Suzuki SV 1000 S

opa_
Pyörä:
KTM SX-F 450 08
Paikkakunta:
TAMPERE
Liittynyt:
19.9.2002 23:43

ViestiKirjoittanut opa_ » 6.3.2006 21:45

Hienosti sopii :)
sake^
Liittynyt:
21.3.2005 20:06

ViestiKirjoittanut sake^ » 6.3.2006 21:49

-
Viimeksi muokannut sake^ päivämäärä 18.12.2017 19:30, muokattu yhteensä 1 kerran
Jukitsu
Paikkakunta:
Sauvo
Liittynyt:
24.4.2005 18:35

ViestiKirjoittanut Jukitsu » 6.3.2006 22:36

X-Race kirjoitti:Kuva putkiston kanssa: http://www.tp.spt.fi/~jukamake/roinat/svessa.jpg

Alakate ja kahvapainot vielä puuttuvat.


Saako Sharkilta jonkun "ruisku-ohjelman", vai miten olet ruiskutusta säätänyt?

E: Hienot on putket!
- When you get what you want, do you want what you get?

Galleria.
X-Race Eläkeläinen
Liittynyt:
13.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut X-Race » 7.3.2006 0:36

sake^ kirjoitti:
X-Race kirjoitti:Kuva putkiston kanssa: http://www.tp.spt.fi/~jukamake/roinat/svessa.jpg

Alakate ja kahvapainot vielä puuttuvat.

Ei ollenkaan pahannäkönen! ;) Mutta saako tolla enää kyyditettyä hameväkeä kun takajalkatapit näyttivät puuttuvan...? ;)

Hameväki saa odottaa. Opettelen ensin edes ajamaan ja katson sit kesällä, jos jotku takatapit tohon virittäis ja ottais kauniimman puoliskon kyytii.

Jukitsu kirjoitti:
X-Race kirjoitti:Kuva putkiston kanssa: http://www.tp.spt.fi/~jukamake/roinat/svessa.jpg

Alakate ja kahvapainot vielä puuttuvat.


Saako Sharkilta jonkun "ruisku-ohjelman", vai miten olet ruiskutusta säätänyt?

E: Hienot on putket!

Soppapuolelle ei ole tehty mitää, eli olen ihan tyytyväinen, jos pyörään tehtyjen viritysten jälkee teho on tippunut alle 10%. Jossakin vaiheessa tarvii kyllä PC:llä ottaa penkissä odottavat hummat tallista.
gero````

ViestiKirjoittanut gero```` » 11.3.2006 17:44

monella lähtee????????
X-Race Eläkeläinen
Liittynyt:
13.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut X-Race » 11.3.2006 18:29

gero```` kirjoitti:monella lähtee????????

Kaikilla kuudella, ykkösellä kuitenkin kaikista näppärimmin.
Seeber
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
10.4.2002 18:03

ViestiKirjoittanut Seeber » 11.3.2006 19:34

X-Race kirjoitti:Kuva putkiston kanssa: http://www.tp.spt.fi/~jukamake/roinat/svessa.jpg

Alakate ja kahvapainot vielä puuttuvat.



Hieno pyörä uusilla putkilla! Onko niissä väliputki paikoillaan vai onko niissä suora rööri? Oletko sellaista pientä alakakatetta harkinnut? Bellypan vai mikä onkaan.

Heh. Tarkemmin kun lukee lainauksen, niin ei olisi tarvinnut tota alakatteen kiinnittämistä kysyä. :)
ZX-9R F2P -04
CBR 600 F4 -00
NSR 125R -94
X-Race Eläkeläinen
Liittynyt:
13.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut X-Race » 11.3.2006 19:37

Tossa mainitsinkin, että alakate ei ole vielä paikallaan, eli sellainen kyllä löytyy. Ihan suorat huilut ovat.
gero````

ViestiKirjoittanut gero```` » 11.3.2006 20:28

lähteeks 100¤ ja saisit susukin jonka mä ostin jolle ei oo käyttöö?
gero````

ViestiKirjoittanut gero```` » 11.3.2006 20:31

onks sull kuvaa siitä?
jusutus
Paikkakunta:
Lounaisrannikko
Liittynyt:
22.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut jusutus » 11.3.2006 20:33

Hohhoijaa.
Hullulla on halvat huvit ja tyhmällä ilmaiset.
Johu
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
10.12.2004 4:16

ViestiKirjoittanut Johu » 12.3.2006 18:22

X-Race kirjoitti:Soppapuolelle ei ole tehty mitää, eli olen ihan tyytyväinen, jos pyörään tehtyjen viritysten jälkee teho on tippunut alle 10%. Jossakin vaiheessa tarvii kyllä PC:llä ottaa penkissä odottavat hummat tallista.


Jos säästää haluaa, niin saa tota Suizan ruuttaakin säädettyä ainakin auttavasti. Ala-alueella muutaman prosentin välein, ja loppukierrosalue jaettu muistaakseni neljään osaan, jossa 5% yksiköissä menevät säätömahikset aina +20%/-20% asti. Laitteita jolla ton saa säädettyä on varmaankin aika monessa liikkeessä jossa penkit, tai ainakin silloin jos Suzukeja huoltavat/laittavat.

Omassa pyörässä oli vain toi säädetty orkkisruutta, ja ihan ok siitä tuli. Varmaan paremmaksi olisi PC:llä saanut, mutta ei jaksanut sijoittaa. Silloin kuitenkin penkkiaika mitä siihen tarttee ainakin tuplaantuu. Jos siis meinaa kaiken hyödyn repiä irti.

Jokin TRE härpäke muuten tohon pyörään must.

Sv-forumilta löytyy ohjeita miten sellasen saa kolvailtua, jos ei jaksa ostaa.
X-Race Eläkeläinen
Liittynyt:
13.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut X-Race » 17.3.2006 23:46

Johu kirjoitti:Jos säästää haluaa, niin saa tota Suizan ruuttaakin säädettyä ainakin auttavasti. Ala-alueella muutaman prosentin välein, ja loppukierrosalue jaettu muistaakseni neljään osaan, jossa 5% yksiköissä menevät säätömahikset aina +20%/-20% asti. Laitteita jolla ton saa säädettyä on varmaankin aika monessa liikkeessä jossa penkit, tai ainakin silloin jos Suzukeja huoltavat/laittavat.

Omassa pyörässä oli vain toi säädetty orkkisruutta, ja ihan ok siitä tuli. Varmaan paremmaksi olisi PC:llä saanut, mutta ei jaksanut sijoittaa. Silloin kuitenkin penkkiaika mitä siihen tarttee ainakin tuplaantuu. Jos siis meinaa kaiken hyödyn repiä irti.

Jokin TRE härpäke muuten tohon pyörään must.

Sv-forumilta löytyy ohjeita miten sellasen saa kolvailtua, jos ei jaksa ostaa.

Väsään huomenna tuon TRE-modin. Ruiskun säätättämistä tarvii katsoa, kun pääsee ensin kunnolla koittamaan mopoa.
X-Race Eläkeläinen
Liittynyt:
13.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut X-Race » 18.3.2006 18:06

Kytkimellinen TRE -modaus nyt pyörässä. Kokeilinkin ja tuntus pelittävän.
X-Race Eläkeläinen
Liittynyt:
13.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut X-Race » 21.3.2006 22:51

Uus kuva, nyt etuviistosta samassa ympäristössä.
http://koti.mbnet.fi/ex-rays/SV1000R.jpg

Huoltomanuaalista hiukan perehdyin tuohon PAIR -systeemiin ja ilma tosiaan johdetaan ventiilikopan läpi kanteen, jossa menee pieni kanava toiseen pakokanavaan. Venttiilikopassa on läppäventiili, joka estää kaasujen liikkumisen väärään suuntaan. En keksi muuta syytä tuosta luopumiseen kuin alle puolen kilon kevennys.