No. Semmonen tuli nyt sitten laitettua Hondan seuraajaksi. Japsinelikon viimeinen jäsen on omistuksessa ja katotaan kuinka tämän kanssa loppupelissä käy.
Galleriassa on pari kuvaa vauvasta. Takapenkki meni reppuun jo ennen ku tuosta kaupan pihasta lähin ajamaan. Tilalla siis jo katehärpäke. Pistetään joku laadukkaampi kuva tossa kun ehditään niin pitkälle =)
Pari pikkuasiaa, mistä olen Sukisukissa tyytyväinen: integroidut vilkut peileissä ja takakatteessa - ei tarvi vaihella mihinkään sirompiin ja kivemmannäkösiin. Noin on just hyvät.
Toinen on tuo änkkäri. Siinä on yhtä hyvät mökät ku tehoputkissa, eikä oo muutenkaan koolla pilattu. Ei tarvi äänien takia ainakaan vaihdella, ja tuskin sirompaa tehoputkea saa mistään. Correct me if I'm wrong. Nyt on pakko löytää sopivat korvatulpat myös kaupunkipörräilyyn, toistaiseksi mikään malli ei oo pysyny tai sopinu ja on aiheuttanu vain kipua.
Kun näistä modaushommista pääsee livahtamaan kuin koira veräjästä, on jo säästäny satoja euroja Kilpiteline menee kyllä vaihtoon, mutta sitä ehtii vielä pohtia. Muuta duunaamista ei kauheesti olekaan. Pitää vaan ajaa
Kiitosta Hondaa kapeammasta penkistä, on vähän matalammantuntuinen kuin RR, jossa oli suhteettoman leveä penkki. Tosin siitäkin yleityin ihan hyvin maahan, mutta tästä vielä paremmin.
Jossain määrin kiva, että vahattavaa on vähemmän, koska suuri osa pyörää on tuota mattamustaa pintaa. Vinkkejä kaivataan, miten kiiltävät osat saa vahattua kätevästi tärvelemättä noita mattapintoja. Reunaviivaa on paljon!
Miinuspuoli - mittaristossa ei näe kellonaikaa ja yhtäkään matkamittareista yhtäaikaa. Hondassa näki matkamittarin, yhden tripin ja kellon yhtäaikaa.
Ehkä vähän turha triidi, kun ei tässä oo mitään modausjuttua, mutta no. Tällänen tuli nyt kotiin ja se ihmettelee nyt ensimmäistä yötään uusien kavereiden vieressä. Niin, nollakilsoilla kaupasta juurikasattuna tämän hain.
Kilometrejä ensimmäisenä iltana n.80.
Galleriassa on pari kuvaa vauvasta. Takapenkki meni reppuun jo ennen ku tuosta kaupan pihasta lähin ajamaan. Tilalla siis jo katehärpäke. Pistetään joku laadukkaampi kuva tossa kun ehditään niin pitkälle =)
Pari pikkuasiaa, mistä olen Sukisukissa tyytyväinen: integroidut vilkut peileissä ja takakatteessa - ei tarvi vaihella mihinkään sirompiin ja kivemmannäkösiin. Noin on just hyvät.
Toinen on tuo änkkäri. Siinä on yhtä hyvät mökät ku tehoputkissa, eikä oo muutenkaan koolla pilattu. Ei tarvi äänien takia ainakaan vaihdella, ja tuskin sirompaa tehoputkea saa mistään. Correct me if I'm wrong. Nyt on pakko löytää sopivat korvatulpat myös kaupunkipörräilyyn, toistaiseksi mikään malli ei oo pysyny tai sopinu ja on aiheuttanu vain kipua.
Kun näistä modaushommista pääsee livahtamaan kuin koira veräjästä, on jo säästäny satoja euroja Kilpiteline menee kyllä vaihtoon, mutta sitä ehtii vielä pohtia. Muuta duunaamista ei kauheesti olekaan. Pitää vaan ajaa
Kiitosta Hondaa kapeammasta penkistä, on vähän matalammantuntuinen kuin RR, jossa oli suhteettoman leveä penkki. Tosin siitäkin yleityin ihan hyvin maahan, mutta tästä vielä paremmin.
Jossain määrin kiva, että vahattavaa on vähemmän, koska suuri osa pyörää on tuota mattamustaa pintaa. Vinkkejä kaivataan, miten kiiltävät osat saa vahattua kätevästi tärvelemättä noita mattapintoja. Reunaviivaa on paljon!
Miinuspuoli - mittaristossa ei näe kellonaikaa ja yhtäkään matkamittareista yhtäaikaa. Hondassa näki matkamittarin, yhden tripin ja kellon yhtäaikaa.
Ehkä vähän turha triidi, kun ei tässä oo mitään modausjuttua, mutta no. Tällänen tuli nyt kotiin ja se ihmettelee nyt ensimmäistä yötään uusien kavereiden vieressä. Niin, nollakilsoilla kaupasta juurikasattuna tämän hain.
Kilometrejä ensimmäisenä iltana n.80.
Suzuki GSX-R600 K7
Honda CBR 600 RR -06
Yamaha YZF 600 R Thundercat -96
Kawasaki ZXR 400 -94
Honda CBR 600 RR -06
Yamaha YZF 600 R Thundercat -96
Kawasaki ZXR 400 -94