Koponation
- Pyörä:
- Yamaha Aerox -01
- Paikkakunta:
- Vääksy
- Liittynyt:
- 27.10.2011 19:41
Mikä mahtaa olla roxiin tullut kun on alkanut tekemään hukkaputken irroituksen jälkeen sellasta, että kun vauhti menee yli ~50 niin boaa (sama vaikutus kun päästäisi kaasusta irti) eikä herää siitä ennen kuin päästää kaasusta ja avaa uudelleen, jolloin sama juttu alkaa uudestaan. Itse miettisin että ilmanputsari olisi tukossa, kaveri ehdotti että ois liian pieni suutin. Osaakos joku expertti valaista asiaa?
Atte1
- Pyörä:
- MBK Nitro -06
- Liittynyt:
- 4.9.2012 17:11
Liian pieni suutin taitaa olla.
Koponation
- Pyörä:
- Yamaha Aerox -01
- Paikkakunta:
- Vääksy
- Liittynyt:
- 27.10.2011 19:41
Olisiko antaa mitään arviota oikeasta koosta? Hukkis otettu pois ja putki hitsattu umpeen, prikka paikallaan.
janizuu95
- Liittynyt:
- 13.5.2013 11:49
hei nyt ne 2 letkua mitkä lähtee kaasarilta ja menee pytynkanteen niin onko niillä väliä miten päin ja mihin reikään ne tunkee ?????
Éki
- Pyörä:
- Ex. Aerox -10 Ex. Nitro -00 Ex. Aerox -02 Ex. Aerox -06 Nyt. Aerox -03 orange projekt
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 18.7.2009 20:45
Käytät maalais järkeä ja laitat ne menemään vaivattomasti eli mahdollisimman suoraan, etkä ristiin. ei ole väliä kummin päin laitat, mutta helpoinhan se on laittaa niin, että niissä on mahdollisimman vähän mutkia jne eikä sitten varmasti mene se letku "kaksin kerroin" ja tukkeudu.
Turhahan tuo koko kierto kaasarissa on.. suosittelen että laitat siitä sylinterikannen nipasta sen letkun suoraan siihen toiseen nippaan, eipähän se jäähytyseste turhia siellä kaasarissa pyöri
Atte1
- Pyörä:
- MBK Nitro -06
- Liittynyt:
- 4.9.2012 17:11
Oikean koon suuttimelle saa vain testailemalla. itsekkin vaihtelin niin oikean koon löysin joskus kolmannella, mutta kannattaa aloittaa (mikäli gurtnerin suutin, eli 62 vakio) niin vaikka 64, ja kokeilla alkuun paraneeko, mikäli paranee niin vika on liian pieni suutin silloin. Siitä sitten vaan ylöspäin kunnes löytyypi sopiva. Jossei sulla viellä ole niitä suuttimia niin kannattaa ostaa useampi kappale samalla. Uudemman mallin (gurtnerin) kaasuttimeen vähän vaikea ainakin itsellä oli löytää suuttimia.
Koponation
- Pyörä:
- Yamaha Aerox -01
- Paikkakunta:
- Vääksy
- Liittynyt:
- 27.10.2011 19:41
Vanhan mallin roxi niin on Dellortto ja 80 vakiosuutin.
Atte1
- Pyörä:
- MBK Nitro -06
- Liittynyt:
- 4.9.2012 17:11
Jep eli samalla tavalla alotat 2 suuremmasta ja katot paraneeko. Kannattaa samalla putsata kaasari ku käytät irti.
mikerin
- Pyörä:
- Nitro+ Derbi GPR 125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 28.2.2011 23:11
Mikähän tossa nyt sit taas on.. Eli polkemalla voiskin käynnistyä mutta toi poljin on aika vempula joten miten sen sais pelittään kunnolla?
Sähköllä ei edes lupaa yhtään että käynnistyisi. Kipinä tulee ja bensaa saa varmasti. Pitää vielä katsoa alipainehana että toimiiko kunnolla.
http://www.motot.net/talli/osat/id52472/ Terpin osaa tuossa.
Jos roxin viriosaa myynnissä halvalla niin yyveetä vaan.
korker0
- Pyörä:
- Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 2.11.2011 16:27
Mites, ku ajaessa paisuntasäiliöstä vaahtoaa / tulee vettä ulos ? mikä avuksi. onko se korkki niin paska siinä vai ?
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
Atte1
- Pyörä:
- MBK Nitro -06
- Liittynyt:
- 4.9.2012 17:11
Mikerin , mikäli ymmärsin kysymyksen oikein niin en osaa muuta neuvoa antaa kuin että otat varikopan auki ja rasvailet sen polinjutun sieltä kopan sisäpuolelta.
Atte1
- Pyörä:
- MBK Nitro -06
- Liittynyt:
- 4.9.2012 17:11
Mikä rengaspaine ois hyvä olla roxissa?
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
~ 1.8 - 2.5 bar
Mikä sitten itsestä tuntuu hyvälle.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Atte1
- Pyörä:
- MBK Nitro -06
- Liittynyt:
- 4.9.2012 17:11
Oli sitte vissii aika käydä täyttelee ku oli 0,5 ..
koohoox
- Liittynyt:
- 22.3.2013 20:21
Osaisko joku kertoa miten roksiin saa helposti hieman lisää kiihtyvyyttä? Yksin ajettaessa kiihtyy ja kulkee hyvin, mutta kun pitää ottaa joku kyytiin niin alkaa hävettää. Liikkeellelähtö ja kiihtyvyys muuttuvat todella paljon. Kaverit katoavat kauas horisonttiin liikennevaloista lähdettäessä. Kyseessä on siis roksi, josta on vain prikka poistettu. Vakioputkea en aio alkaa leikkelemään, eikä teharikaan oikein innosta. Vääntöä pitäisi siis saada lisää, mutta vauhdin pysyä kuitenkin alle 60 km/h. Onko tämä mitenkään mahdollista?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista