muusikkopiireihin, että ehkä sitä kautta. Tällä kaudella jokatapauksessa. Suosittelen korvatulppia ylipäänsä kelle tahansa, kuka jo omistaa tai suunnittelee tämmösen lyhytpönttösen kiksuttimen hankkimista, siis oikeasti jo kaupunkiajoonkin!
Suzuki GSX-R600 K7
Honda CBR 600 RR -06
Yamaha YZF 600 R Thundercat -96
Kawasaki ZXR 400 -94
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 27.2.2008 19:24

yenny kirjoitti:Haulikkoa olis tehny mieli näyttää, onneks en semmosta omista.


halpa ilmakivääri hoitaa asian samalla tavalla pois päiväjärjestyksestä, ja sen/ paukkujen hankintakin on huomattavasi helpompaa ja halvempaa kuin haulikon :)....
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
yenny
Pyörä:
GSX-R750 K9
Paikkakunta:
Tampereen lähikunta
Liittynyt:
29.6.2005 16:19

ViestiKirjoittanut yenny » 27.2.2008 20:14

Juha S kirjoitti:
yenny kirjoitti:Haulikkoa olis tehny mieli näyttää, onneks en semmosta omista.


halpa ilmakivääri hoitaa asian samalla tavalla pois päiväjärjestyksestä, ja sen/ paukkujen hankintakin on huomattavasi helpompaa ja halvempaa kuin haulikon :)....


Aamulla söin muroja tossa keittiönpöydän ääressä. Postilaatikkorivistön takana viereisen talon seinustan viertä mittaili varis. Teen siitä rikosilmotuksen, jos se uskaltaa lähellekään miun mopoa sitten kesällä.

Edellisen asuinpaikan variksista kysyinkin poliisilta, mutta ne sitten sano, että kun ei oo kyse hirvestä tai karhusta, niin pitää ottaa yhteyttä paikalliseen riistansuojeluun, ja se kai sitte tapahtuu taas taloyhtiön edustajan kautta. Se jäi tekemättä. Tänä kesänä oon kyllä aktiivisempi asian suhteen, jos näen yhtään aihetta.

Satojen eurojen vauriot käytännössä. Takapenkinkate, satula, peili.
Suzuki GSX-R600 K7
Honda CBR 600 RR -06
Yamaha YZF 600 R Thundercat -96
Kawasaki ZXR 400 -94
Hawks
Pyörä:
KTM 690SM, 200SX
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
22.3.2005 23:43

ViestiKirjoittanut Hawks » 27.2.2008 21:28

Miks et peitä pärrääs?
yenny
Pyörä:
GSX-R750 K9
Paikkakunta:
Tampereen lähikunta
Liittynyt:
29.6.2005 16:19

ViestiKirjoittanut yenny » 27.2.2008 21:46

Hawks kirjoitti:Miks et peitä pärrääs?


Se on musta ja musta hankautuu helposti haaleaksi juuri nokasta ja perästä. Tuuli tekee pressusta hyvän hiomalaitteen.
Suzuki GSX-R600 K7
Honda CBR 600 RR -06
Yamaha YZF 600 R Thundercat -96
Kawasaki ZXR 400 -94
Hawks
Pyörä:
KTM 690SM, 200SX
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
22.3.2005 23:43

ViestiKirjoittanut Hawks » 27.2.2008 21:50

Entä jos vedät sen peitteen niin tiukalle ettei pääse lepattamaan? Ei mulla nimittäin mitään hankaumia ilmenny vaik oli musta pärrä ja aina pressun alla. Mut joo, enpä neuvo enempää :P
yenny
Pyörä:
GSX-R750 K9
Paikkakunta:
Tampereen lähikunta
Liittynyt:
29.6.2005 16:19

ViestiKirjoittanut yenny » 27.2.2008 23:06

Hawks kirjoitti:Entä jos vedät sen peitteen niin tiukalle ettei pääse lepattamaan? Ei mulla nimittäin mitään hankaumia ilmenny vaik oli musta pärrä ja aina pressun alla. Mut joo, enpä neuvo enempää :P


Tjoo, pitäis hankkia joku naftimpi pressu, mikä olis mahdollisesti juuri tälle mopolle tarkoitettu. Ei viitti kuitenkaan joka päivä käyttää varttia köyttämiseen ja patentin purkamiseen :D . Siis on miulla mp-pressu nytkin, mutta siinä jää näissä uusissa kyykyissä enemmän tilaa, ku vanhoissa jäi.
Suzuki GSX-R600 K7
Honda CBR 600 RR -06
Yamaha YZF 600 R Thundercat -96
Kawasaki ZXR 400 -94
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 28.2.2008 2:14

yenny kirjoitti:Teen siitä rikosilmotuksen, jos se uskaltaa lähellekään miun mopoa sitten kesällä.


nirri mielummin noilta pois. ei niitten perään käy kukaan kyselemään, mikäli et ammu pahaa harhaluotia ketään ihmistä päin :)....


miusta tuntuu, että pressukaan ei välttämättä suojaa täysin noilta "harakanvarpailta". niillä on meinaan melko terävät kynnet... eipä itelläni oo koskaan sattunut tuollaista, melko erikoista. pahinta tuhoa tehnee naapurin 70v mummeli, joka tunkee pyöräni mittariston väliin tupakantumppeja tms. roskaa :)
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 28.2.2008 11:42

yenny kirjoitti:Jotenkin itellä luotto noihin alkuperäsiin renkaisiin (olikohan Battlaxit?) on hukassa, kun ne on vähän lipsunu normaalissa katuajossakin, niin en tiiä uskaltaako niillä mennä radalle lainkaan. Kellään tästä kokemusta, jolla olis kikserin ensiasennusrenkaat ollu radalla alla?

Bridgestonen kumit on kyllä sellasia, että jos ne kuuleekin jossain päin Eurooppaa satavan, alkaa hirvee lipsuminen.

Ja Suomessa harvemmin on märkää. Varmaan millä tahansa muilla uskaltaa radalle sitten mennäkin. Omatkin on hirveet luistimet ja kavereilla samaa kokemusta.
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
yenny
Pyörä:
GSX-R750 K9
Paikkakunta:
Tampereen lähikunta
Liittynyt:
29.6.2005 16:19

ViestiKirjoittanut yenny » 28.2.2008 12:29

markketo kirjoitti:
yenny kirjoitti:Jotenkin itellä luotto noihin alkuperäsiin renkaisiin (olikohan Battlaxit?) on hukassa, kun ne on vähän lipsunu normaalissa katuajossakin, niin en tiiä uskaltaako niillä mennä radalle lainkaan. Kellään tästä kokemusta, jolla olis kikserin ensiasennusrenkaat ollu radalla alla?

Bridgestonen kumit on kyllä sellasia, että jos ne kuuleekin jossain päin Eurooppaa satavan, alkaa hirvee lipsuminen.

Ja Suomessa harvemmin on märkää. Varmaan millä tahansa muilla uskaltaa radalle sitten mennäkin. Omatkin on hirveet luistimet ja kavereilla samaa kokemusta.


Eli en oo kuvitellu sitä lipsumista. Hondassa oli Michelinin ensiasennusrenkaat ja ne toimi radalla ihan hyvin, vaikkei ole siihen tarkotukseen ajateltukaan. Pitänee pistää Powerit tm kesän aikana alle.
Suzuki GSX-R600 K7
Honda CBR 600 RR -06
Yamaha YZF 600 R Thundercat -96
Kawasaki ZXR 400 -94
SirKaarlo
Paikkakunta:
Veemaa paikasta riippuen
Liittynyt:
1.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut SirKaarlo » 28.2.2008 15:24

MP puolelle ei pitäs taaskaa mitää haastella, vaan itellä oli aikoinaan kevarissa hetken aikaa just Batlaxit. Ja voin kyllä sanoo, että kamalimmat kumimakkarat mitä oon testannu. Ei ne pitäny kuivallakaan, sateella ei viittinyt edes pidon rajoja sitten etsiäkkään. Tietty nyt on kyse aivan eri kokoisista gummeista, mutta lie noilla saman mallinimen kumeilla on jotain yhteistä eri kokoisenakin..?
Älä jätä ikkunaa auki, muuten pesukarhut pääsevät sisään ja syövät kaikki keksit ja kakut!
yenny
Pyörä:
GSX-R750 K9
Paikkakunta:
Tampereen lähikunta
Liittynyt:
29.6.2005 16:19

ViestiKirjoittanut yenny » 23.4.2010 0:15

Ihmeitäkin joskus tapahtuu. Tämä kulkine oli omistuksessani jopa 33 kuukautta ja 12700km verran. Tiedän, kilsoja ei paljoa kertynyt, syitä on monia. Suzuki oli toistaiseksi sekä ajallisesti että kilometrillisesti kaikista neljästä pyörästä miulla eniten.

Sergey, toivottavasti oot tässä välissä ees kerran tai kaks vaihtanu sukat ja kalsarit =D.

Tuli lueskeltua ketju pitkästä aikaa läpi. Vaihdoin ihan oikeasti viime keväänä ennen ajokauden alkua Battlaxien tilalle Michelinin Pilot Power 2CT:t ja olin kovin tyytyväinen, vaan radalle en ehtinyt vieläkään. Korvatulppa-asiahan ratkes: vihreet MAX Litet. On pehmeät, ei ala painaa, ei satu ja vaimentaa juuri sopivasti. Jäin niihin koukkuun, enkä oo kokenu mitään tarvetta ettiä enää muita.

Pyörästä tykkäsin kyllä ihan loppumetreille asti kovasti, mutta nyt se meni vaihtokauppavälineeksi.

Tilalle tulee tänään, viikkoa ennen vappua, pakasta uusi GSX-R750 K9. En paljoa muokkaile, mutta renkaat vaihdetaan päikseen - älkää naurako. Firma saa vaihtopyörään ihan upouudet renkaat (jeh, taas Battlaxit) ja mie saan uuteen pyörääni mieluisat renkaat (2CT:t) eikä miun tarvii heti mennä rengaskaupoille. Lisää kirjoittelen sitten uuteen ketjuun!
Suzuki GSX-R600 K7
Honda CBR 600 RR -06
Yamaha YZF 600 R Thundercat -96
Kawasaki ZXR 400 -94
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 23.4.2010 23:51

Ihan järkivalinta, itekin ottaisin vaikka käytetyt PP2:t ennemmin kuin batlaxit... :)

Onnee vaan uuden pyörän johdosta, ei näköjäs vaihdu ihan yhtä usein ku sukat mut melkein kuitenkin... :roll:
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual