-Makke- kirjoitti:Jos pystyn myöntämään et mun pyörässä on mun omatekemä osa joka ei ole onnistunut ja ei sovi pyörään... Ööh, leuhka? Jos kuussatkun ilman kytkintä keuliminen kolmosella epäilyttää, koska en oo omaa tonnista saanu keulimaan kuin kakkosella ilman kytkintä (tosiasia on kyl et en osaakkaan) ja jos senkin pystyn myöntämään, niin mitä leuhkaa siinä on?
Ihan vaan se, että huutelet vieraisiin pöytiin asioista, joista sulla ei taida olla hajuakaan. Sitten vaaditaan videota ynnä muuta. Se ettei itse osaa, ei juurikaan ole mikään perustelu.
Tehoja on joo saman verran mut väännössä kwaakku ottaa turpiin. Joo mut se siitä. Ja työporukallesi tiedoksi, et ei täällä kukaan vakavaa naamaa pysty pitämään.
Sitä varten vastasin jo valmiiksi, että Toyotan R3 koneessa on miltei sama vääntö...
Tässä äkkiä vastaan tullutta aineistoa:
CBR600RR keuliii 5. vaihteella, kytkimellä, mutta toi on kuitenkin Honda.
SV650 keulii 3. vaihteella, SAMA tekniikka... (ja ilmeisesti video on netissä samasta syystä)
Mutta eihän tuo ole sama asia. Minä en käynyt ostamassa kypäräkameraa ja kuvannut videota, eihän tuo mitenkään todista että seisoisin sanojeni takana.
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual