Peugeot TKR/Trekker/Squab

ottoviiva
Liittynyt:
11.4.2010 13:19

ViestiKirjoittanut ottoviiva » 7.2.2011 13:42

Mitä mieltä ootte, et onko tnt 19mm kaasari huono ratkasu tkr:n jossa vireinä vaan on next-r ja prikka pois. Ja mitä suutinta ja putsarii 19mm kaa?
rixuu
Pyörä:
Peugeot tkr
Liittynyt:
28.12.2009 2:42
etulokari

ViestiKirjoittanut rixuu » 7.2.2011 19:33

Tietäiskö kukaan mistä sais peugeot tkr etulokasuojan sivupaloja kun entinen omistaja oli hukannut ne johonkin ? :roll:
pazii
Pyörä:
Gilera SMT, peugeot squab ja trekker
Paikkakunta:
ypäjä
Liittynyt:
29.4.2009 22:55
?

ViestiKirjoittanut pazii » 7.2.2011 22:46

meneekös yamaha bws keula trekkeriin?
-Miksutus-
Pyörä:
S2, PV -91, Kaveri, Blata Origami Replica x2
Paikkakunta:
Liminka
Liittynyt:
28.7.2006 19:11

ViestiKirjoittanut -Miksutus- » 7.2.2011 23:21

ottoviiva ei se huono ratkaisu ole. Ei aivan optimikokoinen, mutta kyllä siitä vähän apua on vrt. vakioon ja suutin pitää olla sopiva, pistät kaasarin kiinni sillä suuttimella mikä siinä on ja siitä lähdet säätämään paremmaksi sitä sen mukaan miten mopo oireilee. Suutin ei ole mikään osa joka laitetaan tyyliin, 19mm kaasari ja tehoputki vaatii juuri koon xx suuttimen ja taas 70cc sylinteri xx kokoisen suuttimen vaan se suutin on mopokohtainen säätöosa. Jos et jaksa ostaa esim. 3-4 erikokoista suutinta ja säätää mopoa sopivaksi niin jätä kokonaan virittämättä.

rixuu maahantuojalta saa alkuperäisiä, mutta varmaan jostakin mopokaupoista löytyy jonkinlaisia, jos ei Suomesta niin ulkomailta. Jossakin on topic missä on linkkejä eri kauppoihin, löydät sen topicin varmasti itsekin.

pazii tuskin menee suoraan, mutta 100% varmaksi en voi sanoa. Yamahoissa tietääkseni erimittainen ja paksuinen? emäputki.
ottoviiva
Liittynyt:
11.4.2010 13:19

ViestiKirjoittanut ottoviiva » 7.2.2011 23:59

-Miksutus- kirjoitti:ottoviiva ei se huono ratkaisu ole. Ei aivan optimikokoinen, mutta kyllä siitä vähän apua on vrt. vakioon ja suutin pitää olla sopiva, pistät kaasarin kiinni sillä suuttimella mikä siinä on ja siitä lähdet säätämään paremmaksi sitä sen mukaan miten mopo oireilee. Suutin ei ole mikään osa joka laitetaan tyyliin, 19mm kaasari ja tehoputki vaatii juuri koon xx suuttimen ja taas 70cc sylinteri xx kokoisen suuttimen vaan se suutin on mopokohtainen säätöosa. Jos et jaksa ostaa esim. 3-4 erikokoista suutinta ja säätää mopoa sopivaksi niin jätä kokonaan virittämättä.

rixuu maahantuojalta saa alkuperäisiä, mutta varmaan jostakin mopokaupoista löytyy jonkinlaisia, jos ei Suomesta niin ulkomailta. Jossakin on topic missä on linkkejä eri kauppoihin, löydät sen topicin varmasti itsekin.

pazii tuskin menee suoraan, mutta 100% varmaksi en voi sanoa. Yamahoissa tietääkseni erimittainen ja paksuinen? emäputki.


Kiitos tiedosta! pitäisikö olla phva vai phbg ? ja 17,5 mm voisi olla parempi löysin netistä vasta nyt.
pikku_bomber
Pyörä:
skyteam monkey -05
Paikkakunta:
kerava
Liittynyt:
21.1.2011 11:41

ViestiKirjoittanut pikku_bomber » 14.2.2011 8:37

nyt keskiviikkona tulee peugeot squab 97 ja ajettu 16tkm..se olis varmaa pytyn vaihtoa ku saa rahaa,ni vois sen malossin 68cc sport pytyn ostaa ja siihen kaveriks dellorton 17,5mm kaasari ?? paljonko sit liikkuis noil =) ja voi samal ostaa sit uuden kevlar hihnan ja kattoo kytkimenki mis kunnos on..uudet rullat tulee mut mitkä olis hyvät HIEMAN VIRITETYLLE SQUABILLE ?? nostaisko keulaa kaasust jos laittaisin esim. 4gr rullat kii ?? :D

nyt on kii turbokit racing tehari ja prikka pois.. :D
nik000
Pyörä:
Peugeot trekker
Liittynyt:
4.4.2010 16:07

ViestiKirjoittanut nik000 » 16.2.2011 19:34

Pistäkääs nyt jotku Trekkerin koropalan teko-ohjeet :). Oisin todella kiitollinen :)
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 17.2.2011 16:24

Miksi et osta jo valmiiksi tehtyä, kun ova varmasti hienompia ja kestävempiä kuin itse väännetyt.
Aerox/Nitro osia
OWas
Liittynyt:
22.8.2009 0:18

ViestiKirjoittanut OWas » 17.2.2011 20:44

Jyrsimellä saat aika nopsaan tehtyä tuollaisen.
migl
Pyörä:
Honda Monkey -89 rothmans, Derbi Senda 125SM -08 , Honda Monkey -90 ACS, Derbi X-Race SM -07
Liittynyt:
25.5.2008 18:26

ViestiKirjoittanut migl » 19.2.2011 1:42

voih.. ei innostus riittänykkää tohon malossin superviri squabii... olis ollu iha mielenkiintone prokkis, mut ei vaa jaksa :S yli 600e menny osiinkin. ei kyllä itsellä, mutta ois toi ihan mielenkiintone ollu. mut joo se on tuol mototallin puolella, jos jotain teistä kiinnostaa ostaa 500e:llä pois. katteita ja valoja uupuu mut koneesee lyöty isot virit ja ei oo ajettu metriikää.. yv:t jos kiinnostaa. pitää kääntää katse tohon sf2:seen
sika1
Pyörä:
Honda cbr 900, PitPro 150, Suzukji pv 80, Peugeot trekker 50, yamaha dt 125
Paikkakunta:
suur-kuusaa
Liittynyt:
30.7.2006 23:20

ViestiKirjoittanut sika1 » 1.3.2011 19:41

http://www.motot.net/talli/osat/id19321/ Ostakaas poijjaat osaa ;)
N1ko09
Liittynyt:
11.9.2009 23:15
ISO ongelma

ViestiKirjoittanut N1ko09 » 5.3.2011 21:03

elikkäs peugeot trekker -05 ei lähde käyntiin, kipinää saa, oli leiponut aikasemmin ja se ei haitannut menoa, pytty ja mäntä vaihdettiin. ei lähde käyntiin. kun tulpan reiästä laittaa bensaa niin hörähtelee ja yrittää käyntiin. Bensa puolella on siis ongelma, pyttyyn asti ei tuu bensaa. mikäs neuvoksi kun kaasari on putsattu. olisiko läppien kanssa ongelma? VAI onko se ongelma sama kuin joissakin mopoissa ettei lähde käyntiin jos ei oo ilmanputsari kiinni? AIVAN PULASSA! ja kaasarin imu kohtaan kun laittaa käden niin se ei oikein ime. elikkäs voiko ne läpät olla jumissa tai jotain vastaavaa?
_keijomies_
Pyörä:
ei enää mitään
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
24.11.2008 21:01

ViestiKirjoittanut _keijomies_ » 5.3.2011 21:07

N1ko09 kirjoitti:elikkäs peugeot trekker -05 ei lähde käyntiin, kipinää saa, oli leiponut aikasemmin ja se ei haitannut menoa, pytty ja mäntä vaihdettiin. ei lähde käyntiin. kun tulpan reiästä laittaa bensaa niin hörähtelee ja yrittää käyntiin. Bensa puolella on siis ongelma, pyttyyn asti ei tuu bensaa. mikäs neuvoksi kun kaasari on putsattu. olisiko läppien kanssa ongelma? VAI onko se ongelma sama kuin joissakin mopoissa ettei lähde käyntiin jos ei oo ilmanputsari kiinni? AIVAN PULASSA! ja kaasarin imu kohtaan kun laittaa käden niin se ei oikein ime. elikkäs voiko ne läpät olla jumissa tai jotain vastaavaa?


Ite ku vaihdoin männän ja muut hilppeet niin sai sen jälkeen polkea noin 5-10min ennen ku rupes pysymään käynnissä ilman kaasua. Yritä vaan käynnistellä sitä ja jos ei 5-10min polkemisen jälkeen rupea lähtemään niin sitte on jossain muualla vika.
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
N1ko09
Liittynyt:
11.9.2009 23:15
ei auta

ViestiKirjoittanut N1ko09 » 5.3.2011 21:13

oon sähköstartilla vinguttani varmaan 10min putkeen. joutu vaihtamaan auton akun et pystyy vinguttamaan enemmän. polkemallakaan ei lähde. muuten se ei näytä ees lähtemisen merkkejä ku laittaa vaan suoraan sylinteriin bensaa.
_keijomies_
Pyörä:
ei enää mitään
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
24.11.2008 21:01

ViestiKirjoittanut _keijomies_ » 5.3.2011 21:18

Vaihdoin myös uuden tulpan vaikka vanhakin anto kipinää mutta ei tarpeeksi.
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista