Keeway-skootterit

kumipallo
Pyörä:
Keeway RY6
Liittynyt:
14.7.2012 13:28
Re: Keeway-skootterit

ViestiKirjoittanut kumipallo » 14.7.2012 20:40

joo just huomasin loput ruuvit juuri ja juuri näkyvissä taitaa jäädä huomiseen tuo purkaus. on kyllä vittumaisesti piilotettu sinne pakko myöntää :D
ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Keeway-skootterit

ViestiKirjoittanut ramba__ » 14.7.2012 22:37

Mitäköhän persettä tuo toinen vehje taas tekee, kun ajaa vähän pidempää matkaa ja kun sammuttaa koneen valuttaa kaasarin tyhjäksi. Sitten kun laittaa käymään niin ei enään valuta.

Eikä muutenkaan tuo valuta paitsi satunnaisesti kun ajaa pidempää matkaa, eikä edes aina. :eek:
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Keeway-skootterit

ViestiKirjoittanut Palezu » 15.7.2012 0:34

Kato oisko siinäkin bensanpinta päin mäntyjä, eli kohokammio pois ja käännät kaasarin ylösalaisin ja katot mihin asentoon koho asettuu (ehkä tiiätkin kuinka tuo tehdään). Sen kuuluu asettua suurin piirtein vaakatasoon samaan linjaan kohokammion tiivistepinnan kanssa, mulla koho oli kenollaan alaspäin eli pinta liian korkealla eikä ihmekkään että valutti.. :D
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Keeway-skootterit

ViestiKirjoittanut ramba__ » 15.7.2012 10:20

Kyllä se bensanpinta on kohdillaan :nörtti:
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
dwacz
Liittynyt:
9.5.2012 17:59
Re: Keeway-skootterit

ViestiKirjoittanut dwacz » 16.7.2012 0:13

semmone kysymys että mihinkä asennetaan keeway factissa -07 rajoitin? :)
Leevasd
Pyörä:
Yamaha Aerox 08
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
20.12.2010 0:51
Re: Keeway-skootterit

ViestiKirjoittanut Leevasd » 17.7.2012 23:43

Hei, Piaggio nrg power dd:stä ostin dellorton phva kaasarin, kattelin et keewin oma kaasuvaijeri ei käy..?
Toimiiko jos ostaa ihan perus vaijerii jostai fillari liikkeest? (koskenkorva, kotka)
Edit: http://www.racing-planet.de/throttle-ca ... rettyPhoto Onko tämä se mitä etsin? :DD
Viimeksi muokannut Leevasd päivämäärä 18.7.2012 16:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Yamaha Aerox Projekti

Keeway osaa myynnissä, YV:tä vain!
Leevasd
Pyörä:
Yamaha Aerox 08
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
20.12.2010 0:51
Re: Keeway-skootterit

ViestiKirjoittanut Leevasd » 18.7.2012 14:21

Sitten starttaa tän keewayn historian viimeinen projekti.
Purkaan kokopaskan rungolle asti, ja käyn kasaamaan palapalalta uusiks sitä.
Katteet maalaan mattamustaks + valkost tarraa
Vanteet valkoiseks.
Valkoinen iskarin jousi sekä korop.
Underin koitan tehdä loppuun.

Tekniikka:
50cc vakio
hebo ng
stage6 pro replica
dellorto 14mm + malossin vapari tai kuriton vakio putsari
etc

EDIT: _SAAKO_(laillisesti) runkoa lyhentää?
Yamaha Aerox Projekti

Keeway osaa myynnissä, YV:tä vain!
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25
Re: Keeway-skootterit

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 19.7.2012 13:14

Eipä muistaakseni taida saada :|

Tarttis tietää, et sopiiko keewayn t-palat päikseen toisiinsa ja sopisiko jostain muusta mahdollisesti matrix?
Leevasd
Pyörä:
Yamaha Aerox 08
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
20.12.2010 0:51
Re: Keeway-skootterit

ViestiKirjoittanut Leevasd » 19.7.2012 14:44

Noh, pätkin silti, ja toivon, ettei tartte enää katsastukseen mennä:D Visio on täydellinen, toivotaan että toteutus onnistuu :)
Yamaha Aerox Projekti

Keeway osaa myynnissä, YV:tä vain!
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Keeway-skootterit

ViestiKirjoittanut Palezu » 20.7.2012 21:25

Kaasarin kirous tappelu part 2.

Sain tänään pienemmän tyhjäkäyntisuuttimen joka ei tietenkään sopinut. No kun kerran kaasari oli auki siinä, päätin samantien pistää bensanpintaa vielä alemmas ja auttoi taas mukavasti, nyt kylmällä moottorilla nostaa söpösti kierroksia ylös kunnes sähköryyppy menee pois päältä ja sitten laskee ja nyt jos seosruuvi on liian laihalla, se booaa kaasua nopeasti painaessa eli nyt sillä seosruuvilla alkoi olla oikeasti vaikutusta. Nyt se sitten taas tuntui käyvän täyskaasulla laihalla kun ei oikein kulkenut niin kuin ennen, teippiä ilmanputsariin niin kulkee taas mutta hyytyy se perkele vieläki..

On tääkin jännää kun ei sen tarvi antaa olla kuin 5 minuuttia sammuksissa niin kiihtyy taas paljo äkäsemmin. Nyt alkaa olla jo kaikki kokeiltu tuohon ongelmaan ja ei toimi, ei kai se auta ku ostaa roxin maaginen moottori siihen nii ehkä toimii..
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Keeway-skootterit

ViestiKirjoittanut ramba__ » 21.7.2012 22:21

Se vp ja varin jäähdytys ;)
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Keeway-skootterit

ViestiKirjoittanut Palezu » 22.7.2012 21:58

En käsitä enää mitään. Kokeilin tänään huvikseen 65->70 suutinta ja neulaa keskellä (ennen oli toiseksi laihimmalla) ja hyytyminen väheni, ainakin jonkun verran. Minkä ihmeen kirouksen kourissa tuokin on ku talvella se halus pienempää suutinta että hyytyminen väheni :lol: Ei tuosta tulpan väristä kannata näköjään päätellä mitään seoksesta, 65 suuttimella tulpan väri oli hyvä, jopa rikkaaseen viittaava, vaikka kävi laihalla koska 70 suutin paransi, ja tulppa on aivan saman värinen tuolla 70:selläkin.. molemmilla kerroilla ajoin kilometrin kaasu pohjassa ja sammutin vauhdista. Tiittasen kaasarinsäätö ohje on paras, ensin niin iso ps että röpöttää kaasu pohjassa, sitten pienennetään kunnes röpötys häviää, sitten neulan säätö samallain..
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Leevasd
Pyörä:
Yamaha Aerox 08
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
20.12.2010 0:51
Re: Keeway-skootterit

ViestiKirjoittanut Leevasd » 23.7.2012 19:22

Isänikanssa hetken väänsin, ja hävisin, runkoa ei pilkotakkaan, koska vakuutus..
Voiko perää nostaa sen 6cm, ja keulaa laskea muutamalla, vielä ilman suurempia ongelmia?
Yamaha Aerox Projekti

Keeway osaa myynnissä, YV:tä vain!
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Keeway-skootterit

ViestiKirjoittanut Palezu » 23.7.2012 19:35

Kuulemma öljytankki ottaa tulppaan kiinni jos perää nostaa liikaa, mutta tähän on ainakin kaksi vaihtoehtoa, ottaa tuorevoitelun pois tai patentoi öljytankin vähän eri asentoon kiinni(en tiiä onnistuuko tuo mutta luulis). Normi koropala nostaa kai sen 5cm ja sillä ei vielä ota tulppaan kiinni mutta jos siitä nostaa lisää niin alkaa ottamaan.

Tänään säätelin taas vähän tuota paskaa. Pikkukaasulla röpelsi niin laskin neulaa pykälän ja toimiihan se muuten aika hyvin mutta liikkeellelähtö hyytyy vieläki jonkunverran kun kone lämpenee.. Tein hienot kokeet, lähden kiihdyttämään yhdestä asfaltin halkeaman kohdalta ja katson paljo kulkee seuraavien postilaatikkojen kohdalla, kylmänä meni 28 ja lämpimänä 26. Pidemmällä kiihdytysmatkalla missä ehtii kiihtyä yli 40, eroa ei enää juuri huomaa, liikkeellelähdössä ero on suurin.. se ei vain väännä enää niin hyvin lämpimänä. Voiko olla että tuo haluaa vieläki isomman suuttimen, nyt on 70 suutin ja jollain 13mm reijällä oleva ilmanputsarinkuri ?!?

Ja siitä varista, vaikeapa se on edelleenki uskoa että se ongelma on siellä, kun on koppaan porattu jäähdytysreijät ja nyt on jäykemmät kytkinjousetkin paikallaan. Ja katsottu kierroslukumittarista että sekä kylmänä että lämpimänä kytkin ottaa samassa kohtaa kiinni. Ja niitä vp jousiakin on kokeiltu vaikka sun minkä sorttista..
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
ramba__
Pyörä:
CPI Hussar
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
18.11.2011 17:44
Re: Keeway-skootterit

ViestiKirjoittanut ramba__ » 23.7.2012 20:13

Tai sitten yksinkertaisesti ylikuumenee kone :eek: Kokeileppas sitä 8-lämpöarvon tulppaa ;)
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista